Sæsonen 12/13
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Føler virkelig med dig, må være ren tortur, at du skal tvinges til at være Real fan ;)
Messi over Ronaldo. Real Madrid, primitivt fodbold. Mourinho en forfærdelig træner. Real Madrid der har spillet katastrofalt fodbold de sidste 10 år.
<Kaos - drama - intern uro - splid>
- Tillægsordene er evige, når man skal beskrive, hvor forfærdelige Real Madrid er.
Inderst inde tror jeg, at du lyver for dig selv. Du føler du blir nød til at være Real Madrid fan, selvom du egentlig ikke rigtig kan stå inde for, hvordan klubben er i det 21 århundrede, og sikkert også vil være de næste mange år.
Du må have det forfærdeligt ved at hade en klub du elsker ... du er den evige pessimist, en håbløs romantiker og fan af de gamle dyder.
Jeg er sikker på at kampen i morgen blir en underholdene kamp, men fra dit syn vil Dortmund overmatche Real Madrid i alle facetter af spillet, heldigvis ville dette dog blive 'glemt' via en 4-0 sejr til Real Madrid, men når den står på La Liga bold igen i weekenden, åh nej åh nej.. har det inderligt dårligt over, at du igen skal sidde og lide over, at Real Madrid er fortabt og, at der ingen lys er for enden af tunnelen.
... når ja skal lige siges, at Real Madrid vinder 5-0 ude mod Levante, som selvom de ligger på en 5. plads jo ikke er en udfordring for Real Madrid, og derfor er det en katastrofe, at Real Madrid ikke imponerer dig mere, og du igen skal sidde og græmmes over spillet, og om Real Madrid nogensinde kommer til at spille som Barcelona, dog uden de 500 ligegyldige afleveringer..
Som DU elsker Kassow-Rossing's indlæg, elsker jeg dine. Du er original, dramatisk og kan altid gør de mindste problemer til fem høns ;)
Du er en éner og kan fortjent overtage titlen "The Special One", efter han har valgt det nye nickname "The Only One"
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fantastisk indlæg :). Der er dog 2 ting som springer i øjnene. Og takker for medfølelsen, det var da også bare på sin plads :).
"Inderst inde tror jeg, at du lyver for dig selv. Du føler du blir nød til at være Real Madrid fan, selvom du egentlig ikke rigtig kan stå inde for, hvordan klubben er i det 21 århundrede, og sikkert også vil være de næste mange år."
Ingen over klubben, og det gælder både præsidenten og træneren. Derfor er jeg stadig fan ;).
"Du er en éner og kan fortjent overtage titlen "The Special One", efter han har valgt det nye nickname "The Only One""
Hvad får dig til at tro, at jeg ikke langtid før Mourinho var "The only one"? Der er en mening med alting, og mit brugernavn er ikke tilfældigt ;D.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Essien overrasker mig positivt for hver kamp der går.
Håber lidt det var albiols sidste kamp.. puha..
Morata skulle dog ikke have længe på banen :) smukt
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Når det så er sagt, så var det en fuld fortjent sejr og en vigtig en af slagsen. Det er en af de sejre Mourinho er glad for. Kønt var det ikke, men de kæmpede for sagen!
Håbløst er det, at hovedparten af spillerne nu - igen - skal afsted til endnu en ligegyldig landskampspause. Forhåbentlig slipper Cristiano for dette!
- Mavi
- Gæst
-
Udover det, synes jeg faktisk det er ret underholdene og sejt, at se fodboldkampe under extreme forhold.
Og I England ville man nok også aflyse kampen, mens vi kæmper os frem, i medgang og modgang.
Jeg blev faktisk lidt glad for, at se mit hold spille i disse forhold og endda komme med det bedst mulige resultat.
Det fik mig til, at tænke tilbage som barn, hvor man spillede fodbold i sne og regn alene af den grund, at fodbold var sjovt.
Men det er nok bare mig :)
Jeg var dog lidt målløs over, Mourinho alligevel havde valgt og stille op med Özil, selvom vejrforholdene var så markante. Under opvarmningen, så burde han have set vi ikke ville kunne spille os igennem et i forvejen defensivt Levante mandskab.
#832: Mavi.
Jeg er da helt klart enig med dig, men omvendt kunne det også være kampen som definitivt sendte os ud af mesterskabskampen. Det ville være helt unfair i mine øjne, hvis man satte point til på sådan en bane.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Han laver mange iøjnefaldende aktioner, men hold nu op hvor koster han i mange situationer.
Hvis Varane fortsætter, så skal den hedde Ramos-Varane i næste sæson.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Pepe har i denne sæson kostet mål i begge Dortmund-kampe, mod Barca, mod City og igen i går laver han en graverende fejl. Pepe har altså fejlet i stort set samtlige store opgør. Det kan godt være Pepe er dygtig, men hans alt eller intet-spillestil koster alt for ofte mål. Det er bestemt kritisabelt, og åbner i den grad op for debat, om portugiserens plads bør være så sikker.