Sæsonen 12/13
- Storken
- Gæst
-
Med den logik skal Real Madrid aflevere bolden til modstanderen hver gang de får den. Det er åbenbart det eneste rigtige, hvis man vil undgå skader.
Det er godt nok gået ned ad bakke for Real Madrid de senere år. Engang handlede det ikke om at vinde, men om at ydmyge.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det er godt nok gået ned ad bakke for Real Madrid de senere år. Engang handlede det ikke om at vinde, men om at ydmyge.
Svaret er: FORKERT!
Det handlede (og handler) om at vinde, men ikke om at ydmyge.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Storken skrev: @Kassow-Rossing
Med den logik skal Real Madrid aflevere bolden til modstanderen hver gang de får den. Det er åbenbart det eneste rigtige, hvis man vil undgå skader.
Det er godt nok gået ned ad bakke for Real Madrid de senere år. Engang handlede det ikke om at vinde, men om at ydmyge.
Hahahahaha.
Det r jo ogsaa fordi at vi har undgaaet skader de sidste 3 sæsoner under mourinho.
Anders dagens grin garantere jeg dig for selvom det r titdl om morgen.
Det r jo netop pga at vi ikke har kunnet holde overtaget i en fodbold kamp at vi er 15 points bagud. Selv Espanyol havde perioder i 2-2 kampen hvor Real madrid bare lod dem spille. Samme episoder saa vi sidste sæson hvor vi kom under gevaldigt pres men havde heldet under svære perioder i kampene.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Du har ret i det du har skrevet i denne debat. Da der blev fløjtet til pause i søndags, tænkte jeg også: "Øv - nu kommer der 45 målløse minutter, hvor Valencia får frit slag til at ha' bolden..."
Men det Storken skriver, er jo håbløst overdrevent. Det er muligt, at det gik ned ad bakke for Real Madrid imellem 2003 og 2009 - men siden da har vi været i fremgang.
Hvis vi vil se at `tyren bliver dræbt´ i stedet for at jage os rundt i arenaen, i kampe hvor vi er foran, er løsningen ret simpel; vi skal have en træner, der ikke er José Mourinho.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev: Den kvie, vi mødte i søndags, var død i pausen. Og som det sig hører sig til, havde toreadoren fået lov til at skære ørerne af den som et minde om en pragtfuld corrida.
Det har du ret i. Men selv i søndags, burde man have beholdt/taget kontrollen, og kørt Valencia trætte.
Men nu mente jeg også mere generelt... Der er alt for mange kampe, hvor vi forsøger at forsvare sejren hjem, når vi er kommet foran med to mål. Her savner jeg, at Mourinho tør blæse til angreb. F.eks. havde vi nok mødt Chelsea i CL-finalen sidste sæson, hvis vi havde presset Bayern da vi førte 2-0 - Men vi valgte at gå defensivt, og forære dem et dumt straffespark.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg tror også Storken hentyder mere til os Real Madrid fans. Næsten halvdelen af brugerne herinde ser stadig Mourinho træne Real Madrid til næste sæson, eller de ser ham ihvertfald ikke fyret. Der er utrolig mange Real Madrid tilhænger, som kun tænker på titler, hvor imod man tidligere ikke kun tænkte på titler, men også vandt de blev vundet.
Men er generelt enig. Mourinho skal ud, men det skal Perez altså også før problemet bliver løst. Perez har endnu ikke ansat en træner som stemmer overens med klubbens gamle identitet. Pellegrini var det bedste bud, men desværre for ham manglede han nosser. Ellers accepterede han bare, at det kun var indtil man kunne få Mourinho.
Men afløserne for Mourinho er jo ligeså skræmmende som Mourinho selv. Benitez nævnes stadig som førstevalg, og bare ved og hører hans navn får jeg sure opstød af :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: M_linding.
Jeg tror også Storken hentyder mere til os Real Madrid fans. Næsten halvdelen af brugerne herinde ser stadig Mourinho træne Real Madrid til næste sæson, eller de ser ham ihvertfald ikke fyret. Der er utrolig mange Real Madrid tilhænger, som kun tænker på titler, hvor imod man tidligere ikke kun tænkte på titler, men også vandt de blev vundet.
Men er generelt enig. Mourinho skal ud, men det skal Perez altså også før problemet bliver løst. Perez har endnu ikke ansat en træner som stemmer overens med klubbens gamle identitet. Pellegrini var det bedste bud, men desværre for ham manglede han nosser. Ellers accepterede han bare, at det kun var indtil man kunne få Mourinho.
Men afløserne for Mourinho er jo ligeså skræmmende som Mourinho selv. Benitez nævnes stadig som førstevalg, og bare ved og hører hans navn får jeg sure opstød af :D
Jeg har også tænkt tanken omkring Perez, og også luftet den her inde. Men jeg bliver alligevel ved med at tro/fornemme, at Perez bliver en gradvist bedre præsident, nu længere han sidder på posten.
Han gør jo rigtig mange gode ting. Faktisk rigtig mange! Men de sportslige valg virker nogle gange som om, at de er blevet taget uden et grundlag i Madridismoens værdier - hvilket er underligt, da Perez om nogen kender til denne og Real Madrids historie.
Måske virker Perez nogle gange lidt som en sportslig analfabet, fordi han ser nogle ting, som ikke lige ses på fodboldbanen. Hvem ved f.eks. om Perez har haft nogle planer med det store asiatiske marked, da han købte Kaka, og i virkeligheden ikke ligger søvnløs over den sportslige fiasko. Måske har handlen kunne betale sig, set med Perez' briller?
Til sommer skal der skriftes træner, og et par spillere - alle på positioner hvor der er spillere/trænere af egen avl, som har niveauet til at tage over. Så her får Perez da muligheden for at vise, at Projekt Perez vol. 2 fortsat er på rette vej, og sæsonen 12/13 bare var et vejbump.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvad der næsten er endnu mere skræmmende er, at det virker som om Mourinho fuldstændig har kontrol over Perez. Jeg frygter at en evt. Chl titel vil være nok til at Perez ikke tør fyre manden. Fodboldverden og Mourinho selv ville have godt af at han blev fyret, kunne være han i så fald bliver tvunget til at revurderer sin trænerstil og hele sin måde at gebærde sig på, og hans ry som "untouchable" i fodboldverden kunne lide et knæk.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Efter min mening forsøgte man at overrumple tyskerne med en total-offensiv, som også gav de ønskede mål og det var så håbet, at det skulle have knækket dem, eftersom ingen hold kan køre i det tempo i 90 minutter. Desværre viste de så god moral, at de kom tilbage i kampen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
