Sæsonen 12/13
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Man får bare en kæmpe øv følelse i kroppen efter sådan en kamp. Jeg har aldrig været vild med måden Mourinho har praktiseret sit spil på, og ser man tilbage på sidste sæson, så husker man stort set kun rekorderne og målene.
Desværre vendte det hele tilbage, og for satan da hvor bliver jeg bare ikke underholdt, af og se vores princip kun går ud på og slå til når modstanderne fejler.
Jeg er måske en gammel nar i de fleste øjne, når jeg ikke kan være tilfreds med en 5-0 sejr ude over Valencia. For selvf er det flot i sig selv og vinde 5-0, men... Ja der er altid et men, for der mangler så utrolig meget.
Det gode ved kampen var Di María spillede op til sit bedste. Özil var usynlig, men alligevel er han arkitekten bag de fleste angreb. Det skyldes nok vores dekonstruktive spillestil. Ronaldo fortsætter sin farlighed. Og den største hyldest skal lyde til Albiol og Khedira.
Albiol var min man of the match idag. Det er så sjældent han spiller godt, så jeg syntes han fortjener den idag :). Khedira var igen fænomenal, og uden tvivl en af de bedste spillere i truppen. Synd spillere som ham aldrig rigtig får den kredit de burde få, men er du tosset hvor er han dygtig. Og dejligt og se, at han endelig får den frihed som han har på det tyske landshold. Det har gjort hans spil mere flydende, og han virker ikke så stor og klodset, som han gjorde sidste sæson
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Hugol skrev: Siempre. Spørgsmaalet er nok mere om real kom ud til 2 halvleg. Real slaar ik man u paa 45 minutter. Der ska man vise ar en fodbold kamp varer 94 min. Saa det r ik godt det real byder ind med mod et saa svagt valencia hold. Dios har helt ret
Nåå ja, for hvis kampen ikke er lukket efter 45 minutter, så går man selvfølgelig ind til 2. halvleg med samme indstilling som i dag ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Orange You Glad
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hugol skrev: Siempre. Spørgsmaalet er nok mere om real kom ud til 2 halvleg. Real slaar ik man u paa 45 minutter. Der ska man vise ar en fodbold kamp varer 94 min. Saa det r ik godt det real byder ind med mod et saa svagt valencia hold. Dios har helt ret
Hvis Real kan få en føring på 3/5-0 mod Man u efter første halvleg, så har jeg slet ikke noget imod at vi kører den hjem. Så længe der er en tanke bag det og det kunne man godt se i dag. Der er en meget vigtigere kamp på onsdag.
Orange You Glad Du kom mig i forkøbet :)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvorfor skulle man dog give sig fuldt ud i anden halvleg for at vinde 10-0? Arbejdet var gjort færdig i første halvleg. Anden halvleg handlede om at spare kræfter og undgå skader. Mission fuldført.
Der er der netop heller ingen som skriver. Det er de færreste kampe som står 5-0 i pausen, men de fleste kampe ender som idag. Og det har tidligere kostet. Forstår bare ikke attituden. Hvis man vil sparer kræfter, så løber man ikke efter bolden, og havde Valencia været en anelse skarpere, så kunne resultatet hurtigt have blevet noget andet.
ZizouMo Skrev:
Hvis Real kan få en føring på 3/5-0 mod Man u efter første halvleg, så har jeg slet ikke noget imod at vi kører den hjem.
Problemet er, at vi netop ikke kørte den hjem, men løb den hjem.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Orange You Glad skrev: Selvfølgelig går Real ned i kadence i anden halvleg. Det kan da ikke komme bag på nogen! Hvordan i alverden kan man være utilfreds med Mourinho pga. kampen i dag? Vi spiller en vigtigere kamp i midtugen, så jeg synes, det er enormt fornuftigt at spare Xabi Alonso, Özil og Khedira, så de er friske til at sende os sikkert videre i Copa del Rey, når nu vi var foran med fem (!) efter første halvleg i dag. Hvad skal I bruge den anden halvleg til? Underholdning, bevares, men der var da så rigeligt i første halvleg.[/quorte]
Som jeg sagde tidl. Vi kan ik tage meget med fra en kamp naar vi kun spiller bold i en halvleg. Det ville være tosse agtigt at tro vi fører 5-0 ved halvleg over man u. Real kommer kun frem med fuld fart som altid i 20 minutter. Det kan et unidet hold sagtens modstaa og sa vi kun kontra at byde ind med. Nøjagtigt som det skete i 4 svære kampe mod bayern og barca sidste saeson. Kampen idag giver kun en smule boost til spillerne men intet overordnet. I kan mene hva i vil, men eksemplerne et utallige sidste saeson. Vi kommer ikke langt med at sloese os igennem en fodbold kamp uanset resultatet.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
