Sæsonen 12/13

13 år 1 måned siden #1525 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Sæsonen 12/13
Jeg var ked af da vi tabte til Bayer sidste år men i år tag Real Madrid revanche og jeg sikker på at hvis Ronaldo er i top form og øzil så vinder vi jeg er helt sikker og hvis vi vinder i år den 10 cl og copa del rey så tror jeg Ronaldo vinder ballon D'or foran Messi. Og han bliver en legende
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Real Madrid 7.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1526 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13

Jaken skrev: @Hugol

Jeg melder mig også ind i misundelses-koret.. Det kan kun blive et drama uden lige.

Lige en sidenote: Hvor meget har du måtte give for sådan en billet?


Jeg gav 177 euro. Jeg håber i øvrigt at i vil bakke op om fanklubben. Så vi kan se kampene sammen! Det åbner op for nogle muligheder at vi har en fanklub med kontakt til madrid på mange områder! Også at i kan mødes i dk og dele ud af jeres erfaringer.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1527 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13
90 min son molto longo, el miedo escenico. Lyder det bekendt

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1528 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 12/13
Fortjent Dortmund. Flovt madrid og hyg dig i chelsea mourinho.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1529 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13

asp3200 skrev: Fortjent Dortmund. Flovt madrid og hyg dig i chelsea mourinho.


Du varmer gevaldigt op til en længere pause fra dette forum. Skal vi ikke aftale, at du får dig en god nats søvn og så vågner du op i morgen og tænker lidt mere over dine indlæg, inden du poster dem?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Archi
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1530 af Archi
Besvaret af Archi på emne Sæsonen 12/13

Siempre Madrid skrev:

asp3200 skrev: Fortjent Dortmund. Flovt madrid og hyg dig i chelsea mourinho.


Du varmer gevaldigt op til en længere pause fra dette forum. Skal vi ikke aftale, at du får dig en god nats søvn og så vågner du op i morgen og tænker lidt mere over dine indlæg, inden du poster dem?


Nu har jeg aldrig haft en bruger her før, men følger altid med her på sitet og forummet. Men jeg blev nød til at oprette en nu.

Bliver man nu banned fra siden hvis man synes Dortmund fortjente sejren?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1531 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 12/13
Meget kan man sige og meget skidt har jeg lukket ud i de seneste snart 10 år på forum. Ikke desto mindre kan jeg ikke lade være at mindes sommeren 2011, hvor jeg gentagne gange nævnte Lewandowski som et optimalt indkøb til offensiven. Meget er sket siden og meget kunne være forløbet anderledes, men lige nu ville jeg godt nok ønske det var sket!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1532 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13
Nå,
Jeg vil vende tilbage til mine tanker om at vi sælger Ronaldo og får skaffet os et hold der kan spille mere sammen. Hva nytter det at ha en spiller der kan scorer 50 mål på en sæson når vi kun kan komme til en copa del rey finale ?

Holdet er ikke homogent nok, og så har Mourinho jo syltet vores spil gevaldigt meget. Vi har været for arrogante 3 år i træk, og har troet som mange fans, at vi blot kan spadserer os til sejrene. Nu er det 3 år i træk vi fejler så mon ikke det er på tide at tænke anderledes. Det synes jeg !

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1533 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 12/13

Hugol skrev: Nu er det 3 år i træk vi fejler så mon ikke det er på tide at tænke anderledes. Det synes jeg !


Jeg ved godt vi altid går efter nummer et, men det er også tredje år i træk vi kommer til semifinalen. Jeg må nok indrømme, at jeg ikke ser det som at fejle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1534 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13
i år var vi jo kun i semifinalen pga Man Us røde kort. Vi havde jo aldrig fået det overtag i den kamp, hvis de havde haft 11 mand på banen. Selv da vi kommer foran 1-2 tager de os ud i resten af kampen. Mod Galatasaray er vi også møg elendige på udebane.

Sidste sæson trækker vi de nemmeste modstandere nogen sinde i APOEL og Moskva. Madridista.dk kunne selv ha stået som træner for disse to kampe og ha spillet os videre.

Første sæson var heller ikke super svær modstand indtil vi mødte Barcelona og fik klø på hjemmebane.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1535 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 12/13
Det er fint at være ærgerlig, det er altid dumt at være irrationel. Det sidste oplever man ofte blandt fodboldfans ovenpå et nederlag.

Cristiano Ronaldo har været fantastisk for os og er bestemt et aktiv for Real Madrid. Selvfølgelig skal han ikke ud af vagten. Man vinder ikke nødvendigvis med Cristiano som den bedste spiller, men man har altid en chance. Med det rette hold omkring ham, vil man også sagtens kunne vinde CL.

Et mere homogent hold vil være en fordel, men det store problem for Real Madrid i denne sæson har nu engang ikke været at Cristiano Ronaldo laver 50 mål. Det har derimod været Benzema og Higuains svingende og til tider helt fraværende niveau. Pepes utallige fejl i de store kampe(hvor lang snor skal han egentlig have? Nu har han kostet imod Barca, Manchester City og alle tre opgør mod Dortmund i denne sæson alene), men mest af alt - og tydeligt i aften - at man intet alternativ har på den modsatte fløj. Di Marias niveau i denne sæson har været ødelagt af skader og ustabilt spil. Det har betydet, at man simpelthen er for lette at læse, da alt skal igennem modsatte side. Igen i aften bliver det tydeligt, da man må spille Özil ude af position og have Modric placeret i ingenmandsland.

I stedet for at se på de spillere som rent faktisk præsterer, på trods af dårlige omstændigheder, skulle man måske bakke dem op og se lidt på de spillere, som simpelthen ikke har holdt niveau.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, ZizouMo, rezamadridista, Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1536 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Sæsonen 12/13

Siempre Madrid skrev:

asp3200 skrev: Fortjent Dortmund. Flovt madrid og hyg dig i chelsea mourinho.


Du varmer gevaldigt op til en længere pause fra dette forum. Skal vi ikke aftale, at du får dig en god nats søvn og så vågner du op i morgen og tænker lidt mere over dine indlæg, inden du poster dem?


Så kom den, hvilket jeg længe har ventet på. Over 400 indlæg og "platin bruger", alligevel så uerfaren og stadigvæk irriterende og flabet.

I sidste ende er det op til admins og madridista.dk, men det helt tydeligt at der er blevet lukket op for alt for mange aber i forhold til hvad et bur kan tåle.

OFF TOPIC

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum