Sæsonen 12/13
Vi har diskuteret op og ned, hvem der skal sælges og hvorfor, men efter idag, så er den helt klar for mig nu.
Mourinho skal ud. Kun fordi Real Madrid spiller som de gør.
Di María skal ud. Kun fordi, han altid skal slå den afgørende aflevering.
Higuain skal ud. Kun fordi alle hans offside løb irritere mig noget så grænseløst.
Kaká skal ud. Kun fordi det er Kaká.
Callejon skal bare længst ned i hierarkiet, og aldrig mere spille andet end angriber, eller højreback.
Modent? Narh ikke specielt, men der behøves ikke flere argumenter. Det var de ting jeg kom frem til af dagens kamp.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Morientes2012
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Senyera
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Morientes2012 skrev: ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...d/article1955536.ece
Done.
Jubiiiiii, der er håb for Real Madrid i en nær fremtid;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Morientes2012 skrev: ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...d/article1955536.ece
Done.
Eh, jeg tror det er for tidligt at tage det som endeligt bekræftet - den er endnu en historie, der bygger på 2. håndsoplysninger, dog med et navn tilknyttet denne gang. I artiklen i AS fremstår sønnens fodboldtræner ikke engang sikker på om Mous udsagn var i spøg eller alvor. Men jeg håber da.
(" Mourinho nos dijo que el año que viene no podrá dar la charla de entrenadores, que era imposible, porque no estará aquí. Lo dijo en broma y en serio, no lo sé claramente ")
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er altså noget vi ikke har set i mange år, før nu altså.
Jeg tror Mourinho er fortid til sommer. Vi ved jo at Mourinho er en manager der ikke kunne finde på at blive hos Real i mange år, så lad os endelig få skudt ham afsted til sommer og få en træner ind som kan sidde på posten i mange år som der kan få lidt ro til at udføre sit arbejde - JA, jeg ved det er Real Madrid det her og at der aldrig er ro, men vi har brug for at der kommer en træner ind som får tiden til at bygge noget op.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Offline
- Platin bruger
-
mortenj skrev: Om man vil det eller ej, så har Mourinho forbedret Real Madrids præstationer i specielt CL, hvor Real er gået fra at være et hold der ikke nåede længere end 1/8-finalerne til nu at være med i kampen om at komme i finalen.
Det er altså noget vi ikke har set i mange år, før nu altså.
Giv mig den trup Mourinho fik da han ankom og til nu, også kan jeg vise dig, at det er umuligt at IKKE forbedre CL-præstationerne.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Offline
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
