Sæsonen 12/13
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid01
- Gæst
-
Arbeloa pepe ramos marcelo
Essien alonso
Callejon modric Ronaldo
Higuain
Jeg synes vi skal stille sådan op til på lørdag.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Fjerner du Ramos, sætter Albiol ind er forsvaret OK. Alonso skal have en pause ellers falder han om på Old Trafford. Ryk Modric en tand ned og så sæt Kaka på den offensive ;)
En fræk lille en: Higuain ud - Morata ind :D.
Hvis vi alligevel tyrer bolden op, så er det bedre med en som rent faktisk KAN heade :)
- madrid01
- Gæst
-
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
madrid01 skrev: (Realmadrid 94) er enige med dig omkring albiol ind stedet for ramos men hellere ikke mere, nu skal vi ikke undervurdere dem og starte med b kæden det vil være ligesom at skyde sig selv i føden.
Det er jo ikke det jeg beder om overhovedet. Kaka scorede og lagde op til et mål i weekenden. Alonso er ekstremt mærket, det kan ses på hans spil i år. Han skal have en lille pause. Det er faktisk max 3 spillere som jeg mener er decideret reserver :). Samtidig vil jeg tro at fokus er rettet mod tirsdagens kamp.
Barca tirsdag - Barca lørdag - Man U Tirsdag. 3 kampe på en uge. De skal endda flyve til England. Tro mig, nogle af spillerne skal have en pause. :)
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Arbeloa Varane Pepe Marcelo
Essien Modric
Callejon Kaka Ronaldo
Benzema
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- madrid01
- Gæst
-
Nu får vi se hvordan mou stiller op lørdag han har før overrasket os alle, det også interessant at se om hans had til barca kan få ham til at sende A-kæden på banen.
Så vil jeg da mange gange hellere have, at manden bliver skiftet ud når han har lavet to kasser?
Jeg tror nu ikke Mou sparer alt for mange. DI Maria sidder ude med karantæne - det var én.
Ramos, Arbeloa, Khedira og Özil kan i min optik ikke undværes. Men man kunne godt frygte, at både Ramos og Özil vil få sig et hvil - til når det muligvis brænder på, hvorfor Mou er nødt til at sætte dem i spil igen. Som man gjorde det mod Deportivo........
Men kan vi ikke efterhånden forvente at se Marcelo spille igen? Savner den mands teknik!
Mathiaska skrev: Onside beretter, at et andet medie menes at "vide", at Ronaldo spares lørdag..
Så vil jeg da mange gange hellere have, at manden bliver skiftet ud når han har lavet to kasser?
Jeg tror nu ikke Mou sparer alt for mange. DI Maria sidder ude med karantæne - det var én.
Ramos, Arbeloa, Khedira og Özil kan i min optik ikke undværes. Men man kunne godt frygte, at både Ramos og Özil vil få sig et hvil - til når det muligvis brænder på, hvorfor Mou er nødt til at sætte dem i spil igen. Som man gjorde det mod Deportivo........
Men kan vi ikke efterhånden forvente at se Marcelo spille igen? Savner den mands teknik!
Jeg jubler, hvis Ronaldo starter på bænken:)
Omvendt, så er der 10000 grunde til at tro, at det bare en en and - måske er kilden endda Mourinho selv.
- Storken
- Gæst
-
Jeg ser det som et stort problem, at man reelt ikke kan stole på det de spanske sportsaviser skriver. Normalt kan de skrive om interne konflikter, kliker, transferrygter osv, hvor man aldrig rigtig finder ud af om det de skriver er sandt. I det mindste bliver man bekræftet i, om AS er fuld af lort i denne omgang.
Det tyder på, at Barca sparer Xavi, så det bliver nok ikke den mest velspillede El Clasico i nyere tid.
Arbeloa Albiol Pepe Marcelo
Essien Khedira
Modric
Callejon Kaka
Benzema
Ramos, Varane, Coentrao, Ronaldo, Alonso, Ozil, Higuain spares