Næste års hold-Hvem skal ind og hvem skal ud?

• LaDecima
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #1 af LaDecima
Hej alle sammen!

Jeg skriver dette indlæg for at høre jeres meninger om hvor/hvem vi skal forstærke os med og hvem i evt synes skal ud. Dette kan være på spiller siden som på træner siden.

Der er vidst ingen tvivl om at Madrid har haft store skades problemer og karantæner i denne sæson og at de har lidt stort under det, men har truppen været bred nok til at overkomme disse? skal der nyt blod ind? og er projektet med Mou som mere end træner fejlet?

Det er uacceptabelt at der er blevet smidt så mange point mod små hold i denne sæson og at Madrid ligger til en 3.plads og måske skal ud i kval for at komme til næste års Champions League, især med et hold der i ligaen var fuldstændig dominerende sidste sæson.

Glæder mig til at høre jeres meninger! HALA MADRID!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #2 af M_linding
Det er måske liiiiiige i overkanten, at oprette en helt ny tråd for dette. Men okay da...

Jeg vil starte med at kigge på afgange, og dele dem op i "sikre" og mulige.

Disse spillere forlader (næsten) helt sikkert klubben:

Adan
Carvalho
Kaka
Essien

Disse spillere bør, efter min mening, forlade klubben:

Pepe
Higuain

Erstatninger:

-Adan er allerede blevet erstattet med Diego Lopez (fremragende)
-Essien er ligeledes allerede erstattet, da Casemiro MÅ være tiltænkt førsteholdet til næste sæson. Casemiro minder vist lidt om Jon Obi Mikel, og har allerede vist sig frem på landsholdet.
-Med Carvalho kan man overveje at hente en ny mand ind, eller lade Nacho spille oftere inde centralt.
-Jesé overtager uden problemer Kaka's plads i truppen.
-Varane skal bare spille fast fra nu af.
-Man kunne give Alex chancen på førsteholdet, og lade Jesé være spidsangriber. Men jeg tror, at Higuains afgang får Perez til at hente Falcao.
-Carvajal hentes ind til at dele HB med Arbeloa.

Er der noget jeg har glemt?:)
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

• LaDecima
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #3 af LaDecima
Besvaret af LaDecima på emne Næste års hold-Hvem skal ind og hvem skal ud?
Beklager tråden så:)

Lige startet mht debat-forumet så vidste ikke at det var uddebateret.

Jeg er meget enig i din konklusion, synes dog at det er ærgerligt mht Pipita, men han har bare ikke vist hvad der skal til for at blive fast mand desværre.

Kunne samtidig være sjovt at høre forskellige meninger om 'ønske spillere' eks vis om der er nogen talenter fra andre klubber der kunne være spændende at se i Madrid

13 år 6 måneder siden #4 af Raul-rik
M_linding

Mou ;-)

Ellers så ser det meget fint ud, dog har jeg lidt fidus til Essien, men det er nok bare lidt forårsforelskelse.
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Raul-rik.

• LaDecima
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #5 af LaDecima
Synes også at den sympatiske afrikaner har gjort det godt.

Han er en spiller der kan tilføje en en del kraft til midten i de kampe hvor det skal bruges, en sæson til med ham vil ikke gøre mig noget heller:)

• LaDecima
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #6 af LaDecima
Men hvis Mou skal ud, hvem skal så ind?

Jeg er personligt stor tilhænger af Del Bosque, men ved ikke hvad udsigten til ham er desværre.

13 år 6 måneder siden #7 af Jaken
@M_linding

Komplet enig. Det er lige det samme jeg tænker hele vejen rundt. Vil dog lige tilføje: Mata eller David Silva skal hentes ind. Om det så skal være som en decideret erstatning for Di Maria eller bare en forflytning til bænken for ham, afhænger af, hvor stort et evt. bud fra en anden topklub bliver.

Og: Laudrup er, som jeg ser det, den mest sandsynlige af træneremnerne. Del Bosque, Klopp og Löw er nok ikke vanvitttig sandsynligt. Så, jeg håber Laudrup!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• LaDecima
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #8 af LaDecima
Jeg synes at Isco skal komme til istedet for Mata eller Silva, tror at han kan gøre det lige så godt.

13 år 6 måneder siden #9 af NDR
Efter at have læst alle,indlæg i denne tråd, der har jeg lyst til at smide en kommentar, hvis Essien ønsker at forlade klubben, så håber jeg godt nok de vil hoste op med noget guld eller tilbyde ham mere spilletid...han har godt nok gjort det skide godt de sidste 2-3 måneder, og så bære han den hvide trøje med en ånd man ville ønske alle gøre....positiv spiller, stærk, teamplayer, og en jeg gerne så fast i startopstilling...synes det er fint han kan rokeres rundt med og bruges flere forskellige steder.

13 år 6 måneder siden #10 af Lars1991
Ud: Mourinho, Pepe, Kaka, Carvalho. Adan, Higuain, (Di Maria).

Ind: Laudrup, Isco, Essien(køb), Carvajal.

Så måske Falcao, men hvad med at vise noget tillid til Benzema? Vi har både Ronaldo, Jese og Callejon der godt kan spille deroppe. Ja og Morata hvis det endelig skal være. Det selvfølgelig noget øv hvis han så bliver langtids skadet på et uheldig tidspunkt, og det måske ikke en chance man skal tage?

Og med Kaka væk skal der en ind og true på de offensive pladser og hvis Maria også smutter så kan vi måske også hente Mata/Silva.

Opstilling:
Casillas
Arbeloa-Varane-Ramos-Marcelo
Khedira-Alonso
Di Maria(Ozil)-Ozil(Mata/Silva)-Ronaldo
Benzema

Reserver:
Diego Lopez
Carvajal, Albiol, Nacho, Coentrao.
Essien, Modric
Callejon, Isco, Jese, (Modric)
Morata, (Callejon), (Jese).

Umiddelbart ser det kun lidt tvivlsomt ud i center forsvaret og angrebet. Man skal ihvert fald ikke have mange skader der, så måske skal der hentes lidt ind der. Men det skal så være spillere der er okay med ikke at få det store spilletid.

13 år 6 måneder siden #11 af M_linding
Som svar på flere kommentarer:

Ja jeg glemte da det aller vigtigste! (Hjerneblødning)

Mourinho skal selvfølgelig langt væk! Michael Laudrup er min egen favorit, men jeg tror at han bliver i Swansea. Toril har jeg også lidt fidus i, men det ville være en for stor chance for Perez... Jeg tror, at vores næste træner taler tysk:)

Omkring Essien.... Som jeg skriver, så tror jeg helt sikkert, at Casemiro rykkes op. Dermed sendes Essien helt sikkert tilbage til England - selvom han har gjort det rigtig flot.
Man skal huske, at Casemiro har spillet landskampe og var fast mand for storklubben Sao Paolo. Derfor er han med garanti blevet lovet en plads på førsteholdet - alt andet ville være hovedløst for begge parter.

Som der var en der nævnte, så kunne di Maria også godt rykkes ud på bænken. Dermed burde man, måske, hente Silva, Mata el.l... Men jeg er mest til Dios' løsning, med at rykke Ozil ud på kanten, og lave en midtbane med Alonso, Khedira og Modric.
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved M_linding.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• LaDecima
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #12 af LaDecima
Jeg tror også at det bliver en tysker...

Götze og Isco er klart mine favoriter til Madrid, Falcao er hypet lige nu og han vil blive dyr, men langt fra umulig tror jeg. Er Neymar helt ude af billedet tror i? Blev lidt træt af alle de 'frem og tilbage' rygter at jeg næsten ikke gider at se flere nyheder om ham.

Er meget spændt på Casemiro og glæder mig utroligt meget til at se Jesé i aktion for første holdet, hvis hans udvikling fortsætter i dette tempo bliver han potentielt en af verdens bedste. Men noget sjovt er at hvis han var brasilianer og spillede i brasilien ville han sikkert være talk of the world a la Neymar, Lucas osv.

Så med Carvajal tilbage eller et topnavn som en Lahm eller af hans type type, Lahm vil dog nok være for svær og dyr, sammen med at han snart rammer de 30 så er der nok bedre alternativer med henblik på lang sigt.

Leveret af Kunena Forum