Sæsonen 12/13

13 år 8 måneder siden #781 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne Sæsonen 12/13
Ronaldo scorede flere mål pr. kamp end Messi gjorde i 2010/2011 sæsonen, og at han ligger foran lige pt. i 2012/2013 sæsonen.

Anyway, her er nogle Ronaldo & Messi klubhold stats: messivsronaldo.net/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #782 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 12/13
Den endeløse diskussion! Det handler udelukkende om tilhørsforhold.

Jeg har et bedre diskussionsemne: "Skal jeg iføre mig grønne eller blå boxershorts i dag?" .. kæresten er selv lidt i tvivl.

• UltimateCR7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #783 af UltimateCR7
Besvaret af UltimateCR7 på emne Sæsonen 12/13
Forstår ikke helt den sidste video i denne artikel ->
29-10-2012: Caparrós: Cristiano Ronaldo skal vise mere ydmyghed

Jeg forstår at Caparrós tilsyneladende, er utilfreds med Cristianos gestikuleringer, det jeg ikke forstår er den afsluttende video af Messi, som pløkker bolden i ansigtet på en Madrid-tilhænger. Hvad har det med artiklen at gøre? Jeg ser ingen grund at man konstant drager sammenligninger mellem de to fodboldspillere, mest af alt fordi, Caparrós ikke nævner Messi som værende mere ydmyg, (han nævner ham overhovedet ikke)
Og så er det en meget dårlig sammenligning, Cristiano skader på ingen måde tilhængerne fysisk, hvorimod Messi's handling kun har et formål, nemlig at skade tilhængeren.

13 år 8 måneder siden #784 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 12/13
@ UltimateCR7

Du skal se det hele i et større perspektiv, både herinde samt i medierne og sikkert også andre steder, har man kritiseret, kritikerne af Ronaldo's attitude. At Mallorca's træner direkte mener, at det kan koste ham prisen som verdens bedste spiller, siger han jo inddirekte, at den derfor går til Messi, pga. han er mere ydmyg... hvilket er helt hen i vejret. Messi bringer sig mere i rampelyset, grundet negative ting end Ronaldo, og havde Ronaldo været en lille nørd, der ikke gik så meget op i piger, dyrt tøj, dyre biler, smart hår og ja... ikke så så godt ud i forhold til andre fodboldspillere, så havde det slet ikke være et emne nogensinde i medierne.

Dengang Messi sparkede en bold på en fan, tog ingen fat i ham, selvom det var tydeligt, at han lod frustrationerne gå ud over Real Madrids fans, han havde jo aldrig gjort det, hvis Barca's fan sad der. Ronaldo reagerer iskold på de irriterende fans der konstant råber negative ting til ham under en kamp. Det er gud fanden intet at gøre med Ydmyghed.

Synes det så ærgerligt, at fodboldverdenen ikke kan være bedøvende ligeglade med hvordan han ser ud eller hvad han laver i sin fritid, fordi faktum er, at han har haft Scolari, Mourinho og Ferguson som træner, tre af de bedste i fodboldboldens historie, og de har tilfælles, at de alle mener han er en fornøjelse at følge på en træningsbane, fordi han altid giver sig fuldt ud, aldrig træner dårligt, lever sundt og altid er den første og seneste der går fra træningsbanen.

Så stor en stjerne som Ronaldo er, er det da absurd man ikke kan se, at han aldrig træder forkert og komme på forsiden af aviserne grundet en uheldig situation i nattelivet mm. Faktisk har jeg hørt fra Khedira interview, da han ankom til Real Madrid, at han slet ikke drikker, fordi han er så engageret og i selvsamme interview fortalte han, at han Ronaldo imponerede ham som menneske, fordi han altid er den første til at tage imod nye spiller udefra eller Canterano med åbne arme.

Ergo FIFA/UEFA samt alle de såkalde 'eksperter' er en fucking kliché og samtidig en forfærdelig pinlig og kikset flok mennesker, der alle burde ikke indad og sætte sig ind i tingene i stedet for at falde for den uskyldige Messi som alle er så vilde med.....

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• UltimateCR7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #785 af UltimateCR7
Besvaret af UltimateCR7 på emne Sæsonen 12/13
Godt indlæg Real Madrid.
Men havde nu forstillet at alle madridistas, var klogere end at lade sig ophidse af sådanne dumheder. Hvem fanden er Capparós? Hvad har han vundet? Hvilken betydning har han? Alle disse faktorer skulle have et indspil, før man vælger at lade sig ophidse, og i dette tilfælde bringe nyheden. Det er jo hverken første eller sidste gang folk har tænkt sig at udtale sig om Cristianos ydmyghed eller personlighed.

"og havde Ronaldo været en lille nørd, der ikke gik så meget op i piger, dyrt tøj, dyre biler, smart hår og ja... ikke så så godt ud i forhold til andre fodboldspillere, så havde det slet ikke være et emne nogensinde i medierne." Har du fuldstændig ret i! Læste blandt andet denne artikel som giver et meget klart billede af det du har beskrevet. ->

www.ronaldo7.net/news/2012/580-ruud-gull...-being-handsome.html

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #786 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 12/13
Der er en kæmpe forskel på at være den bedste og te sig som den bedste.

Ronaldo: &quot;Folk hader mig fordi jeg er lækker, rig og en fantastisk fodboldspiller&quot;
Nej, de hader dig fordi du behøver at fremhæve netop det ved hver given lejlighed.

Folket elsker at hylde en ægte vinder og Ronaldo er ikke en ægte vinder i folks øjne.
Messi er alt det Ronaldo ikke er og for det elsker de ham.

Og lige et sidste spørgsmål:
Hvordan ved I, at Messi bevidst prøvede at skyde bolden ud i publikum og ikke bare ind på banden som set utallige gange før? Det var en forkert handling af Messi, men ikke ondsindet i mine øjne.

Mvh
Anders

13 år 8 måneder siden #787 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
Helt enkelt, Anders, vi har set videoen og derfor er vi ikke et sekund i tvivl om, at handlingen var 100% bevidst og at han naturligvis skulle have været vist ud for sin usportslige handling, som kun havde et formål: At ophidse gemytterne unødvendigt.

Du ved det også godt selv!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 8 måneder siden #788 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 12/13
@ Storken

Sorry to say, men din standard er simpelthen sunket markant herinde, men det kan også være svært at leve op til de høje forventninger fra start, som man ser med talenter i fodboldverdenen. Dem der virkelig har klasse, er dem der kan leve op til forventningerne, og ikke kun skinner igennem i starten af deres tid/kariere...

&quot;Ronaldo: &quot;Folk hader mig fordi jeg er lækker, rig og en fantastisk fodboldspiller&quot;

For det første er han også et menneske med følelser, sikkert flere end de fleste, og altså ikke en kold robot. Så selvom det ikke ser sådan ud udadtil og det helt tydeligvis ikke påvirker ham på fodboldbanen, så har det helt klart haft en effekt på Ronaldo, at han er hadet i hele medieverdenen (... fremmer forståelsen).

... men han er en mand af ord, og han har jo ret. Vi lever i en verdenen, hvor man sjælendt kan tillade sig ikke at se ud som alle andre, hvorfor skal man stå til had for det?

&quot;Folket elsker at hylde en ægte vinder og Ronaldo er ikke en ægte vinder i folks øjne.&quot;

Roooolig nu kammerat. Det er så forkert... jeg håber virkelig det skyldtes, at du bevægede dig lidt for hurtigt over tastaturet. Hehe.

&quot;Hvordan ved I, at Messi bevidst prøvede at skyde bolden ud i publikum og ikke bare ind på banden som set utallige gange før? Det var en forkert handling af Messi, men ikke ondsindet i mine øjne.&quot;

Really dude... really? ;)

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 8 måneder siden #789 af anes
Besvaret af anes på emne Sæsonen 12/13
Så meget dumhed i et indlæg.

En ægte vinder er da en som hver dag kæmper for at forbedre sig, og der findes ingen der kæmper eller træner mere end Ronaldo. Udover det så drikker han ikke og lever et sundt liv med en kostplan der kræver stærk mentalitet og holde sig til. Han er alt det man burde stræbe efter og være, desuden skriger hans attitude da at han ikke kan lide og tabe.

Synes ikke Ronaldo fremhæver hvor rig, lækker eller hvor dygtig han er hele tiden. Du må godt nok læse andre steder end mig, og vær lidt kritisk mod din kilde nogen gange.

13 år 8 måneder siden #790 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 12/13
#794: Storken.

Haha du er da der også bare hvergang.

Stop nu altså!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 8 måneder siden #791 af Halamadrid1411
Besvaret af Halamadrid1411 på emne Sæsonen 12/13
@794
&quot;Hvordan ved I, at Messi bevidst prøvede at skyde bolden ud i publikum og ikke bare ind på banden som set utallige gange før? Det var en forkert handling af Messi, men ikke ondsindet i mine øjne.&quot;

Vi har en tråd til denne slags indlæg. Kig efter &quot;Sjov og Spas tråden&quot;.
En moderator der vil være venlig at rykke indlægget til det sted, hvor det hører hjemme?

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #792 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 12/13
I ser hvad I ønsker og se og det samme er tilfældet for undertegnet.

Jeg ser intet ondt i Messi og jeg tvivler på, at han bevidst ville skyde bolden ud i publikum. Jeg ser som sådan heller intet ondt i Ronaldo. Det er min mening og I er frie til at have jeres.

Ronaldo er en vinder. Det viser han i hver eneste kamp og til hver eneste træning. Det er derfor I forguder ham.

En ægte vinder, i min forstand, er én der ikke kun er elsket for sine sejre, men lige så meget måden han færdes på. Når Ronaldo klynker i pressen eller på banen, så viser han sig ikke som en ægte vinder. En ægte vinder er typer som Casillas, Puyol, Iniesta eller Xabi Alonso. De er ikke kun vindere, de er mænd.

Mvh
Anders

Leveret af Kunena Forum