Sæsonen 12/13

• Spectator
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #973 af Spectator
Besvaret af Spectator på emne Sæsonen 12/13
Helt enig med dig Daniel, omend jeg håber mere på følgende opstilling:

Casillas

Arbeloa - Ramos - Pepe - Coentrao

Khedira - Alonso

Di Maria - Özil - Ronaldo

Higuain

Jeg ser alle dage hellere at Higuain starter, da jeg føler at han bidrager mere i den kollektive indsats, og den er der behov for mod Atletico.

Ellers så sætter Mou jo bare Cristiano overfor Pereira og så sejler han ellers bare rundt, som han gør normalt.

Mit bud: 2-0 til Real Madrid på mål af Dí Maria og Ronaldo.

Alternativt bud: 3-1, hvis Falcao får en kasse indenbords! (Men det gør han ikke)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #974 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 12/13
#982: Spectator.

Det helt fantastisk og se hvor forskelligt man egentlig ser på fodbold :). Hvor jeg selv mener Benzema er Real Madrid's absolut bedste angriber siden Ronaldo, så mener du Higuain klart burde være og foretrække hehe.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 6 måneder siden #975 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 12/13

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 6 måneder siden #976 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13
Her må jeg give Dios ret.

Jeg kan overhovedet ikke se en eneste fordel, ved at spille Higuain frem for Benzema... Måske lidt med viljen i modgang, men det er også det.

Jeg er endnu mere overrasket over, Spectator, at du vil spille med Ozil. Er jeg den eneste som synes, at han har fortjent en tur på bænken mere end nogen anden. Lad os spille med midtbanen; Khedira, Modric, Alonso...

Bare min mening;9

13 år 6 måneder siden #977 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 12/13
Klart ozil skal ud på bænken, han er jo total anonym.

Jeg gad godt se di maria på offensive midt istedet for kanten, så hellere callejon derud.

Ved godt midten vil blive tynd uden modric, men vil give mere dynamik og angrebslyst/speed.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #978 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 12/13
Arbeloas twitter efter nederlaget til Betis:
Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Det er en spansk oversættelse af et citat fra filmen Ratatouille. Det oprindelige citat lyder således:
&quot;In many ways, the work of a critic is easy. We risk very little yet enjoy a position over those who offer up their work and their selves to our judgment. We thrive on negative criticism, which is fun to write and to read. But the bitter truth we critics must face, is that in the grand scheme of things, the average piece of junk is probably more meaningful than our criticism designating it so.&quot;

Det kan man så ligge i hvad man vil...

• Spectator
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #979 af Spectator
Besvaret af Spectator på emne Sæsonen 12/13
Dios

Ja det er vel også det der gør fodbold værd at følge med i (specielt debatterne). Hvis vi nu alle sammen var en flok rygklappere, ville der vel ikke være det sjove ved at debattere :-)

Men Higuain er bare min favorit. Måske fordi jeg føler Real Madrid skylder ham en kæmpe tak, for ikke bare at skride, da det gik skidt. Han blev og kæmpede sig ind i hjertet på madridistas.

(Specielt mig ;-) )

13 år 6 måneder siden #980 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 12/13
Til dem som er til en mere levende optakt:

Jeg glæder mig ekstremt meget til aftens opgør. Jeg vil se fight, indlevelse og et Real Madrid-hold fra deres allerbedste side.

13 år 6 måneder siden #981 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13
Ronaldo er bare fantastisk:)

Hvorfor VIL Iker bare ikke juble? Ikke at jeg lægger noget i det, men det gør pressen jo i morgen... Dumt Iker.

13 år 6 måneder siden #982 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Sæsonen 12/13
San Iker udtrykte sig bare på sin egen måde - ved at være imponeret over Ronaldos frisparksmål

• karimbenz9
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #983 af karimbenz9
Besvaret af karimbenz9 på emne Sæsonen 12/13
Synes det var kvalmende at høre på en af kommentatorerne (Morten Bruun tror jeg?) begynde at snakke om Curtois placering i målet (selvom han faktisk stod i midten), hvad sker der for det? Det var der ingen der snakkede om da Messi scorede sine frisparksmål mod os..

For ikke at snakke om Luna. Det bliver spændende at høre hvad hun siger i dag. Med den ensidede journalistik de har kørende inde på onside.dk, så kan det kun blive godt....

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 6 måneder siden #984 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 12/13
Hold nu lige lidt igen.. Jeg mindes en ret gennemgående debat om netop det mål, fordi Casillas blev kritiseret intensivt for sin manglende styrke omkring Messis frispark. Enkelte begyndte endda at tale om, hvem der skulle afløse Casillas.

Man hører hvad man vil høre nogle gange.

Morten Bruun nævnte jo blot, at man kunne diskutere Courtrois' placering, han nævnte ligeledes at det var et aldeles fremragende mål.

Hvor er jeg evindeligt træt af den der 'alle hader os'-tone. Den klæder ikke storheden hos Real Madrid eller fansene, desværre fortæller det nok meget om den diskurs Mourinho har bragt til klubben.

Leveret af Kunena Forum