Sæsonen 12/13
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Opstillingen kan vel dårligt blive mere offensiv end i dag, med mindre vi bare skal have Casillas stående dernede og så sætte Kaká, Higuaín, Callejón og Morata ind i stedet for de fire forsvarere.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Selvfølgelig skal Mourinho ikke fyres, pga. det her resultat, nu må være helt godnat... det burde ikke være tilladt at komme med de famøse frustrations indlæg under en kamp. Prøv at tæl til 10 næste gang, før du mister forbindelsen til hjernen OK?
Pepe har spillet en flot kamp, men det er selvfølgelig ærgerligt, at han begår så stor en fejl. Di Maria har ikke spillet godt, men hans indstilling til kampen kan ikke diskuteres. Til gengæld er jeg enig i, at Özil er en omvandrende skandale, der slet slet slet ikke kender betydningen af El Classico. Hvor er viljen, vildskaben og den rette attitude??
Han falder 10 ud af 10 gange, hvis han ved, at han er ved at miste bolden, hvilket han gør 8 ud af 10 gange...
Derudover så er det simpelthen fantastisk af Cristiano Ronaldo. 6 El Classico i træk?!? :O
Vi vinder 1-2 af endnu et mål af Cristi BABY!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Ser du overhovedet kampen? Den eneste grund til at Barcelona laver fejl efter fejl i midtbanen er at Arbeloa bliver en ekstra defensiv midtbane og Di Maria overtager hans plads, når vi ikke har bolden. Det gøre det sværere for Di Maria at være med i angrebsspillet, synes han har gjort det meget flot taktisk.
Men derimod synes jeg Øzil skal få 10 min mere i anden halveg, gøre han det ikke godt så er det ud med ham med det samme og ind med Modric.
Edit: Hvis nu bare Benz havde scoret på den chance havde vi sikret 3 point
- mariabk
- Gæst
-
- El Madridista
-
- Senior bruger
-
Det er mig fuldstændig ubegribeligt at han ikke selv kan se det, især overfor en skytte som Messi. Og hvordan kan ingen, der har mulighed for at komme i kontakt med Casillas, undgå at sige det til ham. Det er åbenlyst for ALLE andre.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Cristiano eller Messi - jeg må indrømme jeg bare har optur over at opleve så to dygtige fodboldspiller! to af verdens absolut bedste spillere nogensinde.
Jeg er stadig optimistisk for La Liga!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Een af mine darlings, og en af de bedste målmænd nogensinde... I sin bedste alder, og fra La Fabrica... MEN:
Tilgiv mit mulige lave niveau, men hvor lang snor skal man give manden?
Det er helt ubeskriveligt, hvor dårligt han har stået denne sæson. Igen i dag giver han Messi 1,5 gave, og ligner Real Madrids uprøvede 4. keeper.
Det, sammenholdt med de mange rygter om splittelse i truppen (hvor Iker vist heller ikke holder sig tilbage), får mig til at spekulere på hvad der skal ske med Iker. Gavner han på nogen måder holdet, og hvor lang tid skal det have lov til at stå på? 1 måned...? 3 måneder....? 1 år...?
Han er jo ikke mentalt til stede i kampene! Simpelthen...
Vi mangler simpelthen det killer instinkt, som gør vi afgøre kampene imod bedre modstandere. En uafgjort er et kæmpe nederlag for os, og specielt når 3/4 dele af Barca's forsvar mangler. 8 point efter er næsten umuligt. Det er set før, og jeg tror på det, men hold da helt kæft hvor er jeg skuffet og irriteret.
özil spillede sig op i anden halveg, men noget er jo helt galt med ham. Han virker lad og total ligeglad. Han kaster sig og filmer, og er faktisk en skændsel og se på.
Di María havde vel ikke 1 god aktion i hele kampen, og når han ikke formår og sætte sit presspil ind, så forstår jeg slet ikke hvad han laver på banen.
Jeg bliver aldrig fan af og spille kontra fodbold lige på denne her måde. Det viser svaghedstegn synes jeg, og er total uinspirerende og kedeligt og se på. Specielt når tingene ikke lykkedes. Så hellere 500 dødsyge afleveringer, men i det mindste vil de frem og scorer, og prøver og udnytte deres eget spil istedet for og satse på modstandernes fejl.
Ronaldo er fantastisk. Igen spiller han ikke overbevisende fantastisk spil, men banker bare kasser ind efter behov. Det er en fornøjelse og se på.
Khedira synes jeg skal fremhæves igen idag. Det er utroligt den mand kan blive ved og ved. Defensivt såvel som offensivt. Han er ikke en gudsbenået tekniker, men han kommer alligevel frem, og har mange positive aktioner. Han begår utrolig få frispark, noget som Alonso, Pepé og Arbeloa kan lærer utrolig meget af.
Alonso burde vel have fået det røde kort. 3 taklinger til gult.
Udover Ronaldo's 2 fantastiske mål, så er det eneste positve fra denne kamp vi ikke er 11 point bagefter.
EDIT: Forstår dog ikke helt kritikken af Casillas. Messi's frisparksmål er bare ren verdensklasse. Fodboldens abc, og lige efter bogen.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Mavi
- Gæst
-
Jeg ser du har taget de kritiske briller på, men alligevel skal nogle jo gøre det ;)
Casillas' præstationer her på det sidste har set middelmådigt ud. Han ligner en spiller på Valdes' niveau, men jeg synes, at folk er begyndt og se på ham som folk ser på Arbeloa. De ligger mærke til alle hans fejl, i stedet for, at notere hans over-all præstation. Een fejl gør hans karakter meget lavere end fortjent.
Man kan også sige, at en fejl fra en målmand gør ham automatisk til skurken.
Casillas skal blive i klubben(!)... Fordi, HVIS han ikke er verdens bedste målmand i kampen, så er han ligeså middelmådig som alle de andre målmænd. Hans bundniveau er ekstremt højt og han er manden med Real Madrid logoet på hjertet!
- El Madridista
-
- Senior bruger
-
<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>
- Huss
- Gæst
-
Ja Iker har ikke stået særlig godt i denne sæson, men du kan seriøst ikke klandre ham for de 2 mål Barca scoret idag. Det første mål er helt klart Pepe's skyld og det andet mål kunne Iker intet stille op. Det var ren og skær godt sparket ind af Messi.
Vi skulle have vundet over Barcelona idag. Pique og Puyol manglet og Alves blev skiftet ud i det 29 minut, de manglet 3 af deres forsvarsspillere og det sgu vi have udnyttet noget bedre.