Sæsonen 12/13
Iker
Marcelo
Arbeloa
Albiol
Varane
Xabi
Khedira
Özil
Benzema
Pipita
Di Maria
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mht. forventninger til aftenens kamp, er jeg blevet mere og mere overbevist om Ronaldos betydning efter de seneste par kampe. Det bliver interessant at se dem uden ham, men selv på udebane mod ligaens bundprop SKAL en sejr hentes.. Forventer især at se en Özil og Benzema levere nogle præstationer der lever op til deres sande niveau igen.
Ydermere håber/regner jeg også næsten med at Modric starter igen efter den præstation mod Celta.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Og Kaka - ja, hvad skal man efterhånden sige...
Hvorfor ikke bare få det overstået, og sende Mourinho videre... De her spillere har jo absolut ingen plan, når de går på banen.
Forresten så gætter jeg på, at vi ender 25+ point efter Barcelona - Gad vide om det bliver ny rekord?
Han er så dårlig, at et køleskab ville være bedre at have stående nede i forsvaret..
Jeg kan ikke genkende denne flok spillere. De leverede flot fodbold hele sidste sæson, som næsten kulminerede med La Decima. Denne har været fuldstændig horribel. Jeg er simpelthen forarget. Ét er at tabe ligaen med 32 point op til Barcelona - ja, hvor meget tror I? - noget helt andet er at slutte bag Atletico Madrid! Det er uacceptabelt. Mourinho skal ud, og en del spillere den samme vej. Jeg kan efterhånden ikke se andre udveje.
Fuldstændig elendig kamp og attitude - igen!
Daniel skrev: Det hele virker ustruktureret, og som flere har påpeget, så har det været afsindigt svært at gennemskue det taktiske oplæg i efterhånden mange kampe. Ja, dagens kamp er vel et godt eksempel. Mourinho udstråler alt anden end glæde; han udstråler elendighed. Dette forplanter sig uanset, hvor professionelle denne gruppe spillere er.
Jeg kan ikke genkende denne flok spillere. De leverede flot fodbold hele sidste sæson, som næsten kulminerede med La Decima. Denne har været fuldstændig horribel. Jeg er simpelthen forarget. Ét er at tabe ligaen med 32 point op til Barcelona - ja, hvor meget tror I? - noget helt andet er at slutte bag Atletico Madrid! Det er uacceptabelt. Mourinho skal ud, og en del spillere den samme vej. Jeg kan efterhånden ikke se andre udveje.
Fuldstændig elendig kamp og attitude - igen!
Enig. Selvom Ronaldo og nogle af vores faste forsvarer mangler er det ingen undskyldning for at vores offensiv var fuldstændig til grin. Heldig var det dog at modstanderen var lige så ringe foran mål.
- 10-Tallet
- Gæst
-
På mig virker det som om at spillerne er fløjtende ligeglade med La Liga nu, hvor FC Barcelona efter al sandsynlighed er løbet med titlen. Det er skræmmende, at de ikke kan sætte sig selv op til i det mindste at forsøge, at indhente det tabte og ikke mindst erobre andenpladsen.
Det er ikke godt det her
Det bliver en lang forårssæon, hvis ikke motivationen i ligaen forbedres.
- 10-Tallet
- Gæst
-
Hvis man ikke vidste det på forhånd, så ville man ku se på hans attitude på bænken, at han er inkarneret Madridista, og han virkelig er opsat på det her projekt. Hans gejst på bænken smitter af på en, efter en så kedelig kamp.
Men er der ikke en sød gut, som pænt vil lære Higuain den offside regel? Han ligner nærmest en mand, som lige har bællet en liter øl, og drejet rundt om sig selv 400 gange, før han blev sat på banen.
Kampens spiller går klart til Kaká. Han er den eneste fodboldspiller, som ser mere forvirret ud end Higuain. Er der nogle som kan forklarer mig, hvorfor den mand prøvede og stjæle bolden fra sin holdkammerat, ikke bare 1 gang, men hele 2 gange? Og begge gange fra Benzema haha.
Mon han tænkte, at han måske ikke helt har levet op til forventninger, men fandme nej om Benzema skal have bolden? Et kæmpe håb, er dog, at han aldrig mere i sit liv får bare 1 sekund i den hvide trøje. Real Madrid's klart dårligste køb nogensinde, og Faubert var et klassekøb ift. ham. Der erkendte man da i det mindste, at man begik en fejl, og man gav ham kun et kvarter på banen.
Er målløs efter kampen idag
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Så er jeg fortsat målløs over, at der stadig findes Madridistas, som ønsker en fremtid med Mourinho. Jeg ønsker ikke engang i morgen med ham.