Sæsonen 12/13
- Real Madrid 7
-
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jaken skrev: @Hugol
Jeg melder mig også ind i misundelses-koret.. Det kan kun blive et drama uden lige.
Lige en sidenote: Hvor meget har du måtte give for sådan en billet?
Jeg gav 177 euro. Jeg håber i øvrigt at i vil bakke op om fanklubben. Så vi kan se kampene sammen! Det åbner op for nogle muligheder at vi har en fanklub med kontakt til madrid på mange områder! Også at i kan mødes i dk og dele ud af jeres erfaringer.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
asp3200 skrev: Fortjent Dortmund. Flovt madrid og hyg dig i chelsea mourinho.
Du varmer gevaldigt op til en længere pause fra dette forum. Skal vi ikke aftale, at du får dig en god nats søvn og så vågner du op i morgen og tænker lidt mere over dine indlæg, inden du poster dem?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Archi
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
asp3200 skrev: Fortjent Dortmund. Flovt madrid og hyg dig i chelsea mourinho.
Du varmer gevaldigt op til en længere pause fra dette forum. Skal vi ikke aftale, at du får dig en god nats søvn og så vågner du op i morgen og tænker lidt mere over dine indlæg, inden du poster dem?
Nu har jeg aldrig haft en bruger her før, men følger altid med her på sitet og forummet. Men jeg blev nød til at oprette en nu.
Bliver man nu banned fra siden hvis man synes Dortmund fortjente sejren?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Offline
- Moderator
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg vil vende tilbage til mine tanker om at vi sælger Ronaldo og får skaffet os et hold der kan spille mere sammen. Hva nytter det at ha en spiller der kan scorer 50 mål på en sæson når vi kun kan komme til en copa del rey finale ?
Holdet er ikke homogent nok, og så har Mourinho jo syltet vores spil gevaldigt meget. Vi har været for arrogante 3 år i træk, og har troet som mange fans, at vi blot kan spadserer os til sejrene. Nu er det 3 år i træk vi fejler så mon ikke det er på tide at tænke anderledes. Det synes jeg !
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hugol skrev: Nu er det 3 år i træk vi fejler så mon ikke det er på tide at tænke anderledes. Det synes jeg !
Jeg ved godt vi altid går efter nummer et, men det er også tredje år i træk vi kommer til semifinalen. Jeg må nok indrømme, at jeg ikke ser det som at fejle.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sidste sæson trækker vi de nemmeste modstandere nogen sinde i APOEL og Moskva. Madridista.dk kunne selv ha stået som træner for disse to kampe og ha spillet os videre.
Første sæson var heller ikke super svær modstand indtil vi mødte Barcelona og fik klø på hjemmebane.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Offline
- Moderator
-
Cristiano Ronaldo har været fantastisk for os og er bestemt et aktiv for Real Madrid. Selvfølgelig skal han ikke ud af vagten. Man vinder ikke nødvendigvis med Cristiano som den bedste spiller, men man har altid en chance. Med det rette hold omkring ham, vil man også sagtens kunne vinde CL.
Et mere homogent hold vil være en fordel, men det store problem for Real Madrid i denne sæson har nu engang ikke været at Cristiano Ronaldo laver 50 mål. Det har derimod været Benzema og Higuains svingende og til tider helt fraværende niveau. Pepes utallige fejl i de store kampe(hvor lang snor skal han egentlig have? Nu har han kostet imod Barca, Manchester City og alle tre opgør mod Dortmund i denne sæson alene), men mest af alt - og tydeligt i aften - at man intet alternativ har på den modsatte fløj. Di Marias niveau i denne sæson har været ødelagt af skader og ustabilt spil. Det har betydet, at man simpelthen er for lette at læse, da alt skal igennem modsatte side. Igen i aften bliver det tydeligt, da man må spille Özil ude af position og have Modric placeret i ingenmandsland.
I stedet for at se på de spillere som rent faktisk præsterer, på trods af dårlige omstændigheder, skulle man måske bakke dem op og se lidt på de spillere, som simpelthen ikke har holdt niveau.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev:
asp3200 skrev: Fortjent Dortmund. Flovt madrid og hyg dig i chelsea mourinho.
Du varmer gevaldigt op til en længere pause fra dette forum. Skal vi ikke aftale, at du får dig en god nats søvn og så vågner du op i morgen og tænker lidt mere over dine indlæg, inden du poster dem?
Så kom den, hvilket jeg længe har ventet på. Over 400 indlæg og "platin bruger", alligevel så uerfaren og stadigvæk irriterende og flabet.
I sidste ende er det op til admins og madridista.dk, men det helt tydeligt at der er blevet lukket op for alt for mange aber i forhold til hvad et bur kan tåle.
OFF TOPIC
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
