Sæsonen 12/13
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er så hjerteskærende at se den, især glæden i vores spillere efter 2-0 målet. man bliver næsten sur, man vil bare have at Dortmund kampen skal spilles om en kvarter. Vi kan og skal gøre det, i år skal den tiende komme.
Det er i øvrigt først nu jeg ligger mærke til fansenes ''Ronaldo '' '' Ronaldo '' råb efter han missede straffe, det er rart at høre.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid 7
-
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev: 48 timer tilbage! Der er blevet lavet masser af opvarmnings videoer til kampen, men den video der tænder mig op til kampen er denne
Det er så hjerteskærende at se den, især glæden i vores spillere efter 2-0 målet. man bliver næsten sur, man vil bare have at Dortmund kampen skal spilles om en kvarter. Vi kan og skal gøre det, i år skal den tiende komme.
Det er i øvrigt først nu jeg ligger mærke til fansenes ''Ronaldo '' '' Ronaldo '' råb efter han missede straffe, det er rart at høre.
Ja men ærgerligt at Kaka ikke fik samme tur.. Jeg var simpelthen så skuffet da Bayern scorede det afgørende at jeg smuttede med det samme for stadion. Jeg gik med hovedet ned i jorden hele vejen hjem fra Bernabeu.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Offline
- Platin bruger
-
Åhh jeg savner ham....
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der er ikke noget værre end at være vidne til sådan noget, specielt efter man kommer foran 2-0 og var sikker på en finaleplads, men jeg kan forestille mig at det var en stor oplevelse at være på Bernabeu til den kamp, der var både jubel, spænding, nerver og så skuffelse.
Jeg bryder mig ikke om den måde vi røg ud på. Bayern havde selvfølgelig flere chancer, især Robben's afbrænder, men at deres eneste mål skulle komme via en Pepe hjerneblødning i en relativ ufarlig situation det gør mig virkelig sur.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Offline
- Platin bruger
-
Hans type minder mig om at han enten ville sparke 80 m over eller i sjældne tilfælde plakke den op i hjørnet. Jeg ville have valgt en mere "kold" type. En Khedira eller Özil (hvis han var inde på det tidspunkt).
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev: Det kunne være meget sympatisk med sådan en til ham også, men jeg tror egentligt ikke at det var bevidst at det ikke skete for Kaka, jeg tror mere det var fordi fordi publikum var i choktilstand, ligesom mig. Jeg troede ikke selv mine egne øjne da Cristiano missede, men jeg var ret sikker på vi ville komme tilbage, men når Kaka så misser, og her taler vi om 2 af de mest sikre på straffe i hele verden, det er lidt svært at tro på..
Der er ikke noget værre end at være vidne til sådan noget, specielt efter man kommer foran 2-0 og var sikker på en finaleplads, men jeg kan forestille mig at det var en stor oplevelse at være på Bernabeu til den kamp, der var både jubel, spænding, nerver og så skuffelse.
Jeg bryder mig ikke om den måde vi røg ud på. Bayern havde selvfølgelig flere chancer, især Robben's afbrænder, men at deres eneste mål skulle komme via en Pepe hjerneblødning i en relativ ufarlig situation det gør mig virkelig sur.
Jeg mener der var mange årsager til at vi ikke lukkede kampen. Nu tager jeg revanche i år. Har netop fået billet til semi mod Dortmund.. Det bliver en kanon oplevelse.
Hvis Özil, Cristiano har en god dag, og vi får et ok resultat i Tyskland, så er jeg sikker på at vi går videre.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Offline
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Jeg mener der var mange årsager til at vi ikke lukkede kampen. Nu tager jeg revanche i år. Har netop fået billet til semi mod Dortmund.. Det bliver en kanon oplevelse.
Jeg misunder dig......
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det kunne jo blive dig.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg mener der var mange årsager til at vi ikke lukkede kampen. Nu tager jeg revanche i år. Har netop fået billet til semi mod Dortmund.. Det bliver en kanon oplevelse.
Hvis Özil, Cristiano har en god dag, og vi får et ok resultat i Tyskland, så er jeg sikker på at vi går videre.
Ja jeg misunder dig sgu også... Må du få en god kamp til den tid, samt give den lykke, som vi forhåbentligt ikke behøver.
Jeg er slet ikke sikker, uanset resultatet på onsdag. Hvis vi vinder så er tør jeg at håbe på en finaleplads, men et nederlag hvor der ikke bliver scoret et udebane mål, eller en 0-0'er, så åbner jeg ikke min mund indtil returkampen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg melder mig også ind i misundelses-koret.. Det kan kun blive et drama uden lige.
Lige en sidenote: Hvor meget har du måtte give for sådan en billet?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
