Sæsonen 12/13

13 år 8 måneder siden #637 af REAList
Besvaret af REAList på emne Sæsonen 12/13
Jeg vidste ikke rigtig hvor jeg skulle poste denne nyhed, men det kan da ikke være rigtig at CR7 skal spille for landsholdet med en forstuvet skulder..?!?!? Det skal han ifølge Real Madrids hjemmeside.

The footballer was examined at home where he was told that he does not have a serious injury and so in the next few hours he will travel to his country

Cristiano Ronaldo will today join the rest of the Portugal squad. The Real Madrid forward, who suffered a sprained left shoulder during the match against Barcelona, was examined at his home this morning by Real Madrid doctors, who have said that his injury is not serious and that he does not need to undergo more tests in a hospital. Real Madrid have already informed the Portuguese Football Federation that Cristiano Ronaldo will join their national team squad today in Óbidos. Once there, the Whites’ player will be kept under observation and will have no problem in playing on Friday in Moscow for Portugal against Russia in the World Cup 2014 qualifier.

www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Actua...e_Portugal_squad.htm

¡Hasta la Victoria Siempre!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #638 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Sæsonen 12/13

Jeg citere lige fra Madridista: "Der er nemlig "blot" tale om et voldsomt slag på skulderen og han har derfor fået grønt lys til, at rejse med Portugal til landskampen mod Rusland."

Til på fredag er det nok ovre og så må han selv vurdere om han er klar til at spille, men at han er klar er en fantastisk nyhed!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 8 måneder siden #639 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 12/13
Pepé's udtalelser efter kampen er jo pinlige og utroværdige når det kommer fra ham af. Mit had til den mand er efter hånden enormt. Han er en fantastisk fodboldspiller i de 60 min. Han spiller fodbold på en kamp, men forhelvede da hvor skal han bare lukke røven og smutte fra Real Madrid af.

For det første så filmede Real Madrid spillerne faktisk mere end Barca spillerne igår, og her står Ôzil selvf for 90 % af det, og Pepé ham selv for de resterende 10 %.
Hvorfor har en mand som ham lyst til og komme med de udtalelser, og hvorfor får han dog lov til det?

Hold kæft hvor er jeg træt af alt hans pis. Hans niveau på banen er ikke i nærheden af hvor dumt han opfører sig. Desværre er han Mourinho's kæledægge, og bliver nok aldrig solgt når han er træner.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Alma Merengue
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #640 af Alma Merengue
Besvaret af Alma Merengue på emne Sæsonen 12/13
Eller også er han bare en af verdens bedste CB's, og har kæmpet sig til en plads i Real Madrid? Klovn.

Sæsonen indtil nu:

Ronaldo er vanvittig.
Higuain og Benzema forsætter med at vise hvor overvurderede de egentlig er. Verdensklasse på deres dag, men hvad nytter det, når den 'dag' er mod Ajax, og ikke FC Barcelona? Vil Mourinho sende en besked, så start Callejon mod Celta Vigo!
Iker Casillas er blevet ret... ordinær. Fun fact: Han lavede ikke en eneste redning mod FC Barcelona.

8 points er dog stadig ingenting i forhold til de 31 kampe der skal spilles endnu. Vamos!

EDIT:

Og hent så Falcao!

Di Maria - Ozil - Cristiano
Falcao

Det er jo La Decima lige der.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #641 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 12/13
#645 + #646

Hvordan kan i kalde Pepe, Higuian og Benz for alt under verdensklasse?

Jeg er helt enig i, at Higu og Benz skal bruge latterlig mange chancer for at score, men jeg synes det er at male fanden paa vaeggen at klantre dem det niveau, de vidste hver eneste uge sidste saeson.

Pepe spillede en daarlig kamp igaar, men jeg finder ham stadig helt fantastisk. Faa kan lave de erobringer Pepe og Ramos kan, men det ved I jo ogsaa godt..

• Mavi
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #642 af Mavi
Besvaret af Mavi på emne Sæsonen 12/13
Jeg forsvarer Pepe... Han er stærk, hurtig og boldsikker... Eller forholdsvis boldsikker.
De seneste El Clásico's har han været skyld i nogle af målende, men han skal også roses for hans vilje til at slå Barcelona, om det er kønt eller ej. Han kæmper virkelig, og sætter hele sit hjerte ind i enhver tackling.

Pepe er ingen engel, og det bliver han aldrig. Så hvorfor starte med, at være en engel nu?

13 år 8 måneder siden #643 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Sæsonen 12/13
Er jeg virkelig den eneste som mener at Benzema er langt bedre end Higuain? Higuain scorer flotte mål, han er rimelig sikker foran mål (som regel), MEN han præsterer sjældent i de allerstørste kampe, hvor jeg synes han prøver at deltage for meget i det opbyggende spil. Havde han kunnet gøre det godt på den måde, havde det været fint, men han sejler mere end Pepe når han har drukket 1 liter bacardi. Benzema har bedre teknik, han er større, hurtigere og meget klogere. Nogle gange føler jeg at han er for klog til Resten af Reals hold udover Özil.

Herudover vil jeg spørge nogle af dem som læser spansk, Marca bl.a.:
Vil i ikke holde en lille nørd som mig opdateret omkring balladen i omklædningsrummet? Jeg er 100 % sikker på der er noget galt, det har vi set før i Real, med stjerner som tror de er over klubben. Vil dog mene at Mourinho måske har gjort det med vilje..
Er også nysgerrig. Den nye Mourinho, den mere ydmyge, som klæder Real bedre... Har han stået skoleret for Perez eller lignende? Det er da en sjov forandring på så kort tid. Arrogancen er langt væk, og den ydmyge mand sniger sig frem.. hehe :)

• Alma Merengue
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #644 af Alma Merengue
Mathiaska

Jeg kaldte dem også for verdensklasse. Læs mit indlæg igen.

De er bare alt for meget op og ned, ude af form og i form, scorer mål på stribe eller måltørke i 5-6 kampe, og det sker flere gange i løbet af sæsonen. De er som en rutschebane, og det er simpelthen ikke godt nok. Jeg siger ikke at Falcao ikke er ude af form, eller at Cavani ikke har sine dårlige dage, eller whoever, men Benzema og især Higuain løber altså tør for ketchup alt for mange gange. Se bare på hvormange gange vi har haft en af dem som førsteangriber siden 2009. Ingen af dem kan sætte sig på pladsen, og det skyldes jo at hver 6. kamp eller sådan noget, jamen så ser man et formdyk. Og når det sker på samme tid, så er det jo helt horribelt!

13 år 8 måneder siden #645 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 12/13
@ 646

Helt enig.

Benzema er en verdensklasse spiller, men ikke en verdensklasse striker.

Om det er selvtilliden der trykker eller talentet skal jeg lade være usagt, men Higuain er ikke den spiller han var for 3-4 sæsoner siden. Han er blevet synonym med afbrændere og bidrager simpelthen ikke nok i spillet. Næste gang Juventus tilbyder 40mil euro så har de høje herre fandme at sælge.

Ronaldo kan ikke bære Real Madrid alene. Enten skal Ronaldo i front med Maria, Ozil og Modric eller så skal Real hente Falcao

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #646 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 12/13
@Alma Merengue
&quot;Iker Casillas er blevet ret... ordinær&quot;

Det tager jeg som et kompliment :D

@Realmadrid94
Benzema er en langt bedre boldspiller end Higuain. Hvis man sætter sig ned og ser kampen igen, vil man lægge mærke til hvor godt Benzema holder i bolden. Det var afgørende i perioder af kampen, da Real Madrid til tider stod med 9 mand bag bolden.

Higuain har aldrig præsteret i de store kampe. Det var også et problem for 4 år tilbage og det er ikke forbedret betydeligt siden.

Hvis du vil følge lidt med selv, så tjek Marcas engelske version, hvor de vigtigste nyheder bliver oversat:
www.marca.com/en/

Velkommen til

Mvh
Anders

• Alma Merengue
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #647 af Alma Merengue

Hvorfor gør du det?

Hvad har Iker Casillas præstationer i de sidste 10-12 kampe(samt store dele af sidste sæson) med FC Barcelona at gøre?

Anyways, det er dog et problem, som nok aldrig vil få det fokus det fortjener, ihvertfald ikke i Spanien.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #648 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Sæsonen 12/13
&quot;Fun fact: Han lavede ikke en eneste redning mod FC Barcelona.&quot;

Det viser vel også bare lidt hvor ordinært Barca's angreb er ...

Leveret af Kunena Forum