Sæsonen 12/13

13 år 2 måneder siden #1489 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 12/13
Hold kæft en tarvelig omgang bold. På en eller anden mystisk hvis, så går jeg altid og glæder mig til og se Real Madrid spille fodbold, også selvom jeg ved hvordan stilen er, men 2 timer efter kick off, så forstår jeg faktisk ikke hvorfor jeg altid glæder mig.
Vi har diskuteret op og ned, hvem der skal sælges og hvorfor, men efter idag, så er den helt klar for mig nu.

Mourinho skal ud. Kun fordi Real Madrid spiller som de gør.
Di María skal ud. Kun fordi, han altid skal slå den afgørende aflevering.
Higuain skal ud. Kun fordi alle hans offside løb irritere mig noget så grænseløst.
Kaká skal ud. Kun fordi det er Kaká.
Callejon skal bare længst ned i hierarkiet, og aldrig mere spille andet end angriber, eller højreback.

Modent? Narh ikke specielt, men der behøves ikke flere argumenter. Det var de ting jeg kom frem til af dagens kamp.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, Hugol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1490 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 12/13
Den Benzema Real Madrid savner, og den Benzema visse madridistas mener, også herinde, er at foretrække foran Higuain?

Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1491 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 12/13
Jeg er sikker på, det er den Benzema vi får af se, ligeså snart spillet flyder, og det ikke kun er Ronaldo og Özil som det skal komme fra

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1492 af Realex
Besvaret af Realex på emne Sæsonen 12/13
Det kunne ikke være bedre! Dortmund, og så hjemmebane i sidste kamp!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morientes2012
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1493 af Morientes2012

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Senyera
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1494 af Senyera
Besvaret af Senyera på emne Sæsonen 12/13
Hvis i vinder CL, slutter han af som han kom.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1495 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13

Morientes2012 skrev: ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...d/article1955536.ece

Done.


Jubiiiiii, der er håb for Real Madrid i en nær fremtid;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1496 af MMM
Besvaret af MMM på emne Sæsonen 12/13

Morientes2012 skrev: ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...d/article1955536.ece

Done.


Eh, jeg tror det er for tidligt at tage det som endeligt bekræftet - den er endnu en historie, der bygger på 2. håndsoplysninger, dog med et navn tilknyttet denne gang. I artiklen i AS fremstår sønnens fodboldtræner ikke engang sikker på om Mous udsagn var i spøg eller alvor. Men jeg håber da.

(" Mourinho nos dijo que el año que viene no podrá dar la charla de entrenadores, que era imposible, porque no estará aquí. Lo dijo en broma y en serio, no lo sé claramente ")

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1497 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 12/13
Tynd artikel fra eb.dk Barca fan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1498 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Sæsonen 12/13
Om man vil det eller ej, så har Mourinho forbedret Real Madrids præstationer i specielt CL, hvor Real er gået fra at være et hold der ikke nåede længere end 1/8-finalerne til nu at være med i kampen om at komme i finalen.
Det er altså noget vi ikke har set i mange år, før nu altså.

Jeg tror Mourinho er fortid til sommer. Vi ved jo at Mourinho er en manager der ikke kunne finde på at blive hos Real i mange år, så lad os endelig få skudt ham afsted til sommer og få en træner ind som kan sidde på posten i mange år som der kan få lidt ro til at udføre sit arbejde - JA, jeg ved det er Real Madrid det her og at der aldrig er ro, men vi har brug for at der kommer en træner ind som får tiden til at bygge noget op.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved mortenj.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1499 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Sæsonen 12/13

mortenj skrev: Om man vil det eller ej, så har Mourinho forbedret Real Madrids præstationer i specielt CL, hvor Real er gået fra at være et hold der ikke nåede længere end 1/8-finalerne til nu at være med i kampen om at komme i finalen.
Det er altså noget vi ikke har set i mange år, før nu altså.


Giv mig den trup Mourinho fik da han ankom og til nu, også kan jeg vise dig, at det er umuligt at IKKE forbedre CL-præstationerne.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1500 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Sæsonen 12/13
OG yaaaaaaaaaaaaaaaay jeg er en Guld bruger. :D

- Ingen svæver på banen som Zizou!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum