Sæsonen 12/13

13 år 8 måneder siden #757 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 12/13
Hvorfor er jeg det? Du synes Pepe pynter på Real Madrids ry eller hvad? Spørgsmålet er jo ikke så meget det, men mere hvor stor betydning man tillægger det. Der er jo ingen diskussion om at Pepe er pinlig til tider.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #758 af Pena1992
Besvaret af Pena1992 på emne Sæsonen 12/13
@762

Man er vel først pinlig, når man udforme indlæg som dig?

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

• Mavi
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #759 af Mavi
Besvaret af Mavi på emne Sæsonen 12/13
At sige Pepe ikke pynter på Real's ry, er jeg ikke enig i. Jeg synes ikke han skal smides fra truppen pga. han skader Real's ry.
Jeg er enig i, at han til tider mister hovedet, men det gør ikke at folk siger "Real Madrid er ondskaben selv, de har en spiller som Pepe".. Det er derimod Pepe's eget ry der bliver skadet.

At sige, at Pepe's film ikke pynter på Real's ry, er ikke helt gennemtænkt. Alle gør det, Dí Maria, Özil, Ronaldo, Busquets, Pedro, Alexis osv.
Pepe og alle de andre filmer fordi, man ikke kan få frispark uden, at falde... Film er en del af spansk fodbold, om det ser pænt ud eller ej.

Jeg ser ikke hvorfor ry er så vigtigt... Vi kan være ligeglade, om Barcelona fans synes vi er feje. Eller om alle ser os, som "De onde".
Som jeg ser det, er det pga. vores købepolitik, at folk tænker som de gør. Men det kan vi da være ligeglade med... Vi har pengene til, at købe klassespillere, City og PSG har penge til at købe klassespillere, andre klubber har ikke midlerne til de helt store køb.

13 år 8 måneder siden #760 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13
ZizouMou: "Og jeg håber du holder dig væk længe, før du næste gang udtaler dig om Di maria."

Hvis du ikke kan lide min holdning til di Maria, så kan du lade være med at besøge siden. Han kostede os mange angreb i går aftes ved blot at sparke bolden væk, og når man ikke har Cristiano Ronaldos topniveau, så skal man ikke skille sig af med bolden hele tiden på den uinspirerende måde.

Raul-Madrid: "Kassow og lars er PINELIGE at høre på...."

Vil du bakke den holdning op med et argument eller vil du bare lyde dum?

Jeg synes ikke Pepe filmer. Jeg synes bare han ikke er stabil nok til vores trup. Hans topniveau er dog utroligt, så han skal selvfølgelig ikke sælges for mindre end en formue. Som Lars1991 også siger, så er det en risiko at skille sig af med Pepe, men jeg synes han koster os alt for meget. Kampen i går, og Pepes fejl til følge, vil blive glemt i fremtiden fordi han er Pepe, men han spiller sådan alt for ofte.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

13 år 8 måneder siden #761 af Pena1992
Besvaret af Pena1992 på emne Sæsonen 12/13
#765: Rogoshin

Desværre er det sådan at vi på ingen måde kan side og udpinde hver enkelt indlæg i forummet. Diskussionen har i alt den tid jeg har været her, og det er ved at være noget tid siden bølget fra de interessante til det perfide. Du har ganske ret i at tonen skal holdes på et ordentlig niveau, og det forsøges også at blive holdt i hægt.

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

13 år 8 måneder siden #762 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 12/13
#761: ZizouMo.

Prøv nu lige altså. Du er sådan ca. Ligeså dum og hører på, som du måske synes Kassow-Rossing er. Ja hvad skal man dog bruge en personlig mening til på et debat forum?

#769: Pena1992.

Og det skal i heller ikke. Problemet er bare, at i ofte tillader grimt sprog, nedladende sætninger og generelt bare mudderkastning.
Du er admin. På siden, og oven i købet aktiv idag. Alligevel tillader du sætninger som "Og hvad kan vi bruge din personlige mening til?" og "Og jeg håber du holder dig væk længe, før du næste gang udtaler dig om Di maria.".

Og det er blot 3 indlæg før dit eget. Der er intet personligt i det, men er bare meget uforstående overfor det.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 8 måneder siden #763 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13
Jeg kunne godt tænke mig at vænne tilbage til emnet - om end det måske er lidt fejlplaceret, men det var trods alt her det startede.

Er jeg den eneste der føler at både Pepe, di Maria og Arbeloa underpræsterer mindst en gang hver tredje kamp i forhold til hvad Real Madrid burde have på banen?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

13 år 8 måneder siden #764 af anes
Besvaret af anes på emne Sæsonen 12/13
Di Maria fik ikke det ud af det i går som jeg føler flere synes, han var mere nede og betragte græsset sammen med Özil og spanske journalister er enig med mig.
Flere ting han gjorde virkelig dårligt i går, alle de gange han driblede løb han lige ind i en mur og mistede bolden. De fleste af hans afleveringer var hovedløse indlæg ind i feltet, og flere hans afleveringer var ligesom Pepes fejlafleveringer.
Pepe og Arbeloa synes jeg leverer på et stabilt højt niveau altid, Pepe havde nogle dårlige afleveringer igår men det er måske hans svaghed at han ikke kan spille bolden hurtigt rundt og bliver fanget i Dortmunds høje pres. Xabi var heller ikke så meget nede og hente bolden i går, som han normalt plejer og være og det gør hans arbejde svært.

13 år 8 måneder siden #765 af anes
Besvaret af anes på emne Sæsonen 12/13
Holdet i aften uden overraskelser, det samme som mod Dortmund med undtagelse af Higuain på toppen. De mange skift af angriberen, må vel snart ses som at Mourinho ikke er tilfreds med nogen af dem, de har heller ikke magtet og score fast endnu nogen af dem.

Casillas; Varane, Pepe, Ramos, Essien; Xabi Alonso, Modric; Di María, Cristiano Ronaldo, Özil; e Higuaín.

13 år 8 måneder siden #766 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 12/13
Frygter lidt, at vi ender med at være 10 point efter Barcelona og Atletico Madrid, efter aftenskamp...
Det er ikke urealistisk at tro, at vi kan ende som nr. 3 i år

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 8 måneder siden #767 af Real-MOU
Besvaret af Real-MOU på emne Sæsonen 12/13
Det minder mig meget om den første kamp mod bayern, hvor Fabio Coentrao kom under en massive kritik. I efterfølgende kamp, hvor mange såkaldte eksperter havde forventet Marcelo skulle starte inde imod Barcelona, men Mourinho valgte at satse på Coentrao igen og det var den helt rigtige beslutning. Lad os håbe at det gentager sig idag.

Jeg har en fornemmelse at det bliver en sikker sejr på 3-1 eller 4-1

Ronaldo hattrick, Modric debut mål!

13 år 8 måneder siden #768 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Sæsonen 12/13
Flot! 2-0 ved halvleg. Hvor er jeg glad for Di maria ikke får varmet bænken i et par kampe, for han ligger op til det første mål.
Ved det andet mål starter Di maria med at presse modstanderen til at lave en fejlaflevering, hvor han derefter har næst sidste fod på 2-0 mål.

Lad os nu se hvad der sker i anden halvleg..

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

Leveret af Kunena Forum