Sæsonen 12/13
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
En udvisning i La Liga kan afsones i Copa del Rey, hvis den pågældende spiller har fået mere end 3 kampe i La Liga, men reglerne gælder ikke den anden vej.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Coentrao skal sammen med Kaká aldrig nogensinde i spil mere for Real Madrid. Coentrao skulle have haft rødt i weekenden også, for præcis samme episode som idag. Endnu et skandale køb til historien!.
Adan floppede, men gjorde det langt bedre end Casillas. Casillas ville gøre mere gavn i angrebet på vores dødbolde. Nej hvor er han dog blevet pinlig i boksen. Det har aldrig været hans spidskompetence, men hans timing er gået i stå, og han minder mig om Benzekri på hans gode dage i 98.
Nu ved vi ærligtalt hvordan Barcelona tilhængerne har det med Valdes. Jeg har ihvertfald ikke nerver til det.
Nu vil jeg ikke hænge Di María ud, fordi hele holdet gjorde det elendigt. Men lavere bundniveau end Gutí var vel meget passende? En kæmpe nar var han idag. Ikke fordi han spillede rædselsfuldt, men fordi han er så fandens dum i sådan nogle situationer. Gigantisk bøde, og 400 omgange rundt om Madrid by!.
Albiol og Varane gør det egentlig fantastisk dernede. Glem snakken om de ustabile Pepé og Ramos. Vi har da Albiol og Varane :D. Fornøjelse og se dem igen idag.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Man sidder ikke og har glædet sig over nogle gode mål eller lækre detaljer, men derimod skammer sig over flere individuelle episoder som ikke er denne mægtige storklub værdig.
Det samme kan siges om vores 'park-the-bus', med 9 spillere stående foran feltet efter 70min spillet.
Begge hold gjorde alt hvad de kunne, for at det andet hold skulle trække gule eller røde kort. Hvad er det? Skræmmende det er sådan i Spanien.
Glæder mig til Mou pakker sit lort og damper af. Hans attitude overfor dommerne smitter på en eller anden måde af på spillerne føler jeg.
Beder til bedre tider. Det er hårdt at være Madridista disse dage synes jeg.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Coentrau er helt klart en der skal væk, og Kaka.
Hørte jeg rigtig da der blev piftet totalt uhæmmet da Casillas blev skiftet ud med Adan??? Hvilken modtagelse af Adan!!!
Benzema er og bliver min favorit. Teamplayer, ikke en der tager en masse egochancer på trods af det pres der konstant hviler på ham pga. Higuain som backup i front, eller omvendt.
Han spiller pisse godt, når ellers de andre vil være med, og så har han en morale som er den jeg gerne så hele holdet havde. Ingen brok til dommer i tide og utide, ingen skuespil.ingen farlig spil og grove taklinger, fairplay, og så skal der lige nævnes at han ikke har fået et eneste gult eller rødt kort i snart 3 år.
For fanden hvor ville det rede meget hvis de andre spillere for fanden da kunne lære lidt af det, der er sku snart altid en hel flok af gangen med karantæne samtidig!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Alonso, Varane og Albiol gjorde det til gengæld rigtig godt i dag, masser af fremragende afleveringer fra Alonsos side, en fryd at se på. Dog forbavser det mig stadig hvordan et hold kan være så kontrafikseret. Selv da der stadig var 11 mand på banen, viser spillerne at de øjensynligt ikke har skyggen af tålmodighed og simpelthen nægter at lave 10 sammenhængende afleveringer uden at smide den væk. Frustrerende at se på.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jaken skrev: Casillas ude af kampen(e) mod Man Utd og Barcelona med brækket tommelfinger! Fandens at Arbeloa lige skulle ramme ham...
Kæmpe slag. Ærgeligt, men sådan er det jo.
Tilgengæld kommer Adan med stor selvtillid og vilje, så længe hans svipser mod Valencia ikke har psyket ham.
Hvis vi kan være så heldige at have Casillas med på Old Trafford, tror jeg ikke det er målmandsposten der vil blive vores største problem mod Man Utd.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Offline
- Platin bruger
-
Og hvem er det som ikke kan komme til at spille mod Barca/Malaga? Jeg ved coentrao og di maria kan ikke, men har hørt at Ramos og Pepe hellere ikke kan?
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi kunne ikke have fået en meget bedre optakt til kampen mod Barca.
Lad det flotte spil fortsætte på onsdag og i resten af sæsonen! Jeg er i hvert fald fortrøstningsfuld.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Jeg begyndte først at se kampen mod Getafe efter der var spillet tyve minutter. Tak til Madridista.dk's Facebook afdeling for at minde mig om at kampen var gået i gang!
Holdet spillede fantastisk i både sidste del af første halvleg og hele anden halvleg. Ronaldo var utrolig. Det er nogle gange svært at forstå hvor god han er på en fodboldbane. Jeg elsker det glimt han gav op til sin mor inden han skulle sparke straffesparket. Det var lige for at vise dem, at han ville score uden problemer. Hehe og så oplevede vi en unik fodboldkamp hvor både Higuain + Benzema og Calleron + di Maria var på banen på én gang :D
Er det bare mig eller er Özil blevet super hurtig de seneste kampe? Han har godt nok fart på med bolden og hans teknik synes jeg er blevet mere sublim på det seneste. Han virker heller ikke som typen man kan vælte om kuld så nemt som ingenting længere.
Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan Madridista.dk engang kunne skrive en artikel om hvor meget vi skulle glemme alt om Messi og Neymar fordi Real Madrid havde Pablo Sarabia på vej. Siden blev han solgt, hvilket ikke behøver at være et dårligt tegn, men han har bare ikke præsteret noget særligt i Getafe. Er det ikke snart på tid til at den tidligere venstrebenede Madridista viser noget?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
