Sæsonen 12/13

13 år 6 måneder siden #1129 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13

M_linding skrev: Når du nu siger målløs...

Så er jeg fortsat målløs over, at der stadig findes Madridistas, som ønsker en fremtid med Mourinho. Jeg ønsker ikke engang i morgen med ham.

Ikke nok med at vi kan være 18 point efter Barcelona, men at vi kun er 6 points foran Rayo Vallecano siger alt. Det er første kamp i år, hvor jeg overhovedet ingen interesse havde i kampen. Spillet har ikke hængt sammen længe det ved vi alle. Tror ikke der er nogen som ikke kender til problemerne under Mourinho som vi har haft siden han kom til. Det vigtigste er dog at spillerne holder hovedet koldt og finder det frem de kan på egen hånd og kæmper i de to turneringer, for det kan Mourinho ikke.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Ramses
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #1130 af Ramses
Besvaret af Ramses på emne Sæsonen 12/13
Det går helt galt for ham hvis han seriøst mener det...

Mourinho: “Me gustó la actitud del equipo, no tengo ninguna crítica”

13 år 6 måneder siden #1131 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Sæsonen 12/13

Ramses skrev: Det går helt galt for ham hvis han seriøst mener det...

Han mener det helt sikkert, ja :-)

13 år 6 måneder siden #1132 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13

mortenj skrev:

Ramses skrev: Det går helt galt for ham hvis han seriøst mener det...

Han mener det helt sikkert, ja :-)

Jeg synes det er fint at han udtaler sig sådan. Jeg er ikke enig, men vi bliver nødt til at holde ting inde for egen dør nu for ikke skabe mere uro. Mourinho er selvf ikke tilfreds med en 0-0 mod ligaens dårligste hold. Det kan ingen være!

Har valgt at takke af på forum!

• unrectify
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #1133 af unrectify
Besvaret af unrectify på emne Sæsonen 12/13

Dios skrev: Forza Mourinho, forza Mourinho hahaha :D

Hvis man ikke vidste det på forhånd, så ville man ku se på hans attitude på bænken, at han er inkarneret Madridista, og han virkelig er opsat på det her projekt. Hans gejst på bænken smitter af på en, efter en så kedelig kamp.

Men er der ikke en sød gut, som pænt vil lære Higuain den offside regel? Han ligner nærmest en mand, som lige har bællet en liter øl, og drejet rundt om sig selv 400 gange, før han blev sat på banen.

Kampens spiller går klart til Kaká. Han er den eneste fodboldspiller, som ser mere forvirret ud end Higuain. Er der nogle som kan forklarer mig, hvorfor den mand prøvede og stjæle bolden fra sin holdkammerat, ikke bare 1 gang, men hele 2 gange? Og begge gange fra Benzema haha.
Mon han tænkte, at han måske ikke helt har levet op til forventninger, men fandme nej om Benzema skal have bolden? Et kæmpe håb, er dog, at han aldrig mere i sit liv får bare 1 sekund i den hvide trøje. Real Madrid's klart dårligste køb nogensinde, og Faubert var et klassekøb ift. ham. Der erkendte man da i det mindste, at man begik en fejl, og man gav ham kun et kvarter på banen.

Er målløs efter kampen idag

Helt enig, der er intet koncept over vores spil. Eller retter - jo det er der: lange bolde frem, spil bolden lidt rundt, mist bolden - og gentage det hele forfra. Det vil være generøst at sige at vi er en skygge af os selv i forhold til sidste sæson; holdet mangler gejst og sult. Jeg ser i den grad frem til en større udrensning til sommer, hvor flere af spillerne - inklusiv træneren - bliver sparket af helvedes til.

13 år 6 måneder siden #1134 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13
Oversæt...:)

Jeg forstod kun, at han kunne li' noget ved holdet.... Allerede her er den gal:)

• unrectify
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #1135 af unrectify
Besvaret af unrectify på emne Sæsonen 12/13
Han sagde at han godt kunne lide holdets attitude, og fremhævede Coentrao og Albiol som eksempler. Jeg er blank.
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved unrectify.

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #1136 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Sæsonen 12/13
Jeg har haft lyst til at skrive det flere gange denne sæson, men gid Raul var her nu. Der er vitterligt ingen der kæmper for det, måske pånær Alonso qua den attitude han altid har. Casillas har Mou fået kørt godt ned i kulkælderen, mens marcelos fravær og Ramos' karantæne heller ikke har hjulpet.

Jeg fornemmer at det eneste der holder mourinho på posten er at han stadig (i teorien) har la decima at hente, og at Perez ikke vil tabe ansigt. Han må jo ryge til sommer, og som det tidligere er blevet skrevet herinde, så er det nu ledelsen virkelig skal tænke sig om.

13 år 6 måneder siden #1137 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 12/13
Ja det er næsten mere tåbeligt end, hvis man kalder Adan en bedre målmand end Casillas!
Di Maria er da også blevet helt skræmmende ringe at se på. Har ikke længere den følelse af, at han bare kan lave et kort træk ind i banen og så enten skrue den helt op i hjørnet, eller lave en fremragende aflevering bag forsvaret. Albiols præstation fik også en til at drømme om at se Carvalho på banen!

Helt ufatteligt også hvor uduelige Real Madrids udebaneniveau er blevet. Føler kun at vi på Bernabeu er i stand til at se bare en 1/100 del af vores reelle/potentielle niveau.

Jeg nåede heller ikke at tælle ét veludført angreb, man kunne være stolt over... Bryder mig ikke spor om, at Osasuna kan udspille Real Madrid! Og nu kommer der lige et crapload af Valencia-kampe de skal forbedre sig til.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

• Halamadrid 85
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #1138 af Halamadrid 85
Besvaret af Halamadrid 85 på emne Sæsonen 12/13
For mig kommer resultatet i går ikke som nogen overraskelse. Synes desværre det er blevet standard, hver gang vi spiller på udebane. Virker som om, at spillerne er blevet fuldstændig ligeglad. Har de ikke nogen ære og er de bare ligeglad med, at være så mange point efter. Er Madrids ånd ikke, at man kæmper til det sidste. I aften kan vi komme enorme 18 point efter Barcelona og 7 point efter Atletico. Blot efter 19 runder. Det er ydmygende.

Synes det er dybt forurolignende, at vi om 1 måneds tid skal møde United med det her splittede hold. Med en Van Persie, der bomber løs. Og der venter så lige en kamp mod Barcelona i starten af marts.

Synes det eneste rigtige, er at få fyret Mourinho med det samme. Han fortjener ikke at være træner for Madrid. Han skal ikke have den ære, at få lov til at vinde champions league med Madrid. Han har for første dag været fuldstændig ligeglad med klubben, og dens værdier. Han tænker kun på sit eget enorme ego, og hvis han vandt champions league med Madrid, så ville han blive den første træner i historien til at vinde den med 3 forskellige hold. Det er den eneste grund til, at han kom til denne klub. Han skal fyres, ligemeget om det så koster kassen at gøre det ! Ind med en ny midlertidig træner, der kan bringe gejst, glæde og tro på at vi kan vinde over United.

Hala Madrid !

13 år 6 måneder siden #1139 af anes
Besvaret af anes på emne Sæsonen 12/13
Det er ret så bekymrende så dårligt spillende vi er uden Ronaldo, det var da i bagklogskabens lys det helt forkerte valg og opbygge et spilkoncept omkring en spiller for når han så mangler så hænger spillet ikke sammen.

Real Madrid er i denne sæson holdet med flest skud på mål, nemlig 8,3 pr. kamp. men igår på Reyno de Navarra (Osasuna) havde vi 1 skud på mål og en motivation der var forsvindende lille og det fik os til at spille noget af det mest ukønne fodbold jeg længe har set med balonbolde og upræcise afleveringer der hører til i serie 6.

Det ærgrer mig da grænseløst at ingen af spillerne på banen igår følte de havde noget at bevise, der er faktisk ikke rigtig nogle af dem som ønsker at komme i betragtning til gallaopstillingen (Udover Varane og Callejon til dels).

Hvorfor står spillerne så ofte i offside, når de faktisk ligger et sted hvor de kan holde øje med linjen? Det er jo ikke fordi linjen rykker frem og fanger dem i offside position men simpelthen fordi spilleren rykker for tidligt, det burde ikke være umuligt for en angriber og kantspiller på det her niveau og time det lidt bedre end vi gør.

Hvad gør man så ved det? Gejsten er jo helt væk, der er ingen der ønsker mere ud af La Liga det så man da tydeligt da vi gav spilovertaget til ligaens bundprop, vores genpres er usammenhængende og det er da ikke fordi jeg ikke kan nå og læse et par fodboldnyheder inden vi kommer frem til næste angreb fordi tempoet er så lavt at vores spillere på nogle tidspunkt rammer bakgear... Det burde i hvert fald for det her hold være muligt at komme minimum 5 gear højere op i tempo...

Det er i hvert fald tydeligt vi skal kigge mod CdR og CHL for at se hvad dette hold egentlige niveau er.

• 10-Tallet
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #1140 af 10-Tallet
Besvaret af 10-Tallet på emne Sæsonen 12/13

anes skrev: Det er i hvert fald tydeligt vi skal kigge mod CdR og CHL for at se hvad dette hold egentlige niveau er.

Holdet viste deres niveau i går. Vi er præcist ligeså gode som sidste gang. Du kan være nok så dygtig en fodboldspiller, men du skal vise det uanset om du spiller med Manchester United eller Osasuna.

Real Madrid C.F.'s trup består af en flok spillere, med undtagelse af nogle ganske få, som ikke evner at tage ansvar. I går gjorde de ikke en gang forsøget. Real Madrid er stærke når CR7 er med, fordi han er niveauer bedre end de andre, men et fodboldhold, der reelt ikke gider spille, er intet værd.

Der skal findes noget helt andet frem, hvis vi skal gøre os forhåbninger om at triumfere i de forskellige turneringer. Det er skræmmende at der ikke skal mere modvind til før Real Madrid-spillerne blæses omkuld og smider håndklædet i ringen.

Det er umådeligt trist.
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved 10-Tallet.

Leveret af Kunena Forum