Sæsonen 12/13

  • Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #1189 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Sæsonen 12/13
@Hugol

Jeg forstår godt, hvad du mener, når du siger, at en enkelt halvlegs god fodbold ikke er nok mod United og Barça, som lige er de mest relevante modstandere at nævne. Min pointe er, at vi næppe i samme grad og i øvrigt med fuldt overlæg som i dag går ned i intensitet, såfremt kampen ikke er eftertrykkeligt lukket.

At vi så snildt kan tabe over to opgør til netop de to hold, som i denne sæson (denne weekend undtaget for begges vedkommende) har været klart bedre spillende end os, ja, det er en anden sag. Det er bare ikke vores afslappede attitude i dagens anden halvleg, der gør mig nervøs. Derimod er det nærmere de positive offensive takter i første halvleg, der varmer bare en smule op til de kommende sværere modstandere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #1190 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13

Hugol skrev: Fulsdstændig enig. Typisk for real under mou. Man maa ik gaa saa meget ned i tempo, kampen var jo fuldstændig stoppet. Ogsaa det jeg klagede over sidste sæson. Og igen ses det hvor lame laliga er, men kassow er sikkert helt op at kører over denne fantastiske 2 halvleg. Første halvleg r selvf genial og klart det der har manglet hele sæsonen.

Du er en idiot!

Hvorfor skal du pille mig ud på den måde og nærmest citere mig for noget, som jeg ikke har sagt. Hvad er det du ikke fatter, halvabe? Hvornår har jeg sagt, at jeg er "helt op at kører over denne fantastiske 2 halvleg"???

Hugol hvordan synes du at Mourinhos Real Madrid spillede i denne kamp? Behøver jeg at citere dig for din brøler tidligere?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #1191 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13

Kassow-Rossing skrev:

Hugol skrev: Fulsdstændig enig. Typisk for real under mou. Man maa ik gaa saa meget ned i tempo, kampen var jo fuldstændig stoppet. Ogsaa det jeg klagede over sidste sæson. Og igen ses det hvor lame laliga er, men kassow er sikkert helt op at kører over denne fantastiske 2 halvleg. Første halvleg r selvf genial og klart det der har manglet hele sæsonen.

Du er en idiot!

Hvorfor skal du pille mig ud på den måde og nærmest citere mig for noget, som jeg ikke har sagt. Hvad er det du ikke fatter, halvabe? Hvornår har jeg sagt, at jeg er "helt op at kører over denne fantastiske 2 halvleg"???

Hugol hvordan synes du at Mourinhos Real Madrid spillede i denne kamp? Behøver jeg at citere dig for din brøler tidligere?


Du maa bruge alt din tid paa at naevne mine broelere. Jeg saa bare aftenens kamp som et fantastisk eksempel paa at udstille dig. Blot fordi man scorer 5 maal mod et meget svagt valencia hold, saa er det ikke ens betydende med at man saa har vaeret godt spillene. Du kalder mig idiot og tror jeg ligger ordene i munden paa dig, men FAKTA er jo at du ike har forstaaet 5 minutter af mine mange indlaeg siden du reagere paa denne maade. Der er ingen som har citeret dig for noget. Real vinder 5-0 paa effektivitet i en halvleg hvor valencia lignede et segunda b hold. 2 halvleg spillede vi daarligere end valencia. Alt i alt kan vi kun tage meget lidt med fra denne her kamp fordi der ik er en snaert af fodbold i anden halvleg.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #1192 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 12/13
Orange You Glad Skrev:

Min pointe er, at vi næppe i samme grad og i øvrigt med fuldt overlæg som i dag går ned i intensitet, såfremt kampen ikke er eftertrykkeligt lukket.


Husker du de fleste kampe imod Barcelona under Mourinho? Man brager derud af de første 10 minutter, og dominere fuldstændig spillet, og Barca lignede mange gange en flok amatører, men når målet kom, så traf vi os tilbage. Jeg er godt klar over man ikke kan lægge et sådan pres i alle 90 minutter, men det er uden tvivl en taktik Mourinho gør brug af.

Et andet godt eksempel er imod Bayern på Bernabeú. Vi styrer alt, lige fra forsvaret til angrebet, og vi kom til chancer efter behag. Vi scorer 2 hurtige mål, og trækker os tilbage og lader igen modstanderen få overtaget. Tilfældigheder sker ikke så ofte, så der må være tale om decideret fejlagtig taktik fra Mourinho's side.

Nu er vi alle herinde enige om, at Valencia på ingen måde ville komme tilbage. Problemet er bare, at det samme også sker i de større kampe

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken, Hugol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #1193 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
Kassow

Hold lige igen med ord som idiot og halvabe. Det er fair at være rygende uenige, men gør det i en ordentlig tone.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • kavver
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #1194 af kavver
Besvaret af kavver på emne Sæsonen 12/13
Igår, lignede præcis en kamp fra sidste år. Hvor vi ikke nødvendigvis har bolden mest, men at vi er så hamrende skarpe, når modstanderne mister bolden. Vi behøvede jo dårligt spille med en angriber. Når Di Maria og Ronaldo i det spillehumør, er der INTET hold der kan gøre noget i mod os. Ikke engang Barca, Man Utd osv.
OG til dem der ikke selv spiller fodbold til dagligt, ved jeg at hvis man er foran med 3-4 mål ved halvleg. Så går man ud og "slapper af" og undgår skader og gule kort i 2. halvleg. For man ved at kampen ikke er i fare. Og når man får bolden, går man efter at spille den rundt og rundt og rundt - bare for at få tiden til at gå.
Det sidder bare i en. Det er nødvendigvis ikke noget træneren siger til en.

Men ja, Di Maria skal væk, og Bale skal ind - hahaha.
Og FYR Mourinho efter aftens kamp - FYR ham i dag!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #1195 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 12/13
kavver skrev:

OG til dem der ikke selv spiller fodbold til dagligt, ved jeg at hvis man er foran med 3-4 mål ved halvleg. Så går man ud og "slapper af" og undgår skader og gule kort i 2. halvleg. For man ved at kampen ikke er i fare. Og når man får bolden, går man efter at spille den rundt og rundt og rundt - bare for at få tiden til at gå.


Også det der mange gange kaldes legestue. Du har fuldstændig ret. Og det er så vildt, at du nævner det når Real Madrid spillerne gør præcis det modsatte. Og det med at undgå kort, det er der nogen som burde forklarer spillerne. Coentrao burde have fået sit andet gule kort.

Du virker til selv og spille fodbold, så prøv og svar mig på dette.

Er det hårdest og løbe med eller uden bold?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • nocture
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #1196 af nocture
Besvaret af nocture på emne Sæsonen 12/13

Siempre Madrid skrev: Kassow

Hold lige igen med ord som idiot og halvabe. Det er fair at være rygende uenige, men gør det i en ordentlig tone.


Men han er jo en idiot..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #1197 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
Og med den holdning in mente, kan man jo gøre en af følgende to ting:

1) Helt undlade at kommentere på indlægget.

2) Argumentere for sine egne holdninger, uden selv at fremstå som en idiot eller halvabe.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken, Orange You Glad

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #1198 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Sæsonen 12/13

Hugol skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Hugol skrev: Fulsdstændig enig. Typisk for real under mou. Man maa ik gaa saa meget ned i tempo, kampen var jo fuldstændig stoppet. Ogsaa det jeg klagede over sidste sæson. Og igen ses det hvor lame laliga er, men kassow er sikkert helt op at kører over denne fantastiske 2 halvleg. Første halvleg r selvf genial og klart det der har manglet hele sæsonen.

Du er en idiot!

Hvorfor skal du pille mig ud på den måde og nærmest citere mig for noget, som jeg ikke har sagt. Hvad er det du ikke fatter, halvabe? Hvornår har jeg sagt, at jeg er "helt op at kører over denne fantastiske 2 halvleg"???

Hugol hvordan synes du at Mourinhos Real Madrid spillede i denne kamp? Behøver jeg at citere dig for din brøler tidligere?


Du maa bruge alt din tid paa at naevne mine broelere. Jeg saa bare aftenens kamp som et fantastisk eksempel paa at udstille dig. Blot fordi man scorer 5 maal mod et meget svagt valencia hold, saa er det ikke ens betydende med at man saa har vaeret godt spillene. Du kalder mig idiot og tror jeg ligger ordene i munden paa dig, men FAKTA er jo at du ike har forstaaet 5 minutter af mine mange indlaeg siden du reagere paa denne maade. Der er ingen som har citeret dig for noget. Real vinder 5-0 paa effektivitet i en halvleg hvor valencia lignede et segunda b hold. 2 halvleg spillede vi daarligere end valencia. Alt i alt kan vi kun tage meget lidt med fra denne her kamp fordi der ik er en snaert af fodbold i anden halvleg.


Kunne det tænkes at der var en grund til at de spillede en dårlig 2. halvleg?

Måske at de førte 5-0?

Måske at de har én endnu vigtigere kamp og 3 dage, og der er ingen grund til at bruge unødige kræfter?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #1199 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13
Jamen hvis jeg ikke må skrive sådan om en mand der forsøger at putte ord i munden på mig, så hersker der jo ravnerock :) Fra nu af må jeg bare bruge Hugols eksempel, og så håber jeg at alle kan spotte hvornår indlægget er sarkastisk og til for en pointe og hvornår det rent faktisk er seriøst. Jeg starter med det samme.

Holdet spillede fantastisk mod Valencia. Modstanderen er nemlig kun så god, som man gør ham til. Folk som Hugol vil sikkert synes at det er fantastisk fedt at Real Madrid ikke scorede i anden halvleg, fordi så kan fansene se, at Mourinho spiller dårlig fodbold og trækker sig tilbage når man er foran, og så kan vi få portugiseren fyret hurtigst muligt. Men Hugol om det. Han synes også at Real Madrid spillede dårlig fodbold i første halvleg, fordi Real Madrid kun scorede på modstandernes fejl.

Kan I se hvad der sker, når man propper ord i munden på folk? Jeg kan da ikke stå og udtale hvad Hugol tænker om kampen. Det er kun ham og ingen andre, der kan vide det, før han ytrer det til os andre. Så når han udtaler jeg at formentlig syntes at Real Madrid spillede flot fodbold i anden halvleg, så har jeg retten til at være efter ham. Enig? Hvis svaret er nej, så må vi fortsætte med denne sørgelige stil.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #1200 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
Du har retten til at være efter ham. Du har på ingen måde retten til at kalde ham eller andre idiot eller halvabe.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum