Sæsonen 12/13
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
mortenj skrev: Nej, det kan du da ikke bare sige? Du kan overhovedet ikke vide hvordan Casillas havde klaret sig hvis han bare havde blevet på målet?
Haha det kan man jo altid sige! :) Dit argument tæller ikke. Selvfølgelig kan man påpege at et virkemiddel fungerer, hvis resultatet bliver forbedret.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hugol skrev: Det villle nok være bedst at fokusere udelukkende paa egen indsats fremfor andres resultater. Mou har udtalt at han har opgivet ligaen. Uanset hvor sort tingene end maa se ud, saa er det utroligt uprofessionelt. Vi skal kæmpe til det sidste. Jeg tror dog slet ikke paa at real vinder resten af deres kampe. Vi spiller saa daarligt under mourinho uanset hvilken turnering vi er i.
Vi spillede bedre i ligaen i sidste sæson end Barcelona nogensinde har gjort i hundrede år. Måske har de haft ét hold der kunne konkurrere med vores fra sidste sæson (Deres REM 99 point sæson)
Kassow-Rossing skrev:
Hugol skrev: Det villle nok være bedst at fokusere udelukkende paa egen indsats fremfor andres resultater. Mou har udtalt at han har opgivet ligaen. Uanset hvor sort tingene end maa se ud, saa er det utroligt uprofessionelt. Vi skal kæmpe til det sidste. Jeg tror dog slet ikke paa at real vinder resten af deres kampe. Vi spiller saa daarligt under mourinho uanset hvilken turnering vi er i.
Vi spillede bedre i ligaen i sidste sæson end Barcelona nogensinde har gjort i hundrede år. Måske har de haft ét hold der kunne konkurrere med vores fra sidste sæson (Deres REM 99 point sæson)
Kassow. Siger 1-3 nederlaget til Barcelona dig noget. Indbyrdes var vi ikke bedre end Barcelona, og flere kampe blev vundet heldigt især på udebane. Jeg er efterhånden blevet vant til at du kaster dig rundt omkring med påstande uden at vende tilbage til de kommentarer der bliver nævnt til dig bagefter. Så jeg tvivler på om det overhovedet er nødvendigt at argumentere med dig.
Jeg husker masser af kampe hvor vi har spillet fantastisk dårligt og har vundet alligevel. Det er nemmere at huske hvor dårligt vi spiller hvis kampene ikke bliver vundet.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Så er der optakt til Valencia-Real Madrid:
Nu har du jo ikke ligefrem bidraget med fakta i debatten. Ja heldet følger de dygtige, men dermed ikke sagt at dårligere hold også kan ha meget held. Barcelona fik 91 points sidste sæson og havde ikke heldet med sig i mange kampe og derfor tabte de nogle points, hvor vi var heldige at vinde.
Ser man bort for held, så er effektivitet langt mere vigtigt i denne debat. For det er rigtig hvad Siempre siger, at havde vi været mere effektive så havde vi også kun været et par points efter Barcelona og stadig med i mesterskabs kampen. Men det frarøver jo ikke at vi har spillet utrolig elendigt. Et hold som Real Madrid kan ikke leve alene på at være effektive for at holde sig på toppen i flere sæsoner og ha heldet med sig hvilket de gjorde sidste sæson.
Et hold der har en rød tråd i deres spillestil, og masser af våben at gå i krig med på banen vil også kunne holde sig på toppen i længere tid. Det har Real Madrid ikke haft under Mourinho og derfor har det også set utrolig skidt ud i år, og sidste års CHL semifinale var også noget forfærdeligt bras at se på. Ligesom det har været i pokalen sidste år, og i CHL i år.
Real Madrid spillede ikke flot fodbold sidste sæson, der var glimt af det, men der var mange kampe hvor spillet så meget rodet ud, vi kom mest frem til chancer og mål på kontra samt tilfældigheder. Folk udtrykte også tit frustrationer over at modstanderen havde så meget overtag på bernabeu hvilket var tilfælde i mange kampe. For Real Madrid overlader overtaget til modstanderen når de har en komfortabel føring ligesom de gjorde mod Valencia i tirsdags.
Havde Real Madrid haft en rød tråd, ville du heller ikke ha ligaen afgjort efter første spillerunde som Mourinho sagde sidste gang at den var. Han hentydede nemlig til at dommerne har haft en enorm indflydelse på den tidlig liga afgørelse vi har haft i år. Han fralægger sig et enhver ansvar for de dårlige resultater Real Madrid har haft. Det er rigtigt nok at havde vi haft flere kompetente dommere, så ville ligaen stadig ha været åben. Men spillet ha stadig været et problem og vi ville tabe alligevel i sidste ende. Det kan dog ikke være helt korrekt, at Real Madrid som du siger skule ha spillet bedre end Barcelona nogensinde har gjort, og så falde på den måde pladask sammen. Det er vist dig der undlader fakta og vælger at fremhæve det du finder mest nødvendigt.
For mig at se har Real Madrid i perioden fra 2000 til 2003 spillet noget af det flotteste fodbold nogensinde. Det var langt mere spektakulært end det Barcelona spillede i deres super periode. Barcelonas spil var for det meste lige efter bogen.
Hvis du ikke vil se på fakta, så kan der ikke diskuteres med dig :)
Forhåbentlig er det skrevet med et smil på læben? Men kom nu lidt altså. Nu er det anden gang du formår og gøre subjektive holdninger til fakta. Hvorfor om jeg må spørge?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Fakta: Real Madrid endte med 100 point i ligaen, flere point end noget hold nogensinde har skaffet i en liga. Real Madrid scorede flere mål end noget hold nogensinde har gjort før i en liga. Derudover slog de også nogle udebanerekorder, som sættes ret højt, fordi udebane kampe ofte er sværere end hjemmebanekampe hvor de store hold ofte har "held" til at vinde.
Hugol jeg vil ikke tage dig seriøst bare fordi du er en hater. Du kan ikke forvente at nogle gider tage dig seriøst, hvis du bliver ved med at smide den der afsted med at Mourinho spiller dårligt og defensivt fodbold. Det er for længst blevet afkræftet og i Real Madrid har han bevist det modsatte. Det er fakta. Din holdning er irrellevant i forhold til fakta.
Det går ad h til i denne sæson. Om det er Mourinhos skyld, skal jeg ikke kunne sige, men man kan ikke tage noget fra sidste sæson og manden der bragte ligaen til Madrid igen. Vi er enige i at ligaen skal bruges som træningsplads for spillerne så CHL og Copaen kan vindes. Vi er ikke enige i hvad Mourinho gjorde for Real Madrid i sidste sæson. Er den længere?
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Enig. Det var bare ikke lige så stabilt og på bundlinjen ikke lige så godt fodbold. 100 point og MANGE MANGE flere mål scoret kan der ikke diskuteres med.Hugol skrev: For mig at se har Real Madrid i perioden fra 2000 til 2003 spillet noget af det flotteste fodbold nogensinde. Det var langt mere spektakulært end det Barcelona spillede i deres super periode. Barcelonas spil var for det meste lige efter bogen.
Ja vi vandt på effektivitet sidste sæson, så jeg er da glad for at du bekræfter mig i at Real Madrid har få våben at arbejde med på banen og at vi ikke spiller godt. For det er netop på grund af effektivitet vi ikke ligger tættere på Barcelona i år og at vi vandt sidste år. Men på trods af at vi var effektive så spillede vi mange dårlige kampe.
Forskellen var ikke stabilitet men at modstanden bare var bedre dengang..
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Det mener jeg ikke. Real Madrid vandt simpelthen bare flere kampe på at spille fantastisk i alle kampe og score en masse mål. Det var verdensklasse som man aldrig havde set før.Hugol skrev: Hvis du mener at en sejr på 5-0 over bundhold og skal være udslags givende for om et hold spiller godt. Så er vi blot uenige !
Jeg synes ikke vi spiller godt i år. Min originale kommentar drejede sig om at du mente at vi aldrig havde spillet godt med Mourinho, hvilket var at se bort fra fakta med 100 point og langt flere mål end vi nogensinde har prøvet før.Hugol skrev: Ja vi vandt på effektivitet sidste sæson, så jeg er da glad for at du bekræfter mig i at Real Madrid har få våben at arbejde med på banen og at vi ikke spiller godt. For det er netop på grund af effektivitet vi ikke ligger tættere på Barcelona i år.
Kassow-Rossing skrev:
Det mener jeg ikke. Real Madrid vandt simpelthen bare flere kampe på at spille fantastisk i alle kampe og score en masse mål. Det var verdensklasse som man aldrig havde set før.Hugol skrev: Hvis du mener at en sejr på 5-0 over bundhold og skal være udslags givende for om et hold spiller godt. Så er vi blot uenige !
Jeg synes ikke vi spiller godt i år. Min originale kommentar drejede sig om at du mente at vi aldrig havde spillet godt med Mourinho, hvilket var at se bort fra fakta med 100 point og langt flere mål end vi nogensinde har prøvet før.Hugol skrev: Ja vi vandt på effektivitet sidste sæson, så jeg er da glad for at du bekræfter mig i at Real Madrid har få våben at arbejde med på banen og at vi ikke spiller godt. For det er netop på grund af effektivitet vi ikke ligger tættere på Barcelona i år.
Så opfatter du jo ikke hvad jeg siger. Blot fordi man scorer mange mål, så betyder det ikke at man spiller godt eller flot fodbold. Vi spillede ikke godt eller flot sidste sæson, der var glimt af det. Vi vinder en liga på grund af effektivitet hvor resten af sæson i de andre turneringer så mindre fornuftige ud. ligaen er jo også langt væk fra sig selv og derfor har Barcelona og madrid været langt foran deres rivaler. Vi snakker om til 30-40 points bedre de sidste par sæsoner. Så jeg kan virkelig ikke se det ååååh så flotte i at vi har skaffet 100 points. Det har været på en klar billig baggrund.
Jeg ser skam på fakta, gør du ??? Jeg synes du undlader!