Sæsonen 12/13

13 år 3 måneder siden #1453 af REAList
Besvaret af REAList på emne Sæsonen 12/13
Anstrengt forhold til AS..? De gætter jo alle uden at kende opstillingen, så hvorfor er du lige efter AS af alle aviser..? Derudover tyder det ikke på at Xavi bliver sparet men at han fysisk ikke er i stand til at spille pga en skade, ligesom A.D.Maria ikke bliver sparet men har karantæne. Dog så det ud som om at Xavi blev sparet i tirsdags, han var næsten ikke til at se:-) spillere der nok bliver sparet bliver Özil, måske Higuain, Xabi og Contreao.. vi må dog spændt vente til 30min før kampstart for at kende opstillingen, hvis den var kendt på forhånd ville det nok blive nemmere for modstander holdet at sætte deres eget hold:-) god kamp imorgen alle sammen, Hala Madrid

¡Hasta la Victoria Siempre!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #1454 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13
Marca tror på denne opstilling:

......................Lopez........................
Arbeloa...Pepe...Ramos...Coentrao
........................................................
..............Khedira...Essien...............
......................Kaka..........................
Callejon........................Ronaldo.....
....................Benzema.....................

www.marca.com/2013/03/01/en/football/spa...ball/1362121651.html

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #1455 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 12/13

REAList skrev: Anstrengt forhold til AS..? De gætter jo alle uden at kende opstillingen, så hvorfor er du lige efter AS af alle aviser..? Derudover tyder det ikke på at Xavi bliver sparet men at han fysisk ikke er i stand til at spille pga en skade, ligesom A.D.Maria ikke bliver sparet men har karantæne. Dog så det ud som om at Xavi blev sparet i tirsdags, han var næsten ikke til at se:-) spillere der nok bliver sparet bliver Özil, måske Higuain, Xabi og Contreao.. vi må dog spændt vente til 30min før kampstart for at kende opstillingen, hvis den var kendt på forhånd ville det nok blive nemmere for modstander holdet at sætte deres eget hold:-) god kamp imorgen alle sammen, Hala Madrid


Hvis man læser artiklen fra AS, så skriver de intet om gætterier. Som jeg læser artiklen så har journalisten kendskab til Mourinhos overvejelser.

futbol.as.com/futbol/2013/03/01/primera/1362097128_100921.html

Min kritik er som sådan ikke rettet mod AS, men de er del af en akse, der ikke altid søger sandheden. Marca, Sport, El Mundo og førnævnte AS er i mine øjne alle utroværdige. Problemet er, at 90% af alle nyheder om de to store spanske klubber stammer fra netop de medier.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Storken.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • madrid01
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #1456 af madrid01
Besvaret af madrid01 på emne Sæsonen 12/13
Jeg synes at vi skal spare 6 spiller over hele linjen og de 6 er det vigtigste nu.

Det skulle være 2 fra den offensiv linjen nemlig ronaldo og ozil, 2 fra central alonso og khedira , og 2 fra midter linjen nemlig varane og ramos.

Jeg synes personligt at de 6 er meget vigtig for os hva synes i?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #1457 af REAList
Besvaret af REAList på emne Sæsonen 12/13
Du har ret i at man skal tage "inside" nyheder med et gran salt når det kommer fra hvilken som helst spansk avis/site.. Jeg troede bare at du specifikt mente at AS var mindre troværdige end de andre sites.. måske og kun måske uden at vide det kan det være at repræsentanter fra Real engang imellem op til store kampe fodre aviser omkring en startsopstilling som de ønsker at modstanderen skal forholde sig til, og omvendt med barca og deres aviser som sport og deportivo..??

¡Hasta la Victoria Siempre!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #1458 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 12/13

REAList skrev: måske og kun måske uden at vide det kan det være at repræsentanter fra Real engang imellem op til store kampe fodre aviser omkring en startsopstilling som de ønsker at modstanderen skal forholde sig til, og omvendt med barca og deres aviser som sport og deportivo..??


Disse scenarier har jeg hørt om:
1) Klubben ringer til avisen og siger, at de er interesseret i en spiller. Avisen skriver, at klubben er interesseret i denne spiller. Klubben aflæser reaktionerne fra fansne, omgivelserne og spilleren af interesse.

2) Præsidenten ønsker en træner fyret. Præsidenten får sin mening givet til kende overfor avisen. Avisen skriver, at træneren er tæt på en fyring og ligger derved pres på træneren. Træneren leverer et styk dårligt resultat og præsidenten fyrer træneren. Alle ser det som den rigtige beslutning, da træneren jo var på vippen, hvis man skulle tro aviserne. Præsidenten ligner en handlekraftig mand.

3) Klubben fortæller avisen, at en spiller er til salg. Klubben afventer reaktionen fra fansne og interessen fra andre klubber. Der åbner sig et marked for spilleren, hvilket hjælper på salget.

Der findes sikkert mange flere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #1459 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæsonen 12/13

Storken skrev:

REAList skrev: måske og kun måske uden at vide det kan det være at repræsentanter fra Real engang imellem op til store kampe fodre aviser omkring en startsopstilling som de ønsker at modstanderen skal forholde sig til, og omvendt med barca og deres aviser som sport og deportivo..??


Disse scenarier har jeg hørt om:
1) Klubben ringer til avisen og siger, at de er interesseret i en spiller. Avisen skriver, at klubben er interesseret i denne spiller. Klubben aflæser reaktionerne fra fansne, omgivelserne og spilleren af interesse.

2) Præsidenten ønsker en træner fyret. Præsidenten får sin mening givet til kende overfor avisen. Avisen skriver, at træneren er tæt på en fyring og ligger derved pres på træneren. Træneren leverer et styk dårligt resultat og præsidenten fyrer træneren. Alle ser det som den rigtige beslutning, da træneren jo var på vippen, hvis man skulle tro aviserne. Præsidenten ligner en handlekraftig mand.

3) Klubben fortæller avisen, at en spiller er til salg. Klubben afventer reaktionen fra fansne og interessen fra andre klubber. Der åbner sig et marked for spilleren, hvilket hjælper på salget.

Der findes sikkert mange flere.

Det sker i hvert fald også hyppigt i især Spanien at man melder sin interesse i en spiller som konkurrenten er interesseret i, for at presse prisen kunstigt i vejret. Eller at man fra sælgende part melder ud at der er masser af klubber der har budt på den pågældende spiller, ligeledes for at presse prisen.

Man kan heller ikke undgå at spekulere i om Perez reelt er manden bag den store afstemning der blev bragt for nogle uger siden, hvor fansene skulle stemme mellem Silva, Mata, Falcao, Bale og Neymar så vidt jeg husker, om hvilken spiller de helst ønskede. Det er vel rimelig relevant at høre tilhængernes holdning til, forud for et præsidentvalg.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved JesperA.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #1460 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Sæsonen 12/13
Carvajal spiller lige nu for Leverkusen. De er på hjemmebane

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #1461 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 12/13
Er der andre end mig, som mener sæsonen vil være reddet, hvis vi går hen og vinder over At. Madrid i Cdr finalen, og slår United på tirsdag?.
Vi har alligevel fået vendt en elendig sæson, til og få en okay sæson. Kan vi få lukket hullet op til Barca, så de ikke vinder så stort, som de står til og vinde med nu, så vil jeg alligevel mene, at sejrene imod Barca, At. Madrid og United tæller så højt, at sæsonen ikke er katastrofal, som den hidtil har været.

2 titler, og Barca overlegende i størstedelen af de indbyrdes opgør, tæller utrolig højt i min bog.

Mourinho er dog stadig en død mand i mine øjne. Selvom han faktisk har gjort det helt rigtige den seneste måned, men holdet har fået viljen og fighter momentet tilbage.
Bare utrolig ærgerligt vi ikke kunne slå Barca i vores hidtil bedste sæson (sidste sæson), hvor den ene rekord efter den anden blev ødelagt, men at vi gør grin med dem i vores dårligste sæson i rigtig rigtig mange år.

Det skulle seriøst ikke undre mig, hvis vi går hen og vinder Chl trofæet. Resultaterne i ligaen stemmer ihvertfald meget godt overens med de seneste 3 gange vi har vundet den.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #1462 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Sæsonen 12/13

Dios skrev: Er der andre end mig, som mener sæsonen vil være reddet, hvis vi går hen og vinder over At. Madrid i Cdr finalen, og slår United på tirsdag?.
Vi har alligevel fået vendt en elendig sæson, til og få en okay sæson. Kan vi få lukket hullet op til Barca, så de ikke vinder så stort, som de står til og vinde med nu, så vil jeg alligevel mene, at sejrene imod Barca, At. Madrid og United tæller så højt, at sæsonen ikke er katastrofal, som den hidtil har været.

2 titler, og Barca overlegende i størstedelen af de indbyrdes opgør, tæller utrolig højt i min bog.

Mourinho er dog stadig en død mand i mine øjne. Selvom han faktisk har gjort det helt rigtige den seneste måned, men holdet har fået viljen og fighter momentet tilbage.
Bare utrolig ærgerligt vi ikke kunne slå Barca i vores hidtil bedste sæson (sidste sæson), hvor den ene rekord efter den anden blev ødelagt, men at vi gør grin med dem i vores dårligste sæson i rigtig rigtig mange år.

Det skulle seriøst ikke undre mig, hvis vi går hen og vinder Chl trofæet. Resultaterne i ligaen stemmer ihvertfald meget godt overens med de seneste 3 gange vi har vundet den.


Kommer jo også alt an på hvem vi møder til kvart-finalen, hvis vi nu slog United ud.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #1463 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Sæsonen 12/13

Dios skrev: Er der andre end mig, som mener sæsonen vil være reddet, hvis vi går hen og vinder over At. Madrid i Cdr finalen, og slår United på tirsdag?.
Vi har alligevel fået vendt en elendig sæson, til og få en okay sæson. Kan vi få lukket hullet op til Barca, så de ikke vinder så stort, som de står til og vinde med nu, så vil jeg alligevel mene, at sejrene imod Barca, At. Madrid og United tæller så højt, at sæsonen ikke er katastrofal, som den hidtil har været.

2 titler, og Barca overlegende i størstedelen af de indbyrdes opgør, tæller utrolig højt i min bog.

Mourinho er dog stadig en død mand i mine øjne. Selvom han faktisk har gjort det helt rigtige den seneste måned, men holdet har fået viljen og fighter momentet tilbage.
Bare utrolig ærgerligt vi ikke kunne slå Barca i vores hidtil bedste sæson (sidste sæson), hvor den ene rekord efter den anden blev ødelagt, men at vi gør grin med dem i vores dårligste sæson i rigtig rigtig mange år.

Det skulle seriøst ikke undre mig, hvis vi går hen og vinder Chl trofæet. Resultaterne i ligaen stemmer ihvertfald meget godt overens med de seneste 3 gange vi har vundet den.


Alle spillerne topper lige nu. Det er aldrig en fiasko at vinde både ChL og CdR. ;) Problemet er at vi ikke har kunnet spille bare OK på udebane. Sidste sæson var på samme måde. Vi spillede elendigt ude, men moste alle hjemme (på nær Barcelona). Vi var deciderede heldige mindst halvdelen af udekampene, sidste sæson. Dette år har heldet og gejsten manglet.

CdR er i IMO komplet ligegyldig. Eller. Det er den ikke nu hvor vi skal møde Lillesøster :). ChL... Tja. Jeg ved ikke hvorfor, men sidder med en lidt arrogant følelse af at det ikke kan gå galt. Hvem skal kunne true vores 11 bedste? Jeg undervurderer måske United? Jeg synes ikke United har et specielt godt hold. Deres sammenhold er heller ikke det stærkeste. Jeg forstår slet ikke de vinder så mange kampe. Som sagt - det er måske ret arrogant sagt, men jeg kan ikke forestille mig vi taber til det dårligste United hold i meget, meget lang tid.

Vi kan tage den hele vejen op:
Deres målmand - De Gea er vel OK. Ikke mere end det. Han har en tendens til at lave vilde redninger, men han er simpelthen for svag til at være 1. Keeper i United. (jaja, han er ung, han bliver for vild om 3-5 år!)

Deres forsvar rokerer konstant. De har ikke været prangende nede bag i, denne sæson. Jeg forstår ikke at de vinder kampe på samlebånd? Det skræmmer mig helt vildt. Er PrL bare overvurderet, eller er United monstre? De har RVP også ikke rigtig andet der sådan skræmmer mig sindssygt meget.
Deres midtbane er heller ikke SÅ god. De har Carrick som er stabil, men ellers har de pensionisterne + 2 spillere i dårlig form som er Nani og Valencia. Hvis Real Madrid ryger ud, så har jeg overvurderet RM alt for længe!
Hala Madrid :)

Håber på en rigtig fed kamp! :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • madrid01
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #1464 af madrid01
Besvaret af madrid01 på emne Sæsonen 12/13
Jeg synes at nu skal vi ikke være grådige. Om sæson vil være succes hvis vi vinder chl og cpr ? Ja mere end succes , bare det at vinde Chl vil være fantastisk. CHL bliver sindsygt svært at vinde som altid, bare det at komme videre mod united i sig selv bliver mega svært, for mig er kampen på tirsdag 50-50
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved madrid01.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum