Sæsonen 12/13

13 år 5 måneder siden #1177 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13
Fulsdstændig enig. Typisk for real under mou. Man maa ik gaa saa meget ned i tempo, kampen var jo fuldstændig stoppet. Ogsaa det jeg klagede over sidste sæson. Og igen ses det hvor lame laliga er, men kassow er sikkert helt op at kører over denne fantastiske 2 halvleg. Første halvleg r selvf genial og klart det der har manglet hele sæsonen.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #1178 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 12/13
Denne kamp var kendetegnet for hele sidste sæson. Vi scorede en helvedes masse mål, men på modstanderes fejl. Om man kan lide Mourinho's Madrid eller ej, så syntes jeg det er fuldstændig uacceptabelt og spille en sådan 2. Halvleg. Jeg forventer overhovedet ikke man går ud med samme agressivitet, eller sult på og scorer mange flere mål, men forventer et Madrid mandskab som trods alt går på banen.

Man får bare en kæmpe øv følelse i kroppen efter sådan en kamp. Jeg har aldrig været vild med måden Mourinho har praktiseret sit spil på, og ser man tilbage på sidste sæson, så husker man stort set kun rekorderne og målene.
Desværre vendte det hele tilbage, og for satan da hvor bliver jeg bare ikke underholdt, af og se vores princip kun går ud på og slå til når modstanderne fejler.
Jeg er måske en gammel nar i de fleste øjne, når jeg ikke kan være tilfreds med en 5-0 sejr ude over Valencia. For selvf er det flot i sig selv og vinde 5-0, men... Ja der er altid et men, for der mangler så utrolig meget.

Det gode ved kampen var Di María spillede op til sit bedste. Özil var usynlig, men alligevel er han arkitekten bag de fleste angreb. Det skyldes nok vores dekonstruktive spillestil. Ronaldo fortsætter sin farlighed. Og den største hyldest skal lyde til Albiol og Khedira.
Albiol var min man of the match idag. Det er så sjældent han spiller godt, så jeg syntes han fortjener den idag :). Khedira var igen fænomenal, og uden tvivl en af de bedste spillere i truppen. Synd spillere som ham aldrig rigtig får den kredit de burde få, men er du tosset hvor er han dygtig. Og dejligt og se, at han endelig får den frihed som han har på det tyske landshold. Det har gjort hans spil mere flydende, og han virker ikke så stor og klodset, som han gjorde sidste sæson

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Jaken, Hugol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #1179 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
Hvorfor skulle man dog give sig fuldt ud i anden halvleg for at vinde 10-0? Arbejdet var gjort færdig i første halvleg. Anden halvleg handlede om at spare kræfter og undgå skader. Mission fuldført.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #1180 af pm
Besvaret af pm på emne Sæsonen 12/13
Siempre hvem skriver man skal give sig fuldt ud ? ja jeg skrev man kunne lave 5 til i anden halvlej men tror du jeg mener man for en hver pris skal gå efter at vinde 10 - 0 ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #1181 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13
Siempre. Spørgsmaalet er nok mere om real kom ud til 2 halvleg. Real slaar ik man u paa 45 minutter. Der ska man vise ar en fodbold kamp varer 94 min. Saa det r ik godt det real byder ind med mod et saa svagt valencia hold. Dios har helt ret

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #1182 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 12/13

Hugol skrev: Siempre. Spørgsmaalet er nok mere om real kom ud til 2 halvleg. Real slaar ik man u paa 45 minutter. Der ska man vise ar en fodbold kamp varer 94 min. Saa det r ik godt det real byder ind med mod et saa svagt valencia hold. Dios har helt ret


Nåå ja, for hvis kampen ikke er lukket efter 45 minutter, så går man selvfølgelig ind til 2. halvleg med samme indstilling som i dag ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #1183 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13
Naar et fodbold hold har spillet skidt over halvdelen af kampene saa r det isaer vigtigt at fortsaette paa det der fungere. Det vaelger man ik at goere. Foerste halvleg er ganske fin men vi kan ik tage meget med fra denne her kamp. Billig bsggrund og en helveds masse sløseri i anden halvleg.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #1184 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Sæsonen 12/13
Selvfølgelig går Real ned i kadence i anden halvleg. Det kan da ikke komme bag på nogen! Hvordan i alverden kan man være utilfreds med Mourinho pga. kampen i dag? Vi spiller en vigtigere kamp i midtugen, så jeg synes, det er enormt fornuftigt at spare Xabi Alonso, Özil og Khedira, så de er friske til at sende os sikkert videre i Copa del Rey, når nu vi var foran med fem (!) efter første halvleg i dag. Hvad skal I bruge den anden halvleg til? Underholdning, bevares, men der var da så rigeligt i første halvleg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #1185 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Sæsonen 12/13

Hugol skrev: Siempre. Spørgsmaalet er nok mere om real kom ud til 2 halvleg. Real slaar ik man u paa 45 minutter. Der ska man vise ar en fodbold kamp varer 94 min. Saa det r ik godt det real byder ind med mod et saa svagt valencia hold. Dios har helt ret


Hvis Real kan få en føring på 3/5-0 mod Man u efter første halvleg, så har jeg slet ikke noget imod at vi kører den hjem. Så længe der er en tanke bag det og det kunne man godt se i dag. Der er en meget vigtigere kamp på onsdag.

Orange You Glad Du kom mig i forkøbet :)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved ZizouMo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #1186 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 12/13
Siempre Madrid skrev:

Hvorfor skulle man dog give sig fuldt ud i anden halvleg for at vinde 10-0? Arbejdet var gjort færdig i første halvleg. Anden halvleg handlede om at spare kræfter og undgå skader. Mission fuldført.


Der er der netop heller ingen som skriver. Det er de færreste kampe som står 5-0 i pausen, men de fleste kampe ender som idag. Og det har tidligere kostet. Forstår bare ikke attituden. Hvis man vil sparer kræfter, så løber man ikke efter bolden, og havde Valencia været en anelse skarpere, så kunne resultatet hurtigt have blevet noget andet.

ZizouMo Skrev:

Hvis Real kan få en føring på 3/5-0 mod Man u efter første halvleg, så har jeg slet ikke noget imod at vi kører den hjem.


Problemet er, at vi netop ikke kørte den hjem, men løb den hjem.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Roesen7, pm

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #1187 af pm
Besvaret af pm på emne Sæsonen 12/13
Der er da heller ikke nogen der er overrasket over går ned i kadance? og ja det er da fint hvis man bare kører en sejer hjem, spare spillere osv. det er der heller ikke nogen der bestrider så vidt jeg kan se. Det ville da også være underligt hvis mou ikke sparede nogen.Jeg mener bare man som minimum bør prøve at spille fodbold i stedet for at lave lange bold i 45minutter, men sådan er vi jo så forskellige.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #1188 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13

Orange You Glad skrev: Selvfølgelig går Real ned i kadence i anden halvleg. Det kan da ikke komme bag på nogen! Hvordan i alverden kan man være utilfreds med Mourinho pga. kampen i dag? Vi spiller en vigtigere kamp i midtugen, så jeg synes, det er enormt fornuftigt at spare Xabi Alonso, Özil og Khedira, så de er friske til at sende os sikkert videre i Copa del Rey, når nu vi var foran med fem (!) efter første halvleg i dag. Hvad skal I bruge den anden halvleg til? Underholdning, bevares, men der var da så rigeligt i første halvleg.[/quorte]

Som jeg sagde tidl. Vi kan ik tage meget med fra en kamp naar vi kun spiller bold i en halvleg. Det ville være tosse agtigt at tro vi fører 5-0 ved halvleg over man u. Real kommer kun frem med fuld fart som altid i 20 minutter. Det kan et unidet hold sagtens modstaa og sa vi kun kontra at byde ind med. Nøjagtigt som det skete i 4 svære kampe mod bayern og barca sidste saeson. Kampen idag giver kun en smule boost til spillerne men intet overordnet. I kan mene hva i vil, men eksemplerne et utallige sidste saeson. Vi kommer ikke langt med at sloese os igennem en fodbold kamp uanset resultatet.


Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum