Sæsonen 12/13
- Real Madrid
-
- Offline
- Platin bruger
-
Champions League vinder
Copa del Rey vinder
Nr. 2 i La Liga med 91 point
Alt skal selvfølgelig gå op i en højere enhed, og det er ikke engang sikkert, at det er nok. Men på papiret, må man da sige, det vil være en stor succes. At vi har mulighed for at få de gyldne 90+ point i La Liga, er for mig en stor overraskelse i hvert fald (det kan dog kun lader sig gøre, hvis vi vinder de resterende 11 kampe).
Men det er fantastisk, at vi (forhåbentligvis) slutter af med succes, da helvedet (forhåbentligvis) ikke bryder ud til sommer, hvilket kunne blive aktuelt, sådan som det hele faldt fra hinanden i efteråret.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi skal være 25% bedre, hvis vi skal kunne slå Juventus og Bayern f.eks...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
M_linding skrev: Vi skal passe på med at tro, at vi har vundet nogen trofæer på forhånd... Må jeg minde om, at vi slet ikke var gode nok mod United?
Vi skal være 25% bedre, hvis vi skal kunne slå Juventus og Bayern f.eks...
Ingen tvivl om det. Men uden at vi på forhånd danser sejrsdans og drikker sangria til den lyse morgen, ser det immervæk en del lysere ud end for blot to uger siden. :) vi har ihvertfald mulighederne til at skabe noget flot.
Men jeg er helt enig, der skal slåes koldt vand i blodet:)
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fuldstændig ligesom det plejer, men måske har det gået nogens næse forbi, så jeg ville lige give en reminder.
Fortsat god aften.:)
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
JimmyBroe skrev: Hvis det kunne have nogens interesse, så kan man følge lodtrækningen til de kommende Champions League kvartfinaler, live på Eurosport eller på uefa.com.
Fuldstændig ligesom det plejer, men måske har det gået nogens næse forbi, så jeg ville lige give en reminder.
Fortsat god aften.:)
Bliver også vist på 3plus :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Storken
- Gæst
-
Dios skrev:
JimmyBroe skrev: Hvis det kunne have nogens interesse, så kan man følge lodtrækningen til de kommende Champions League kvartfinaler, live på Eurosport eller på uefa.com.
Fuldstændig ligesom det plejer, men måske har det gået nogens næse forbi, så jeg ville lige give en reminder.
Fortsat god aften.:)
Bliver også vist på 3plus :)
Forveksler du ikke 3+ med TV3 Sport 1?
De viser det i hvert fald klokken 12.00
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
