Sæsonen 12/13

• RealMadrid_Eksperten
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #997 af RealMadrid_Eksperten
Besvaret af RealMadrid_Eksperten på emne Sæsonen 12/13
Det har knebet lidt i LIGA BBVA, her i starten af sæsonen...

Hvor det bliver rigtig svært, at nå Barcelona, men der en mulighed, så self skal de gå efter 1 pladsen..

Efter den her start, har jeg fået de her målsætninger i sæsonen 12/13:

LIGA BBVA: 2 plads, håber 1, men tror nu vi ender som 2 den her sæson..
Copa Del Rey: Vinder - Den skal vi vinde!
Champions League: Vi vinder - Hvis vi ikke vinder La liga, så er Copa Del Rey slet ikke nok (Hvis vi vinder den) for et real madrid hold, så enten Champions league, eller la liga.. - MEGET gerne begge dele..

!Hala Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Elle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #998 af Elle
Besvaret af Elle på emne Sæsonen 12/13
Målsætningerne lyder meget realistiske, men CHL er meget tricky, man ved aldrig hvad der kan ske der.

men har alligevel en tro på at vi kan nå den 1. plads, hvis der bare bliver spillet på fuld skrue, med 100 % koncentration, og så skal vi også ha ronaldo op i gear igen, må gerne være når marcelo er tilbage, for de elsker jo og spille ved siden af hinanden.

13 år 7 måneder siden #999 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13
I denne uge er det Celta Vigo, som Real Madrid får fremstillet som et verdensklassehold.

Det må være svært at være verdensklassespillere, fanget i 11 serie-5 spilleres kroppe...:)

Jeg ved ikke om jeg skal græde eller skraldgrine... Lavede en BIF-spiller lige en assist imod os?

N u må de simpelthen mande sig lidt op. Jeg sætter min lid til Ozil.
Sidste redigering: 13 år 7 måneder siden ved M_linding.

13 år 7 måneder siden #1000 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 12/13
Uanset resultatet idag, er jeg sikker på vi får vendt den i returopgøret, men hold .... hvor er det en ussel tilgang til kampen! Der skal strammes op!

13 år 7 måneder siden #1001 af M_linding

Steen skrev: Uanset resultatet idag, er jeg sikker på vi får vendt den i returopgøret, men hold .... hvor er det en ussel tilgang til kampen! Der skal strammes op!

Det er jo lige det. Denne kamo kunne bruges til SÅ mange positive ting, men spillerne vælger at gøre sig selv til grin. Vi ryger ud af CDR - det tror jeg faktisk.

..............................................................................

En enkelt geni-streg af Alonso og Ronaldo, giver så alligevel lidt håb... Og så skal Ronaldo roses for, at han har vist en rigtig gode attitude og vindermentalitet.
Sidste redigering: 13 år 7 måneder siden ved M_linding.

13 år 7 måneder siden #1002 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 12/13
Det er ikke utænkeligt. Dog tror jeg ikke at Celta kan holde den føring på Bernabeu, især når man tænker på deres udebane statistik for denne sæson.
Det hele bliver endnu værre når Benzema bliver skadet, håber virkelig han er klar til Malaga kampen senest.
Hvis han ikke er klar til kampen mod Espanyol, så jeg gerne Morata starte inde, og ikke Ronaldo som angriber. Callejon kan også, men synes Morata skal have chancen denne gang, han har overrasket mig positivt i de få minutter han har fået.

EDIT: 2:1 , Ronaldo.
Sidste redigering: 13 år 7 måneder siden ved Steen.

13 år 7 måneder siden #1003 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Sæsonen 12/13
Jeg kunne godt tænke mig nogle offensive backs i julegave. Det tror jeg ville kunne gøre en kæmpe forskel i vores spil.

Men det kræver selvfølgelig stadig en langt mindre sløset indsats, ellers gør det selvfølgelig ingen forskel.

Og var Pepes seneste udfald blot et uheld?

13 år 7 måneder siden #1004 af M_linding
Det Pepe lavede var helt sikkert et uheld.

Men jeg er enig omkring vores backs. Marcelo har været så hjernedødt savnet, og det har været utroligt at se hvor meget han egenlig mangler i vores spil. Især Ronaldo har manglet ham, da det er for nemt at sætte tre mand på ham, når han ikke kan samarbejde med Marcelo.

Jeg er normalt ikke glad for januarkøb, og det er heller ikke her at svaret skal findes. Spillerne skal bare holde sig fra de satans skader!:)

• Halamadrid1990
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #1005 af Halamadrid1990
Besvaret af Halamadrid1990 på emne Sæsonen 12/13
Trist aften igen igen! Jeg har stadig svært ved at se hvorfor det i denne sæson, især på udebane, halter så gevaldigt med at producere chancer og score mål. Holdet burde jo have alle forudsætninger i orden.

Resultatet idag er som sådan brugbart nok. Dér hvor jeg bliver rigtig bange er når vi taler spil, balance og selvtillid. Real Madrid virker som et hold, der specielt på udebane mangler balance og selvtillid samt sidste sæsons følelse af uovervindelighed.

Jeg håber af hele mit Madrid-hjerte vi løser problemerne hurtigst muligt. Ellers ender det med at vi kører roligt men sikkert ud over afgrunden.

• Alma Merengue
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #1006 af Alma Merengue
Besvaret af Alma Merengue på emne Sæsonen 12/13
Ronaldo var den eneste, som gad at spille. Han viste attitude og viljestyrke. Det kunne de andre lære lidt af.

Hold kæft, hvor skuffer Iker mig. Holdet spiller katastrofalt, og han ligner en der ikke kunne være mere ligeglad. Kan I huske hvordan Raul - de få gange han var på bænken - stod og råbte og skreg og motiverede de andre, når det ikke gik som det skulle?

Hele holdet spiller som en stor katastrofe. Ronaldo bekymrer jeg mig ikke om, men de andre? Di Maria er helt væk, Xabi Alonso spiller som en amatør, Arbeloa er holdets ubestridt dårligste spiller og Pepe er en tikkende bombe (hva' fanden er det for et indkast?). Helt utåleligt at se på.

13 år 7 måneder siden #1007 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Sæsonen 12/13
Må nu også erkende at jeg synes savnet af Marcelo er stort. Han skaber en helt anden dynamik i vores spil, som vi mangler i lange perioder af kampene.

Noget andet jeg har tænkt over på det seneste er, hvor meget jeg håber Mourinho tager minimum to sæsoner mere. Først og fremmest mangler vi ham, for der er INGEN der kan gøre det ligeså godt som ham... Men også fordi Laudrup er inde i en rivende udvikling i Swansea og mine øjne altid har været drømmetræneren i Madrid på sigt.

Laudrup er en sand gentleman, en tidligere helt og er ved at udvikle sig til en solid træner. Derudover er det ikke at undervurdere at han kender klubben, landet, sproget og uden tvivl har en offensiv tilgang til spillet.

... Og kan ikke se hvordan Klopp eller Low skal kunne triumfere, der vil være diverse barrierer (kultur, sprog, status?) som gør det svært for de to tyskere.
Sidste redigering: 13 år 7 måneder siden ved Elkrimi.

13 år 7 måneder siden #1008 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 12/13

Elkrimi skrev: ... Og kan ikke se hvordan Klopp eller Low skal kunne triumfere, der vil være diverse barrierer (kultur, sprog, status?)

Og bussemænd!

Klopp skifter ikke fra Dortmund. Det virker naivt at tro han bare gør det uden videre?

Tilbage til vigo kampen. Har Ronaldo nogensinde tudet mere end i første halveg i dag? Han smed sig og brækkede sig. Årh ha..

Leveret af Kunena Forum