Sæsonen 12/13

13 år 8 måneder siden #589 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13
Hvordan blev de første fem mål scoret? Jeg kom hjem fra arbejde lige som Kaká skulle sparke straffe og scorede hans tredje mål i kampen.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Mavi
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #590 af Mavi

13 år 8 måneder siden #591 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13
Jeg sidder allerede nu, og føler mig overbevist om, at Sahin aldrig bliver noget i Real Madrid... Og det er måske også det bedste for alle parter, for jeg er mere og mere sikker på, at vi allerede har fremtidens mand på den position.

Manden bag detaljen ved Callejons andet mål i går, Alex Fernandez, ser mere og mere lovende ud for hver gang jeg ser ham. Og så udstråler han jo `leder´ langt væk.

13 år 8 måneder siden #592 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
Det er aldrig et godt tegn for en spillers fremtid, når han bliver udlejet.

Jeg tror, at du kan have meget ret i, at Nuri Sahin har spillet sin sidste kamp for Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 8 måneder siden #593 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13
Det er ærgerligt, fordi han så ellers så lovende ud, men hvis man ikke slår igennem til træning og i kampene, så har man ikke noget at gøre i Madrid. Hvis han vender hjem til sommer, så byder jeg ham velkommen, fordi en ekstra chance ville ikke gøre mig noget.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

13 år 8 måneder siden #594 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 12/13
Sahin manglede i den grad fart, tempo og dynamik i sit spil. Det kan og skal han tage med fra Premier League. Formentlig en logisk konsekvens af lange perioder med skader.

Om han vender tilbage eller ej vil tiden vise. Det afhænger af, hvordan han gør det og om han udvikler sig i den rigtige retning. Det jeg især hæfter med ved er, at Liverpool ikke har forkøbsret inkluderet i lejeaftalen.

13 år 8 måneder siden #595 af anes
Besvaret af anes på emne Sæsonen 12/13
Der er så mange ting ved Sahin, han prøver intet kreativt han er bare en ekstra spilstation. Løber ned i banen prikker bolden tilbage og løber så op i en uspilbar position, han står ofte dårligt placeret.
Han har indtil videre virket Carvalho tung, hans presspil er ikke eksisterende og han dækker ikke nogle spillere defensivt ofte fordi han ikke kan følge med tilbage.

Har fulgt alle Liverpools kampe indtil videre, for at se hvordan han egentlig er da han ikke rigtig fik spillet for os. Men for mig er Jonjo Shelvey en bedre løsning for Liverpool og sådan burde det ikke være.

• Olguninho
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #596 af Olguninho
Besvaret af Olguninho på emne Sæsonen 12/13
www.goal.com/en-gh/news/4396/spain/2012/...?source=breakingnews

Helt rigtigt, vi har bragt os i en dårlig situation me de 8 point og presset er på os, men har på fornemmelsen at inden El Classico i næste uge er forspringet på 5 point, også ser det lidt bedre ud..
Men Real Madrid og Mou er bedst under pres ;-)

• karimbenz9
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #597 af karimbenz9
Besvaret af karimbenz9 på emne Sæsonen 12/13
www.marca.com/2012/09/30/en/football/rea...drid/1348988764.html

Jeg synes, det er en dejlig "nyhed" (Ronaldo har jo altid været perfektionistisk omkring sit spil), og det er vel lidt af C. Ronaldo fra Manchester United-tiden, han disker op med. Han har sparet en del på (flabede) finter siden han kom til Real, IMO lidt for meget de seneste sæsoner, og derfor håber jeg han finder en bedre balance.

13 år 8 måneder siden #598 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 12/13
Once del Real Madrid: Casillas, Ramos, Pepe, Varane, Marcelo; Khedira, Modric, Di María, Özil, Cristiano Ronaldo; Higuaín

13 år 8 måneder siden #599 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 12/13
Spændende opstilling. Modric kan sagtens gå hen og være Alonso's arvetager på sigt og på sin vis, så er en firekæde med Ramos-Pepe-Varane-Marcelo måske bedre end Arbeloa-Pepe-Ramos-Marcelo

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 8 måneder siden #600 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 12/13
Fantastisk opstilling. Håber det går godt.

Leveret af Kunena Forum