Sæsonen 12/13

13 år 3 måneder siden #1477 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 12/13
Når sæsonen er slut, kan dette pludselig være en realitet:

Champions League vinder
Copa del Rey vinder
Nr. 2 i La Liga med 91 point

Alt skal selvfølgelig gå op i en højere enhed, og det er ikke engang sikkert, at det er nok. Men på papiret, må man da sige, det vil være en stor succes. At vi har mulighed for at få de gyldne 90+ point i La Liga, er for mig en stor overraskelse i hvert fald (det kan dog kun lader sig gøre, hvis vi vinder de resterende 11 kampe).

Men det er fantastisk, at vi (forhåbentligvis) slutter af med succes, da helvedet (forhåbentligvis) ikke bryder ud til sommer, hvilket kunne blive aktuelt, sådan som det hele faldt fra hinanden i efteråret.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #1478 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13
Vi skal passe på med at tro, at vi har vundet nogen trofæer på forhånd... Må jeg minde om, at vi slet ikke var gode nok mod United?

Vi skal være 25% bedre, hvis vi skal kunne slå Juventus og Bayern f.eks...
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #1479 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 12/13

M_linding skrev: Vi skal passe på med at tro, at vi har vundet nogen trofæer på forhånd... Må jeg minde om, at vi slet ikke var gode nok mod United?

Vi skal være 25% bedre, hvis vi skal kunne slå Juventus og Bayern f.eks...


Ingen tvivl om det. Men uden at vi på forhånd danser sejrsdans og drikker sangria til den lyse morgen, ser det immervæk en del lysere ud end for blot to uger siden. :) vi har ihvertfald mulighederne til at skabe noget flot.

Men jeg er helt enig, der skal slåes koldt vand i blodet:)

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #1480 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 12/13
Vi har INTET vundet endnu og hvis vi ikke gør, så er det katastrofe sæson!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #1481 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 12/13
Hvis det kunne have nogens interesse, så kan man følge lodtrækningen til de kommende Champions League kvartfinaler, live på Eurosport eller på uefa.com.

Fuldstændig ligesom det plejer, men måske har det gået nogens næse forbi, så jeg ville lige give en reminder.

Fortsat god aften.:)

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #1482 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 12/13

JimmyBroe skrev: Hvis det kunne have nogens interesse, så kan man følge lodtrækningen til de kommende Champions League kvartfinaler, live på Eurosport eller på uefa.com.

Fuldstændig ligesom det plejer, men måske har det gået nogens næse forbi, så jeg ville lige give en reminder.

Fortsat god aften.:)


Bliver også vist på 3plus :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #1483 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 12/13

Dios skrev:

JimmyBroe skrev: Hvis det kunne have nogens interesse, så kan man følge lodtrækningen til de kommende Champions League kvartfinaler, live på Eurosport eller på uefa.com.

Fuldstændig ligesom det plejer, men måske har det gået nogens næse forbi, så jeg ville lige give en reminder.

Fortsat god aften.:)


Bliver også vist på 3plus :)


Forveksler du ikke 3+ med TV3 Sport 1?

De viser det i hvert fald klokken 12.00

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #1484 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13
Vi takker Arbeloa for sin tid i real, carvajal paa hb ramos backup

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #1485 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13
Der bliver spekuleret meget i et Pipita salg, men jeg synes ikke han ligner en spiller som er særlig utilfreds i klubben. Hvertfald jublede han da helt vildt ved de fleste af målene, specielt da Modric garnede.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1486 af pm
Besvaret af pm på emne Sæsonen 12/13
Er der nogen der ligger inde med stream til aftenens kamp? Er på påskeferie hvor der dersværre ikke er nogen kanaler :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1487 af Mora
Besvaret af Mora på emne Sæsonen 12/13
Hvis du henter sopcast finder du fremragende HD kanaler på siden her - livetv.ru/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1488 af pm
Besvaret af pm på emne Sæsonen 12/13
fedt :) tak for det

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum