Sæsonen 12/13

13 år 4 måneder siden #1237 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
Karantænerne afsones i Copa del Rey.

En udvisning i La Liga kan afsones i Copa del Rey, hvis den pågældende spiller har fået mere end 3 kampe i La Liga, men reglerne gælder ikke den anden vej.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1238 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 12/13
Nu må det stoppe, det pinligt at være Madrid fan når det bare bliver ved og ved. NU skal der slås noget på det internt, kæmpe bøde eller noget i den stil. De kan åbenbart ikke opføre sig ordenligt selv, så må de jo blive opdraget på. Det ikke første gang vi ser noget ligende fra de 2.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1239 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 12/13
Hvor er jeg dog træt af de idioter på vores hold.

Coentrao skal sammen med Kaká aldrig nogensinde i spil mere for Real Madrid. Coentrao skulle have haft rødt i weekenden også, for præcis samme episode som idag. Endnu et skandale køb til historien!.

Adan floppede, men gjorde det langt bedre end Casillas. Casillas ville gøre mere gavn i angrebet på vores dødbolde. Nej hvor er han dog blevet pinlig i boksen. Det har aldrig været hans spidskompetence, men hans timing er gået i stå, og han minder mig om Benzekri på hans gode dage i 98.
Nu ved vi ærligtalt hvordan Barcelona tilhængerne har det med Valdes. Jeg har ihvertfald ikke nerver til det.

Nu vil jeg ikke hænge Di María ud, fordi hele holdet gjorde det elendigt. Men lavere bundniveau end Gutí var vel meget passende? En kæmpe nar var han idag. Ikke fordi han spillede rædselsfuldt, men fordi han er så fandens dum i sådan nogle situationer. Gigantisk bøde, og 400 omgange rundt om Madrid by!.

Albiol og Varane gør det egentlig fantastisk dernede. Glem snakken om de ustabile Pepé og Ramos. Vi har da Albiol og Varane :D. Fornøjelse og se dem igen idag.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: NDR

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1240 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 12/13
Jeg synes Di Maria i dag beviser, hvorfor han ikke burde spille i Real Madrid. Han, og resten af holdet (med få undtagelser) spilder fans' tid verden over. Nøjagtig som 2. Halveg i weekenden - tiden er spildt.

Man sidder ikke og har glædet sig over nogle gode mål eller lækre detaljer, men derimod skammer sig over flere individuelle episoder som ikke er denne mægtige storklub værdig.
Det samme kan siges om vores 'park-the-bus', med 9 spillere stående foran feltet efter 70min spillet.

Begge hold gjorde alt hvad de kunne, for at det andet hold skulle trække gule eller røde kort. Hvad er det? Skræmmende det er sådan i Spanien.

Glæder mig til Mou pakker sit lort og damper af. Hans attitude overfor dommerne smitter på en eller anden måde af på spillerne føler jeg.

Beder til bedre tider. Det er hårdt at være Madridista disse dage synes jeg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1241 af NDR
Besvaret af NDR på emne Sæsonen 12/13
Dios....jeg er også lidt træt af visse spillere. Jeg har været inde på det tidligere i andre af mine indlæg. Der er en del uopdragne spillere som fucker det op for de resterende og for træneren.
Coentrau er helt klart en der skal væk, og Kaka.
Hørte jeg rigtig da der blev piftet totalt uhæmmet da Casillas blev skiftet ud med Adan??? Hvilken modtagelse af Adan!!!

Benzema er og bliver min favorit. Teamplayer, ikke en der tager en masse egochancer på trods af det pres der konstant hviler på ham pga. Higuain som backup i front, eller omvendt.
Han spiller pisse godt, når ellers de andre vil være med, og så har han en morale som er den jeg gerne så hele holdet havde. Ingen brok til dommer i tide og utide, ingen skuespil.ingen farlig spil og grove taklinger, fairplay, og så skal der lige nævnes at han ikke har fået et eneste gult eller rødt kort i snart 3 år.

For fanden hvor ville det rede meget hvis de andre spillere for fanden da kunne lære lidt af det, der er sku snart altid en hel flok af gangen med karantæne samtidig!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1242 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 12/13
Ufatteligt at Real Madrid og røde kort går hånd i hånd. Vanvittigt at der stadig ikke er skyggen af disciplin på holdet. Det bekræfter bare hvad jeg altid har tænkt; jeg har aldrig, og kommer aldrig, til at kunne lide Coentrao og Di Maria. De to er da så tåbelige som man overhovedet kan være! Brokhoveder, udisciplinære og generelt utålelige at se på.

Alonso, Varane og Albiol gjorde det til gengæld rigtig godt i dag, masser af fremragende afleveringer fra Alonsos side, en fryd at se på. Dog forbavser det mig stadig hvordan et hold kan være så kontrafikseret. Selv da der stadig var 11 mand på banen, viser spillerne at de øjensynligt ikke har skyggen af tålmodighed og simpelthen nægter at lave 10 sammenhængende afleveringer uden at smide den væk. Frustrerende at se på.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1243 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 12/13
Casillas ude af kampen(e) mod Man Utd og Barcelona med brækket tommelfinger! Fandens at Arbeloa lige skulle ramme ham...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1244 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 12/13

Jaken skrev: Casillas ude af kampen(e) mod Man Utd og Barcelona med brækket tommelfinger! Fandens at Arbeloa lige skulle ramme ham...


Kæmpe slag. Ærgeligt, men sådan er det jo.
Tilgengæld kommer Adan med stor selvtillid og vilje, så længe hans svipser mod Valencia ikke har psyket ham.

Hvis vi kan være så heldige at have Casillas med på Old Trafford, tror jeg ikke det er målmandsposten der vil blive vores største problem mod Man Utd.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1245 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Sæsonen 12/13
Så Casillas er ikke med i BEGGE semi finaler i cop del rey??
Og hvem er det som ikke kan komme til at spille mod Barca/Malaga? Jeg ved coentrao og di maria kan ikke, men har hørt at Ramos og Pepe hellere ikke kan?

- Ingen svæver på banen som Zizou!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1246 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13
Spændende sæson vi har gang i drenge. Vi har al den modstand i verden, vi kan forestille os. Lad os håbe at Real Madrid kan modstå og ende på toppen alligevel (Jeg tænker CHL).

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1247 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Sæsonen 12/13
Hvor det lækkert at høre Bernabeu råbe "Cristiano, Cristiano, Cristiano". Det kan man simpelthen ikke få nok af. Det er dejligt, at høre at de bakker ham op 100%. Han spiller i øvrigt en fantastisk kamp ligesom resten af holdet gør. Specielt Özil spiller en rigtig flot kamp og det samme gør Modric. Også Di Maria spiller en fortrinlig kamp og revancherer sig efter sin tåbelige udvisning mod Valencia tidligere på ugen.

Vi kunne ikke have fået en meget bedre optakt til kampen mod Barca.

Lad det flotte spil fortsætte på onsdag og i resten af sæsonen! Jeg er i hvert fald fortrøstningsfuld.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1248 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13
Ris, ros og kommentarer til eftermiddagens kamp.

Jeg begyndte først at se kampen mod Getafe efter der var spillet tyve minutter. Tak til Madridista.dk's Facebook afdeling for at minde mig om at kampen var gået i gang!

Holdet spillede fantastisk i både sidste del af første halvleg og hele anden halvleg. Ronaldo var utrolig. Det er nogle gange svært at forstå hvor god han er på en fodboldbane. Jeg elsker det glimt han gav op til sin mor inden han skulle sparke straffesparket. Det var lige for at vise dem, at han ville score uden problemer. Hehe og så oplevede vi en unik fodboldkamp hvor både Higuain + Benzema og Calleron + di Maria var på banen på én gang :D

Er det bare mig eller er Özil blevet super hurtig de seneste kampe? Han har godt nok fart på med bolden og hans teknik synes jeg er blevet mere sublim på det seneste. Han virker heller ikke som typen man kan vælte om kuld så nemt som ingenting længere.

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan Madridista.dk engang kunne skrive en artikel om hvor meget vi skulle glemme alt om Messi og Neymar fordi Real Madrid havde Pablo Sarabia på vej. Siden blev han solgt, hvilket ikke behøver at være et dårligt tegn, men han har bare ikke præsteret noget særligt i Getafe. Er det ikke snart på tid til at den tidligere venstrebenede Madridista viser noget?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum