Sæsonen 12/13

13 år 2 måneder siden #1501 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Sæsonen 12/13

rezamadridista skrev:

mortenj skrev: Om man vil det eller ej, så har Mourinho forbedret Real Madrids præstationer i specielt CL, hvor Real er gået fra at være et hold der ikke nåede længere end 1/8-finalerne til nu at være med i kampen om at komme i finalen.
Det er altså noget vi ikke har set i mange år, før nu altså.


Giv mig den trup Mourinho fik da han ankom og til nu, også kan jeg vise dig, at det er umuligt at IKKE forbedre CL-præstationerne.


Så du mener at man kunne have sat en hvilken som helst træner ind med den trup, og vupti - så er der CL-succes?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morientes2012
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1502 af Morientes2012
Besvaret af Morientes2012 på emne Sæsonen 12/13

asp3200 skrev: Tynd artikel fra eb.dk Barca fan


Du må være den mest useriøse bruger, der nogensinde har gebærdet sig herinde. Så fordi man ikke er forblændet af had til katalanerne, er man Barcelona-fan eller hvad? Det er grænser til det tragikomiske, kom nu ind i kampen! Jeg skammer mig over, at der findes madridistas som dig. Shit.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1503 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 12/13

Morientes2012 skrev:

asp3200 skrev: Tynd artikel fra eb.dk Barca fan


Du må være den mest useriøse bruger, der nogensinde har gebærdet sig herinde. Så fordi man ikke er forblændet af had til katalanerne, er man Barcelona-fan eller hvad? Det er grænser til det tragikomiske, kom nu ind i kampen! Jeg skammer mig over, at der findes madridistas som dig. Shit.


hvis du har fulgt lidt med på eb.dk, så er artiklen skrevet af en velkendt journalist som ikke ligefrem afviser han er Barca fan og altid næsten skriver dårligt om madrid. Så dig der er tragisk. Shit

og artiklen er fandme tynd. Kilde kritik som er nævnt før i denne tråd.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morientes2012
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1504 af Morientes2012
Besvaret af Morientes2012 på emne Sæsonen 12/13

asp3200 skrev:

Morientes2012 skrev:

asp3200 skrev: Tynd artikel fra eb.dk Barca fan


Du må være den mest useriøse bruger, der nogensinde har gebærdet sig herinde. Så fordi man ikke er forblændet af had til katalanerne, er man Barcelona-fan eller hvad? Det er grænser til det tragikomiske, kom nu ind i kampen! Jeg skammer mig over, at der findes madridistas som dig. Shit.


hvis du har fulgt lidt med på eb.dk, så er artiklen skrevet af en velkendt journalist som ikke ligefrem afviser han er Barca fan og altid næsten skriver dårligt om madrid. Så dig der er tragisk. Shit

og artiklen er fandme tynd. Kilde kritik som er nævnt før i denne tråd.


Bevares, jeg tolkede (forståeligt nok) dit indlæg som om, du beskyldte mig for at være FCB-fan. Jeg undskylder mit udbryd, såfremt det ikke var det, du mente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1505 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 12/13
Var det naturligvis ikke. Det var mod artiklen og ham som skrev den.

hvad skulle en ungdoms træner også få ud af sige de ting. Er alt for mange rygter nu om dags, man skulle tro det allerede var silly season.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1506 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Sæsonen 12/13

mortenj skrev:

rezamadridista skrev:

mortenj skrev: Om man vil det eller ej, så har Mourinho forbedret Real Madrids præstationer i specielt CL, hvor Real er gået fra at være et hold der ikke nåede længere end 1/8-finalerne til nu at være med i kampen om at komme i finalen.
Det er altså noget vi ikke har set i mange år, før nu altså.


Giv mig den trup Mourinho fik da han ankom og til nu, også kan jeg vise dig, at det er umuligt at IKKE forbedre CL-præstationerne.


Så du mener at man kunne have sat en hvilken som helst træner ind med den trup, og vupti - så er der CL-succes?


Ikke nødvendigvis hvilken som helst træner. Men det ville være en fiasko hvis han ikke forbedrede CL-præstationerne, med den trup han fik.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Senyera
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1507 af Senyera
Besvaret af Senyera på emne Sæsonen 12/13
Jeg tror der er rigtigt mange trænere der kunne vinde CL inden for 3 år med den trup. Det er der ikke noget "special one" over.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1508 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13

Senyera skrev: Jeg tror der er rigtigt mange trænere der kunne vinde CL inden for 3 år med den trup. Det er der ikke noget "special one" over.


Det er jeg glad for at du skriver. Så er vi nemlig fri for at ophøje Hykleren til noget særligt ;-)

Nu behøver det jo altså på ingen måde at blive nemmere at vinde en titel, bare fordi man har en stjernebesat trup. Måske er Mourinho faktisk kommet nemmere til sin CL-titel med Porto end han eventuelt vil komme det med Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Gribben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1509 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 12/13
Så må vi jo se om hykleren (pep) også har det så nemt i Bayern.

For han har da altid været født med en guldske i munden mht hold at træne. Gad godt se ham med et ikke top5 hold i verden, mit bud er ingen titler.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Senyera
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1510 af Senyera
Besvaret af Senyera på emne Sæsonen 12/13

Siempre Madrid skrev:

Senyera skrev: Jeg tror der er rigtigt mange trænere der kunne vinde CL inden for 3 år med den trup. Det er der ikke noget "special one" over.


Det er jeg glad for at du skriver. Så er vi nemlig fri for at ophøje Hykleren til noget særligt ;-)

Nu behøver det jo altså på ingen måde at blive nemmere at vinde en titel, bare fordi man har en stjernebesat trup. Måske er Mourinho faktisk kommet nemmere til sin CL-titel med Porto end han eventuelt vil komme det med Real Madrid.


Lidt ala den anden debat så er Guardiolas eftermæle primært måden Barca spillede på. Titlerne det medførte, samt nogle bemærkelsesværdige sejre er "blot" en bonus. Folk snakker om at Bayern kommer til at spille anderledes, ikke om at de kommer til at høste titler som Barca gjorde det. Barcelona har i 20 år haft denne possesion-stil som Cruyff står bag, men det er Guardiola som har fået den til at virke bedst siden Dreamteamet. Så han er da på sin vis noget særligt, men jeg vil også vente med at vurdere hans trænerevner til han har været i Bayern. 4 år er slet ikke nok til at give det fulde billede af en træner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1511 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 12/13
Marcelo ser ud til at være ude af spil i de næste 3 uger, mens Modric er tvivlsom til onsdagens kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1512 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13
Diego Lopez
Ramos
Pepe
Varane
Coentrao
Khedira
Alonso
Özil
Cristiano
Di Maria
Higuain
Start opstillingen mod Dortmund.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum