Næste års hold-Hvem skal ind og hvem skal ud?

13 år 5 måneder siden #157 af Dios

Hugol skrev: Nogen der ved hvor Jupp Heynches skal hen efter Bayern ?

Ham kunne jeg godt tænke mig at se igen i Real Madrid.

Tænkte præcis det samme faktisk.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #158 af Jaken
Der blev meddelt tidligere på året, at han ville gå på pension. Efterfølgende har han vist så afvist et tilbud fra Bayern om en stilling i bestyrelsen.

Om de i det sydtyske så bare har maskeret Guardiola-ansættelsen med at erklære at, Heynckes går på pension, er spørgsmålet. Jeg kunne i hvert fald godt forestille mig, at han havde mod på mere, sådan som det er gået i den senere tid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

13 år 5 måneder siden #159 af Realmadrid94
Så vidt jeg er orienteret sagde han at han ville stoppe og at det var bedst at slutte nu.
Efterfølgende sagde han at han dog ville overveje at blive - hvis det var et godt tilbud.
Som jeg sagde - Jupp er den helt rigtige manager. Dog er han ikke en 5-10 års løsning heller. Desværre :/

13 år 5 måneder siden #160 af Hugol
Hvis man blot fortsætter i samme stil, med at give træneren længere snor, så tror jeg at vi kunne ha flere trænere som mulighed end blot Jupp H. Jeg tror at vi ville ha nået længere før Mourinho kom til klubben. Pellegrini har netop fået den tråd i Malaga og er nu i kvartfinalen i CHL med et hold der har langt færre strenge at spille på.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 5 måneder siden #161 af Steen
Jeg er glad for at man ansatte Mourinho, han var aldrig udset til at være den langsigtede løsning, han skulle slå Barcelona af tronen og vinde trofæer med holdet, og godt nok har man ikke vundet Champions League eller the double i en sæson, men Real Madrid er endelig tilbage hvor man høre til, og holdet tror på sig selv ligemeget hvem modstanderen er.
Hele denne her ''Mourinho-Experience'' tror jeg har gavnet både (Især) Perez, os fans og så holdet, jeg tror man har lært af sine fejl, og man har fået dyrebart viden ift. den næste træner.

Jeg siger også god for Jupp, der burde stadig være 2-3 sæsoner tilbage i ham, Löw er usandsynlig men en af dem jeg håber mest på, Ancelotti og Klopp er ikke nogen jeg ville råbe hurra for, og Benitez skal absolut ikke være manden der skal styre holdet i næste sæson!

I øvrigt håber jeg at Mr.X får samme magt som Mourinho har angående transfers.

Jeg glæder mig til denne sæson er slut, ikke pga. den måde den har forløbet eller fordi jeg ikke tror vi vinder det store, men fordi der er en meget spændende sommer i møde, hvad hiver Perez op af ærmet til præsident valget, hvem er træneren efter sommeren og hvordan kommer vi til at spille? Det skal nok blive sjovt at følge.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum