Sæsonen 12/13
- Raúl 7
- Gæst
-
Igen i aften stod det klart.
Men Barca er ikke skræmmende. De skal nok tabe point. Ligaen er åben, omend det bliver svært.
Men så må vi jo tage CL.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios
Jeg er helt enig i dit indlæg. Jeg fatter intet af hvad der skete... Alting bliver udnyttet SÅ dårligt. Var der nogen som sagde besøgstid?
- El Madridista
-
- Senior bruger
-
"Okay vi ser HELT forskelligt på Barcelonas mål til 2-1... Prøv at se den et par gange igennem."
Nu hvor jeg har set den et par gange igen har jeg svært ved at sætte skylden på Casillas.
Måske var han lidt fejlplaceret, men så ikke mere synes jeg. Det jo umuligt at se den bolden, før den kommer over muren. Så kommer den også med en fantastisk fart og skru, så den er svær at redde.
Nogle af jer mener, at han burde vide, at Messi ville sparke den side. Men hvem siger ikke at han havde sparket lige på Casillas, eller at Xavi sparkede eller...?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Der var rigtig mange gode momenter og der var også nogle fejl, men det vil der altid komme i et så intenst drama.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- El Madridista
-
- Senior bruger
-
"Det jo umuligt at se den bolden, før den kommer over muren."
Hvem stiller muren? Casillas. Det gør bare hans valg endnu mere uintelligent, at han gør sig selv blind på et Messi-frispark.
Vi havde også snakken efter Super Cuppen, og jeg er igen enig med dig. Jeg fatter det heller ikke.
- Halamadrid1990
- Gæst
-
Men måske Storken for en gang skyld siger noget rigtig når han vurderer hele denne diskussion. Manglen på selvtillid hos Iker skinner virkelig igennem og det forplanter sig til forsvarsspillet.
Vores kaptajn præsterer ikke som sædvanlig det er tydeligt for enhver, men er sikker på han vender tilbage til fordumsstyrke.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Halamadrid1990
- Gæst
-
Ja, tog også mig selv i at læse Real i stedet for Atlético foran Madrid på den nuværende 2. plads. Noget er ikke som det plejer at være ;)
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Nej, Ronaldo er lavet af den rette støbning. Han elsker Real Madrid og vil kæmpe til sidste fløjt i alle kampe. Jeg er beæret over, at han spiller i Real Madrid og håber, uanset hans krav, at klubben vil efterleve disse.
- RMD96
- Gæst
-