Sæsonen 12/13

13 år 8 måneder siden #601 af Realex
Besvaret af Realex på emne Sæsonen 12/13
Hmm. på tv-billederne kan man se Ronaldo smile i det Pepe scorer, men han er først nummer 3, der kommer over og krammer ham. Hvordan skal vi tolke det? Er Ronaldo kun Pepe's tredjebedste ven??! Smiler Ronaldo kun ironisk? Er der uro i omklædningsrummet?? Jeg håber det er noget medierne vil tage op!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #602 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13
Realex

Haha! ;-)

13 år 8 måneder siden #603 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Sæsonen 12/13
#607 god humor.

Bagkæden fra igår vil jeg alle dage foretrække end vores andre muligheder.
Når Marcelo er stukket i angrebet vil vi have tre spillere tilbage i bagkæden som verdensklasse
I mand-mand-situationer og lynhurtige. Og hvis Ramos går med frem, ja så er Marcello nok fremme alligevel
og så må pepe og Varane klare sig.

Skrevet fra Ark Bar Koh Samui, derfor lidt stavefejl.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

13 år 8 måneder siden #604 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13
Med det forsvar som Barcelona (nok) stiller med, skal kampen bare angribes!

Der må være rigtig gode muligheder, selvom vores eget forsvar også har underpræsteret på det seneste... Men faktisk synes/tror jeg, at vi er i bedst spillemæssig form. Pointene siger noget helt andet, men for satan hvor har Barcelona været tæt på at smide point. 3 af deres seks kampe har været vundet med ét mål + lunken 2-0 sejr over Granada på Camp Nou. For ikke at forglemme hvor klart de faktisk tabte til Sevilla.

Opstillingen som kan hive en hårdt tilkæmpet 2-1-sejr hjem:

............Iker..............
..............................
Arbeloa..Pepe..Ramos..Marcelo.
..............................
.......Khedira..Alonso........
............Modric............
Di Maria......................
...........Benzema.....Ronaldo

13 år 8 måneder siden #605 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Sæsonen 12/13
Som Madridista.dk selv skriver, så skal kampen skal gribes an på samme måde som sidste år. De er ligegyldigt hvem der har bolden længst tid, så længe at man bruge den til noget fornuftigt når man endelig har den.

Og nu får vi også Real at se, i en kamp hvor man ikke selv skal være spilstyrende. Vi kan lade Barca have bolden og så komme frem over banen på kontra. Og får vi brug for at være mere spilstyrende kommer Modric i spil. Vi har altså flere strenge at spille på.

Er ret positiv op til denne kamp. Der er nogle tendenser fra de seneste uger som er værd at bide mærke i. Især Barca haltende spil, og Madrid fremad gående form.

• CC
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #606 af CC
Besvaret af CC på emne Sæsonen 12/13
Vil helt klart foretrække hvis Real spiller som de gjorde mod Barca på Camp Nou i sidste sæson - altså uden 3 defensive midtbanespillere! Opskriften på sejr:

Casillas

Arbeloa - Ramos - Pepe - Marcelo

Alonso - Khedira

Modric

Ozil - Benzema - Ronaldo

13 år 8 måneder siden #607 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 12/13
Hvem ser i starte inde?
Özil - Modric?
Benzema - Higuain?

MATCH DAY: Who has assisted Cristiano Ronaldo's clasico goals? - Özil [3] Benzema [2] - Di María - [1] Marcelo - [1] + 1 Penalty #elclasico

jeg er meget delt omkring hvem der skal starte inde, Özil eller Modric. Jeg mener ikke at Özil er klar til denne her kamp, han har ikke spillet nok i de sidste par kampe, og spiller heller ikke op til sit bedste, Mens Modric har været god, og vi så hvor godt et overblik han har, da han lavede en assist mod Deportivo, da Di Maria scorede på hans fantastiske aflevering. samtidig kan vi gå over til en 4-3-3 med Modric, hvor han også deltager defensivt.

Benzema skal starte inde, det har han fortjent, og med ham inde, giver det også Ronaldo mere plads, da Benzema er mere bevægelig end Higuain er.

Hvad mener i?

• karimbenz9
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #608 af karimbenz9
Besvaret af karimbenz9 på emne Sæsonen 12/13
Real Madrid: Casillas; Arbeloa, Ramos, Pepe, Marcelo; Khedira, Xabi Alonso, Di María, Özil, Ronaldo; Benzema.

13 år 8 måneder siden #609 af anes
Besvaret af anes på emne Sæsonen 12/13
Så Barcelona kører med tremandsforsvar mod Madrid i aften, eller har de sendt Adriano ind i midterforsvaret?

I hvert fald en modig løsning, må vi se om det er et klogt valg senere.

13 år 8 måneder siden #610 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Sæsonen 12/13

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>

13 år 8 måneder siden #611 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Sæsonen 12/13
Murinho burde havde startet med Kaka inde, Özil har ikke spillet godt, Modric har spillet nogenlunde, men Kaka fantastisk, lige nu er kaka den bedste offensiv centrale midtbane spiller vi har, og Özil er den dårligste af de 3 lige nu.

Samtidig mener jeg at han nok burde havde stillet op med en mere offensiv midtbane, hvis man stiller for defensivt op tryner Barcelona én.

håber på en god kamp

13 år 8 måneder siden #612 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 12/13
Hvis Pepé, Ôzil og Di María ikke får jordens største skidebalde af Mourinho i pausen, så går jeg amok. Jeg bliver sindsyg af og se på deres attitude idag.
Pepé-all-in fejler igen, og dummer sig konstant jo. Arh hvor er jeg rasende på den mand!.

Det er mig stadig en gåde vi vi trækker os efter en føring. Vinder vi ikke denne her, så goodbye Mourinho. Du har alle tiders chance for og baske de tossede katalanere, så gør det dog! Barca's defensiv er en joke, men nej da. Inviter da endelig verdens bedste offensiv indenfor i feltet.

Ud med Di María og ind med Modric. Læg Ôzil ud på kanten, og lad Modric styrer midtbanen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum