Sæsonen 12/13

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #625 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Sæsonen 12/13
Det har handlet om træfsikkerhed i denne sæson. Barca skal bruge en halv chance for at score to mål, mens Benzema og Higuain skal bruge 10 direktører på at score en enkelt pind.

Igen i aften stod det klart.

Men Barca er ikke skræmmende. De skal nok tabe point. Ligaen er åben, omend det bliver svært.

Men så må vi jo tage CL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #626 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13
Okay vi ser HELT forskelligt på Barcelonas mål til 2-1... Prøv at se den et par gange igennem.

Dios

Jeg er helt enig i dit indlæg. Jeg fatter intet af hvad der skete... Alting bliver udnyttet SÅ dårligt. Var der nogen som sagde besøgstid?

13 år 8 måneder siden #627 af El Madridista
Besvaret af El Madridista på emne Sæsonen 12/13
Jeg forstår ikke folk ikke kan se det. Casillas står alt for langt ovre i "sin" side. Han åbner jo hele målet, NØJAGTIG som sidst da Messi scorede på frispark mod ham. Har han intet lært. Hvorfor i alverden stiller han sig ikke bare i midten af målet, uden mur?!?! Det er så langt udefra, at han fra midten af målet kan nå næsten alt, og betragteligt reducere chancen for endnu en Messi-scoring. Jeg fatter det simpelthen ikke.

13 år 8 måneder siden #628 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Sæsonen 12/13

"Okay vi ser HELT forskelligt på Barcelonas mål til 2-1... Prøv at se den et par gange igennem."

Nu hvor jeg har set den et par gange igen har jeg svært ved at sætte skylden på Casillas.

Måske var han lidt fejlplaceret, men så ikke mere synes jeg. Det jo umuligt at se den bolden, før den kommer over muren. Så kommer den også med en fantastisk fart og skru, så den er svær at redde.

Nogle af jer mener, at han burde vide, at Messi ville sparke den side. Men hvem siger ikke at han havde sparket lige på Casillas, eller at Xavi sparkede eller...?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 8 måneder siden #629 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
Jeg synes faktisk, at vi greb denne kamp helt rigtigt an.....bortset lige fra den fordømte træfsikkerhed, som var vores varemærke i sidste sæson.

Der var rigtig mange gode momenter og der var også nogle fejl, men det vil der altid komme i et så intenst drama.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 8 måneder siden #630 af El Madridista
Besvaret af El Madridista på emne Sæsonen 12/13
"Det jo umuligt at se den bolden, før den kommer over muren."
Hvem stiller muren? Casillas. Det gør bare hans valg endnu mere uintelligent, at han gør sig selv blind på et Messi-frispark.

13 år 8 måneder siden #631 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13
El Madridista

Vi havde også snakken efter Super Cuppen, og jeg er igen enig med dig. Jeg fatter det heller ikke.

• Halamadrid1990
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #632 af Halamadrid1990
Besvaret af Halamadrid1990 på emne Sæsonen 12/13
Messis frisparksmål var altså ikke langt nok væk til at Iker kunne undlade muren. Det til trods så kunne han sagtens have forøget sin chance for at tage den ved at placere sig bedre i målet.

Men måske Storken for en gang skyld siger noget rigtig når han vurderer hele denne diskussion. Manglen på selvtillid hos Iker skinner virkelig igennem og det forplanter sig til forsvarsspillet.

Vores kaptajn præsterer ikke som sædvanlig det er tydeligt for enhver, men er sikker på han vender tilbage til fordumsstyrke.

13 år 8 måneder siden #633 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 12/13
Puha Atletico tog sejren hjem i overtiden via et selvmål... 8 point bag Barcelona og Atletico Madrid. Mon ikke der er tale om en skrivefejl, ville i i hvertfald give meget mere mening, hvis man kunne bytte rundt på os og lillesøster ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• Halamadrid1990
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #634 af Halamadrid1990
Besvaret af Halamadrid1990 på emne Sæsonen 12/13
Ja, tog også mig selv i at læse Real i stedet for Atlético foran Madrid på den nuværende 2. plads. Noget er ikke som det plejer at være ;)

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #635 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 12/13
Jeg ved ikke, om der længere oppe er skrevet, hvilken skade Ronaldo pådrog sig og spillede videre med i går; en forstuvet skulder. Det kræver sit mandfolk. Disse skeptikere af denne levende legende, må efterhånden trække sine ord i sig igen om, at han skulle være pengegrisk, egoist osv.

Nej, Ronaldo er lavet af den rette støbning. Han elsker Real Madrid og vil kæmpe til sidste fløjt i alle kampe. Jeg er beæret over, at han spiller i Real Madrid og håber, uanset hans krav, at klubben vil efterleve disse.

• RMD96
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #636 af RMD96
Besvaret af RMD96 på emne Sæsonen 12/13

Jeg fandt et billede der passer perfekt til din kommentar.
i.imgur.com/y0tWG.jpg

Leveret af Kunena Forum