Sæsonen 12/13
- Huss
- Gæst
-
Han har bænket Di Maria, se hvad der skete i sidste kamp, hvor han scoret 2 mål og spillet godt under hele kampen.
Det samme med Iker, han har holdt buret rent i de sidste 4 kampe.
Hvis det er noget Mourinho kan, så er det fjerne presset fra spillerne, hvorfor tror du han bænket Iker, der ligger to ting i det.
1: Iker havde følt at han var urørlig og at der var ingen der kunne skubbe ham ud af startsopstillingen, men kun Mourinho kan vrage legenden og anføreren.
2: Real Madrid er nr 3 i ligaen og langt efter Barcelona, hvordan kan man så få verdenspressen til at glemme det og fokusere på noget andet, jo man bænker en spiller som man på ingen måde må bænke nemlig Iker og dermed fortæller pressen at Adan er en bedre målmand end Iker, hvorfor gjorde han egentlig det.? Jo det er for at pressen kan fokusere på det og ikke fokusere på Madrids nuværende placering i ligaen.
På den måde er Mourinho blevet endnu større bad guy i pressen og spillerne er blevet fredet, siden Mourinho bænket Iker, har medierne fokuseret netop på Mourinho og ikke spillerne og på den måde har Mourinho fjernet presset fra spillerne.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Storken skrev: Med den logik skal Real Madrid aflevere bolden til modstanderen hver gang de får den. Det er åbenbart det eneste rigtige, hvis man vil undgå skader.
Jeg er ikke enig og flere herindre tror at du har ret. Din pointe fejler fordi du kommenterer ikke på hvad jeg skrev men på hvad du håbede jeg skrev. Nej Real Madrid skal ikke "aflevere bolden til modstanderen hver gang de får den." MEN når Real Madrid f'ører 5-0 gør det ikke noget at man afleverer bolden til modstanderen for at undgå skader. Du behøver ikke være enig, men jeg sagde altså ikke, at Real Madrid skulle aflevere bolden hver gang de får den.
Jeg brød mig heller ikke om anden halvleg mod Valencia, men jeg har ikke noget imod at man nøjes med at knuse nummer 5 i tabellen med 0-5 på deres hjemmebane.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Enig. Perez er generelt en rigtig god præsident, men han er en forretningsmand, og det glemmer han og lægge fra sig nogle gange. Sportsligt, så har han været en af de dårligste præsidenter i historien, og han har fuldstændig forvrænget vores ungdomsakademi.
Jeg har som sådan altid været pro-Perez, og er det stadig, men tvivler utrolig meget på ham. Jeg elsker når transfer vinduet åbner, for man ved, at Perez altid disker op med noget lækkert. Måden han køber spillere på, er så fantastisk arrogant, og det bekræfter hvilken klub Real Madrid er. For det er nemlig den største, og det er den eneste klub i verden som kan hente diverse verdensstjerner fra næsten ligeså storer klubber, og det skyldes tildels Perez.
Huss.
Uanset hvor dygtig Mourinho er til og lægge presset over på sig selv, så har det resulteret i et had til ham. Det gælder både pressen, fansene og det virker til mange af spillerne heller ikke er hans bedste ven.
Om pressen ikke fokusere 100% på at vi er nr. 3 i ligaen, så ændre jo stadig ikke på at vi er det. Presset bliver ikke mindre, for man kan aldrig løbe for realiteterne.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg tror altså ikke at Mourinho er så forhadt af spillerene som mange tror, bla. dig. Der er meget vi ikke ved noget om, og meget som vi aldrig vil finde ud af.
De spillere som har været bænket i den her sæson har alle sådan som jeg husker det været inde i en periode hvor de ikke har spillet specielt godt, og Mourinho ved alt om det, og så har der vel også været nogle brokrøve og problembørn nogle gange, som har haft brug for at blive sat på plads.
Tro ikke på pressen, de er fulde af lort, og skader vores træner og spillere den ene gang efter den anden med løgnehistorier, og en fjer der bliver til 3 høns.
Den anden dag gik der rygter om at Ronaldo og Mourinho har været oppe at skændes omkring det med at Ronaldo smed for mange bolde væk. Det gør han også, og i søndags, der laver han et indlæg i verdensklasse som resulterer i mål fra De Maria.
Havde det været for 14 dage siden, så havde han selv hamret den bold af på mål uden resultat.
Jeg ved ikke om de var oppe at skændes, men jeg ved at der i følge hvad Albiol har fortalt til et pressemøde har været en mindre samtale imellem Mourinho og Ronaldo. Albiol var der, så han må vide noget om det i modsætning til de idioter fra pressen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Måden han køber spillere på, er så fantastisk arrogant, og det bekræfter hvilken klub Real Madrid er. For det er nemlig den største, og det er den eneste klub i verden som kan hente diverse verdensstjerner fra næsten ligeså storer klubber, og det skyldes tildels Perez."
Her rammer du ret præcist, hvorfor man ikke kan lade vær' med at elske Perez - Bare lidt;) Han kan nemlig et eller andet med, at vise Real Madrids storhed igennem signaler. Senest illustreret ved den lille Falcao-seance, hvor man får det indtryk, at Perez kan skaffe Falcao blot ved at kalde ham til sig...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mourinho er måske ikke decideret hadet, men der er med garanti splid i truppen. Jeg tror aldrig, at Mourinho har tilgivet Casillas, for at ringe til Xavi og undskylde efter opgøret for 2 år siden mener jeg det var. Ramos, Alonso og Arbeloa skulle vidst have støttet Casillas, og det endte ud i et kæmpe skænderi imellem Casillas, Ramos og Mourinho. Hvor de 2 spaniere rottede sig sammen imod ham.
Pressen ved tydeligvis meget mere end vi gør, og jeg vil hellere tro på pressen, end jeg vil tro på diverse udtalelser for spillerne selv. Skænderier holder man internt, og det er ikke noget man siger til pressen, og den første spiller som vil udtale sig negativt om Mourinho, eller hele situationen i Real Madrid, får med sikkerhed en kæmpe skideballe, og bliver straffet. Det skader for meget, så derfor mener jeg ikke man skal lægge alverdens i spillernes udtalelser. De har mundkurv på.
Der er bare så mange ting som gør, at jeg personligt tror forholdene i klubben er elendige, og en tikkende bombe. Jeg tror ikke på alt hvad medierne skriver, men omvendt, så tror jeg til gengæld de har hold i rigtig mange af deres historier.
Mourinho er i krig mod alle i klubben, og bare det der er en muldvarpe i omklædningsrummet siger det hele.
Jeg ser som sådan intet galt i Mourinho bænker spillere, for det er de færreste der denne sæson har kunne være deres indsats bekendt. Og det er helt fint stjernerne kommer lidt ned på jorden, men jeg tror det er interne opgør med Mourinho som har sendt de fleste stjerner på bænken.
Jeg tror alle har et professionelt forhold til hinanden i truppen, men det er ikke langtidsholdbart på nogen måde!.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men hva pokker, nu får vi jo Mourinhos kæledægge på banen, og så bliver alt jo godt igen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
mortenj skrev: Men hva pokker, nu får vi jo Mourinhos kæledægge på banen, og så bliver alt jo godt igen.
Det er unfair at give ham det øgenavn, han er jo bare en brik i et større spil.
Dejligt at se Coentrao ikke er holdt op med at være lidt en klaphat, og Adan kan fejle stort. Jeg savner Marcelo.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB skrev:
mortenj skrev: Men hva pokker, nu får vi jo Mourinhos kæledægge på banen, og så bliver alt jo godt igen.
Det er unfair at give ham det øgenavn, han er jo bare en brik i et større spil.
Dejligt at se Coentrao ikke er holdt op med at være lidt en klaphat, og Adan kan fejle stort. Jeg savner Marcelo.
Kæledægge eller ej..
Han beviser bare igen i aften, at han ikke er god nok..
Så hellere Jesus som 2. målmand.. Det er jo til grin det her..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nogen der kan svare på om karantænerne kun gælder i Copa Del Rey eller om de også gælder i La Liga?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Om Di maria rammer eller Pereira laver skuespil er lige meget. Svinsk og dumt af Di maria.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
