Sæsonen 12/13

13 år 3 måneder siden #1441 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 12/13
Det ihvert fald et svært valg, men er nu også tilhænger af vi stiller med næsten stærkeste opstilling. Spare kun dem med lidt fysiske problemer, og så skifter vores vigtigste mænd ud i anden halvleg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • madrid01
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #1442 af madrid01
Besvaret af madrid01 på emne Sæsonen 12/13
Lopez

Arbeloa pepe ramos marcelo

Essien alonso

Callejon modric Ronaldo

Higuain

Jeg synes vi skal stille sådan op til på lørdag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #1443 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Sæsonen 12/13
Til madrid01

Fjerner du Ramos, sætter Albiol ind er forsvaret OK. Alonso skal have en pause ellers falder han om på Old Trafford. Ryk Modric en tand ned og så sæt Kaka på den offensive ;)
En fræk lille en: Higuain ud - Morata ind :D.
Hvis vi alligevel tyrer bolden op, så er det bedre med en som rent faktisk KAN heade :)
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Realmadrid94.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • madrid01
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #1444 af madrid01
Besvaret af madrid01 på emne Sæsonen 12/13
(Realmadrid 94) er enige med dig omkring albiol ind stedet for ramos men hellere ikke mere, nu skal vi ikke undervurdere dem og starte med b kæden det vil være ligesom at skyde sig selv i føden.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved madrid01.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #1445 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Sæsonen 12/13

madrid01 skrev: (Realmadrid 94) er enige med dig omkring albiol ind stedet for ramos men hellere ikke mere, nu skal vi ikke undervurdere dem og starte med b kæden det vil være ligesom at skyde sig selv i føden.


Det er jo ikke det jeg beder om overhovedet. Kaka scorede og lagde op til et mål i weekenden. Alonso er ekstremt mærket, det kan ses på hans spil i år. Han skal have en lille pause. Det er faktisk max 3 spillere som jeg mener er decideret reserver :). Samtidig vil jeg tro at fokus er rettet mod tirsdagens kamp.

Barca tirsdag - Barca lørdag - Man U Tirsdag. 3 kampe på en uge. De skal endda flyve til England. Tro mig, nogle af spillerne skal have en pause. :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #1446 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 12/13
Jeg er 95% sikker på at Xabi Alonso ikke optræder fra start på lørdag. Han er simpelthen for vigtig i forhold til returopgøret i CL. Tager man tilmed i betragtning, at en lyskeskade er noget af det værste i forhold til overbelastning, så vil det være logisk at lade ham sidde over. Det vil i øvrigt være en oplagt 'alt-eller-intet'-kamp for Modric. Spiller han skidt, så fortsætter sæsonens takter reelt blot. Omvendt vil en succesoplevelse i El Clasico være et oplagt vendepunkt for kroatens karriere i den hvide trøje.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #1447 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 12/13
Lopez

Arbeloa Varane Pepe Marcelo

Essien Modric

Callejon Kaka Ronaldo

Benzema

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • madrid01
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #1448 af madrid01
Besvaret af madrid01 på emne Sæsonen 12/13
Det at vi skal spil mod united i en så vigtigt kamp allerede på tirsdag bringer os i en svære situation,ellers er jeg sikker på at vi havde blæst til angrib på lørdag og smadret barca i stykker, barca skal være glad for at vi har den uhørt vigtigt kamp på tirsdag som redder deres røv fra at bliv sparket rødt.

Nu får vi se hvordan mou stiller op lørdag han har før overrasket os alle, det også interessant at se om hans had til barca kan få ham til at sende A-kæden på banen.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved madrid01.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #1449 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 12/13
Onside beretter, at et andet medie menes at "vide", at Ronaldo spares lørdag..
Så vil jeg da mange gange hellere have, at manden bliver skiftet ud når han har lavet to kasser?

Jeg tror nu ikke Mou sparer alt for mange. DI Maria sidder ude med karantæne - det var én.
Ramos, Arbeloa, Khedira og Özil kan i min optik ikke undværes. Men man kunne godt frygte, at både Ramos og Özil vil få sig et hvil - til når det muligvis brænder på, hvorfor Mou er nødt til at sætte dem i spil igen. Som man gjorde det mod Deportivo........

Men kan vi ikke efterhånden forvente at se Marcelo spille igen? Savner den mands teknik!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #1450 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13

Mathiaska skrev: Onside beretter, at et andet medie menes at "vide", at Ronaldo spares lørdag..
Så vil jeg da mange gange hellere have, at manden bliver skiftet ud når han har lavet to kasser?

Jeg tror nu ikke Mou sparer alt for mange. DI Maria sidder ude med karantæne - det var én.
Ramos, Arbeloa, Khedira og Özil kan i min optik ikke undværes. Men man kunne godt frygte, at både Ramos og Özil vil få sig et hvil - til når det muligvis brænder på, hvorfor Mou er nødt til at sætte dem i spil igen. Som man gjorde det mod Deportivo........

Men kan vi ikke efterhånden forvente at se Marcelo spille igen? Savner den mands teknik!


Jeg jubler, hvis Ronaldo starter på bænken:)

Omvendt, så er der 10000 grunde til at tro, at det bare en en and - måske er kilden endda Mourinho selv.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #1451 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 12/13
Jeg får et meget anstrengt forhold til AS, hvis historien viser sig at være en and. Det skulle ikke undre mig, hvis de var ude på at øge reklameindtægterne med lidt spekulation om start-elleveren.

Jeg ser det som et stort problem, at man reelt ikke kan stole på det de spanske sportsaviser skriver. Normalt kan de skrive om interne konflikter, kliker, transferrygter osv, hvor man aldrig rigtig finder ud af om det de skriver er sandt. I det mindste bliver man bekræftet i, om AS er fuld af lort i denne omgang.

Det tyder på, at Barca sparer Xavi, så det bliver nok ikke den mest velspillede El Clasico i nyere tid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #1452 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 12/13
Lopez

Arbeloa Albiol Pepe Marcelo

Essien Khedira
Modric

Callejon Kaka

Benzema

Ramos, Varane, Coentrao, Ronaldo, Alonso, Ozil, Higuain spares

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum