Sæsonen 12/13

13 år 2 måneder siden #1513 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 12/13
Pis. Pepe med. Det var den chl:(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1514 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 12/13
48 timer tilbage! Der er blevet lavet masser af opvarmnings videoer til kampen, men den video der tænder mig op til kampen er denne


Det er så hjerteskærende at se den, især glæden i vores spillere efter 2-0 målet. man bliver næsten sur, man vil bare have at Dortmund kampen skal spilles om en kvarter. Vi kan og skal gøre det, i år skal den tiende komme.

Det er i øvrigt først nu jeg ligger mærke til fansenes ''Ronaldo '' '' Ronaldo '' råb efter han missede straffe, det er rart at høre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1515 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Sæsonen 12/13
ja vi skal ikke undervurder dortmund det er godt hold min i år er det hvors år ikke Bayer barca det er real madrid år og vi skal vinde den i år og vi real vinder den bliver ronaldo en legene

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1516 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13

Steen skrev: 48 timer tilbage! Der er blevet lavet masser af opvarmnings videoer til kampen, men den video der tænder mig op til kampen er denne



Det er så hjerteskærende at se den, især glæden i vores spillere efter 2-0 målet. man bliver næsten sur, man vil bare have at Dortmund kampen skal spilles om en kvarter. Vi kan og skal gøre det, i år skal den tiende komme.

Det er i øvrigt først nu jeg ligger mærke til fansenes ''Ronaldo '' '' Ronaldo '' råb efter han missede straffe, det er rart at høre.


Ja men ærgerligt at Kaka ikke fik samme tur.. Jeg var simpelthen så skuffet da Bayern scorede det afgørende at jeg smuttede med det samme for stadion. Jeg gik med hovedet ned i jorden hele vejen hjem fra Bernabeu.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1517 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Sæsonen 12/13
Hold da fast hvor jeg dog elsker Casillas. Ronaldo og Kaka, de to dyreste indkøb vi fortog os anno 2009. Begge brænder. Håbet er ude for mange. Men hvem får os med i kampen igen? Casillas, vores ære. Sikke en mentalitet den mand besidder,siden han lige kan redde to straffespark mens håbet næsten var ude.

Åhh jeg savner ham....

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved rezamadridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1518 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 12/13
Det kunne være meget sympatisk med sådan en til ham også, men jeg tror egentligt ikke at det var bevidst at det ikke skete for Kaka, jeg tror mere det var fordi fordi publikum var i choktilstand, ligesom mig. Jeg troede ikke selv mine egne øjne da Cristiano missede, men jeg var ret sikker på vi ville komme tilbage, men når Kaka så misser, og her taler vi om 2 af de mest sikre på straffe i hele verden, det er lidt svært at tro på..

Der er ikke noget værre end at være vidne til sådan noget, specielt efter man kommer foran 2-0 og var sikker på en finaleplads, men jeg kan forestille mig at det var en stor oplevelse at være på Bernabeu til den kamp, der var både jubel, spænding, nerver og så skuffelse.

Jeg bryder mig ikke om den måde vi røg ud på. Bayern havde selvfølgelig flere chancer, især Robben's afbrænder, men at deres eneste mål skulle komme via en Pepe hjerneblødning i en relativ ufarlig situation det gør mig virkelig sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1519 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Sæsonen 12/13
Og hvorfor var det lige Ramos tog det straffespark.
Hans type minder mig om at han enten ville sparke 80 m over eller i sjældne tilfælde plakke den op i hjørnet. Jeg ville have valgt en mere "kold" type. En Khedira eller Özil (hvis han var inde på det tidspunkt).

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved rezamadridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1520 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13

Steen skrev: Det kunne være meget sympatisk med sådan en til ham også, men jeg tror egentligt ikke at det var bevidst at det ikke skete for Kaka, jeg tror mere det var fordi fordi publikum var i choktilstand, ligesom mig. Jeg troede ikke selv mine egne øjne da Cristiano missede, men jeg var ret sikker på vi ville komme tilbage, men når Kaka så misser, og her taler vi om 2 af de mest sikre på straffe i hele verden, det er lidt svært at tro på..

Der er ikke noget værre end at være vidne til sådan noget, specielt efter man kommer foran 2-0 og var sikker på en finaleplads, men jeg kan forestille mig at det var en stor oplevelse at være på Bernabeu til den kamp, der var både jubel, spænding, nerver og så skuffelse.

Jeg bryder mig ikke om den måde vi røg ud på. Bayern havde selvfølgelig flere chancer, især Robben's afbrænder, men at deres eneste mål skulle komme via en Pepe hjerneblødning i en relativ ufarlig situation det gør mig virkelig sur.


Jeg mener der var mange årsager til at vi ikke lukkede kampen. Nu tager jeg revanche i år. Har netop fået billet til semi mod Dortmund.. Det bliver en kanon oplevelse.
Hvis Özil, Cristiano har en god dag, og vi får et ok resultat i Tyskland, så er jeg sikker på at vi går videre.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1521 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Sæsonen 12/13

Hugol skrev: Jeg mener der var mange årsager til at vi ikke lukkede kampen. Nu tager jeg revanche i år. Har netop fået billet til semi mod Dortmund.. Det bliver en kanon oplevelse.


Jeg misunder dig......

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved rezamadridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1522 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13
Rezamadridista.
Det kunne jo blive dig.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1523 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 12/13

Jeg mener der var mange årsager til at vi ikke lukkede kampen. Nu tager jeg revanche i år. Har netop fået billet til semi mod Dortmund.. Det bliver en kanon oplevelse.
Hvis Özil, Cristiano har en god dag, og vi får et ok resultat i Tyskland, så er jeg sikker på at vi går videre.


Ja jeg misunder dig sgu også... Må du få en god kamp til den tid, samt give den lykke, som vi forhåbentligt ikke behøver.

Jeg er slet ikke sikker, uanset resultatet på onsdag. Hvis vi vinder så er tør jeg at håbe på en finaleplads, men et nederlag hvor der ikke bliver scoret et udebane mål, eller en 0-0'er, så åbner jeg ikke min mund indtil returkampen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1524 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 12/13
@Hugol

Jeg melder mig også ind i misundelses-koret.. Det kan kun blive et drama uden lige.

Lige en sidenote: Hvor meget har du måtte give for sådan en billet?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum