Næste års hold-Hvem skal ind og hvem skal ud?
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Vildfaren skrev: Kan heller ikke se hvad vi skal bruge Navas til... Bevares han er da en udemærket spiller.
Vigtigst er det, at Mou er fortid og der skal da ryddes lidt ud i truppen Kaka, Carvalho, Albiol og eventuelt Pepe og en af vores angrigere.
Jeg har mest fidus tillid til Higuain, men vil egentlig helst give dem begge chancen under en ny træner.
Den nye træner er vigtig og jeg vil derfor ikke skifte for meget ud i truppen, da jeg mener den indeholder kvalitet og alsidighed nok som den er. Kaka er dog for dyr, har fået tid og chancer nok til at overbevise fans. Carvalho er for gammel, Albiol tror jeg ikke kan leve med en bænkplads en sæson mere. Pepe skal ud fordi han er pepe og ryger nok alligevel med Mou alligevel.
Desuden håber jeg for alvor, at Modric stadig er at finde i klubben efter sommer, han er som spiller ret unik i min optik. Han passer bare overhovedet ikke ind i Mou's system og jeg fatter ikke hvorfor Mou har købt ham og ikke gør rigtig brug af ham. Men det er ikke første gang vi ser Mou købe en kreativ midtbane og at denne er faldet igennem. Under næsten enhver anden træner vil han være en
instans-succes. Det samme ville være gældende for Sahin og til dels Carnales. Det er i hvert fald spillere jeg gerne så på fremtiden hold, med en anden træner ved roret
Ind skal:
Som træner håber jeg man vælger en træner som går fuldstændig udenom enhver idoldyrkelse(a la Del Bosque). Der passer vores danske ydmyghedhed fantastisk. Michael Laudrup er en af dem jeg håber på, det samme med Villas-boas, Wenger eller Van gaal.
De ville kunne gøre underværker med den trup vi har i øjeblikket.
Ind i forvaret håber jeg på Luiz eventuelt i en byttehandel med Pepe. Chelsea har angiveligt før forhørt sig om Pepe. Luiz kan desuden bruges som defensiv midt, så det vil ikke være direkte blive på bekostning af Varane. Mange andre kan også bruges, det bliver dog svært, at finde en der er god nok, uden at det bliver på bekostning af Varane. Carvajal skal ind og han skal bruges til backup for Arbeloa og have flere og flere kampe, med henblik på at være førstevalg i fremtiden.
Jeg synes desuden det er vigtigt at vores Castilla-stjerner bliver holdt nede en sæson endnu og med sikkerhed sikrer overlevelsen i Segunda. Selvfølgelig med en forbedret kontrakt og lovning om fremtidig førsteholdsfodbold.
Det er vigtigt, at når de spillere der udmærker sig bliver rykket op, er et reelt brugbart alternativ til startopsillingen på førsteholdet og ikke periferi-spillere hvis talent falmer på bænken.
Synes ikke det er alle som skal blive dernede. Jose R må gerne blive dernede og holde klubben oppe. Jese og Morata skal op nu, ellers så frygter jeg specielt Jese forlader klubben. Ved godt RM er den største klub osv, men hvem vil sidde på bænken eller spille i segunda, hvis en Wenger kommer og lover dig spilletid i ChL og PrL? :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det virker i Barcelona. Spillerne bliver trænet og brugt på B-holdet og kan glide ind på A-holdet i de lette kampe.
Men vi bliver nød til, at lave nogle aftaler med de knægte, som gerne vil og kan noget mere end Castilla.
Noget der kan gøre, at de er villige til den ekstra sæson på Castilla. Og så SKAL vi fandme holde de aftaler eller er de intet værd.
EDIT: @Realmadrid94... Jeg har som sådan heller ikke noget imod, at man tager dem med på førsteholdet. Men så skal man fandme også bruge dem. Og det skal ikke være når vi fører 4-0 imod et eller andet ligegyldigt hold og alle helst vil hurtigst muligt ned i bad. Og det er desværre sådan vi ser det under Mou.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Har valgt at takke af på forum!
Har valgt at takke af på forum!
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Vildfaren skrev: Hvis vi skal kunne bruge Castilla-spillere i vores førstaholdstrup er det altafgørende, at de kommer fra Segundaen og ikke Segunda B. Og du siger det jo selv, hvem gider sidder på bænken. Derfor er det afgørende at de er reele alternativer til startopsillingen. Syntes du Morata har bedst af, at sidde på bænken på førstholdet eller spille mod mostandere som er ligeværdige. I Segunda er vi 9 point fra bundproppen og 24 point efter dem der fører. Så helt let er den liga jo ikke.
Det virker i Barcelona. Spillerne bliver trænet og brugt på B-holdet og kan glide ind på A-holdet i de lette kampe.
Men vi bliver nød til, at lave nogle aftaler med de knægte, som gerne vil og kan noget mere end Castilla.
Noget der kan gøre, at de er villige til den ekstra sæson på Castilla. Og så SKAL vi fandme holde de aftaler eller er de intet værd.
EDIT: @Realmadrid94... Jeg har som sådan heller ikke noget imod, at man tager dem med på førsteholdet. Men så skal man fandme også bruge dem. Og det skal ikke være når vi fører 4-0 imod et eller andet ligegyldigt hold og alle helst vil hurtigst muligt ned i bad. Og det er desværre sådan vi ser det under Mou.
Sådan har det været under alle trænere. Der er ikke ro i en klub, så længe der skiftes trænere så tit som i RM. Derfor står de unge altid i en mærkelig situation. Den nye træner skal finde sit hold igen, og derfor bliver de unge igen skubbet væk. Sådan vil det være så længe man ikke har en træner der tør at bruge unge. Derfor er jeg fortaler for enten AVB eller Wenger. De gør det sku godt med middelmådige hold, og er ikke blege for at bruge talenterne, hvis de fortjener spilletid. Samtidig kører de ikke truppen trætte, som Mourinho gør.
Vildfaren: min pointe er at man sælger Higuain også lader Morata konkurrere med Benzema. Herudover skal Jese konkurrere med Ronaldo og den anden kantspiller som måske er ham selv? :)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Silva, Bale, Jese, Morata, Carvajal. Ya estamos.
Hugol, må jeg ikke prøve at få dit bud på en holdopstilling i den kommende sæson, for umiddelbart frygter jeg at holdet vil være dårligere på papiret med de spillere, som du vil have ind.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Netop de trænere du nævner er de samme jeg nævner længere nede. Og det er netop pga deres vilje til, at bruge en større del af den samlede trup og giver chancen til de unge. Det har jeg nævnte her og i mange andre tråde. Men hvis træneren hedder Mourinho gør alle talenterne mere gavn på 2. holdet, for de får ikke chancen under Mou.
Personligt har jeg langt større fidus til Higuain og han er også langt bedre end Benzema, hvis man kigger på stats. Det er endda uden at være fast mand. Men de er begge gode og jeg syntes det er svært at vælge og desuden dumt, så længe den nye træner ikke er på plads.
Men vi må jo se hvad der sker. Kommer Laudrup, AVB eller Wenger så skal der talenter op, så længe det ikke bliver på bekostning af Segunda-overlevelse. Det er trods alt der talenterne får flest spilleminutter.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Hvis så man gør som der bliver forslået, og man taber halvdelen af kampene ( hvilket jeg er sikker på man kan risikere ), skal vi så fyre træneren og finde en ny igen????...for fanden en gang tågesnak i en del af ovenstående indlæg!
NDR skrev: Der er nogle der vil have en ny træner, og de samme vil også have nogle af de unge spillere til at spille fast og konkurrere mod spillere som Ronaldo og Benzema, og her er bla. tale om Morata. Man klager over at de ikke bliver brugt nok, og man vil have dem på i vigtige kampe og ikke kun i ligegyldige kampe hvor man føre 4-0.
Hvis så man gør som der bliver forslået, og man taber halvdelen af kampene ( hvilket jeg er sikker på man kan risikere ), skal vi så fyre træneren og finde en ny igen????...for fanden en gang tågesnak i en del af ovenstående indlæg!
@NDR
Nu har vi jo også efterhånden tabt en hel del kampe i denne sæson med såkaldte verdensklassespillere. En gang i mellem kan man også se hvor stor en faktor vilje kan spille i en kamp. Vi så selv mod Dortmund hvordan Callejon, en ellers middelmådig spiller, kunne gøre en forskel qua sin enorme vilje - noget holdet har manglet det meste af sæsonen. Lige netop vilje og gejst er noget unge talenter med garanti har.
Og fordi flere ønsker 2-3 akademispillere på førsteholdet, så er det dermed ikke ensbetydende med, at de skal gå ind og starte i de store CHL og liga kampe og udgøre 50% af startopstillingen. Det er vel ikke et valg om, at de enten får 1 halvleg over en hel sæson eller 30 kampe fra start…
Ydermere burde 10 stamspillere og 1 akademispiller da også kunne vinde en kamp eller to mod upåagtede modstandere. Hvis alt står og falder på om man har 10 eller 11 dyrt betalte og højt anerkendte spillere i startopstillingen, så er man da heller ikke titlen som et af verdens bedste hold værdig.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Vildfaren skrev: RealMadrid94 jeg tror vi er meget enige, men taler forbi hinanden. Mou skal ud og ind skal en der kan udvikle en trup.
Netop de trænere du nævner er de samme jeg nævner længere nede. Og det er netop pga deres vilje til, at bruge en større del af den samlede trup og giver chancen til de unge. Det har jeg nævnte her og i mange andre tråde. Men hvis træneren hedder Mourinho gør alle talenterne mere gavn på 2. holdet, for de får ikke chancen under Mou.
Personligt har jeg langt større fidus til Higuain og han er også langt bedre end Benzema, hvis man kigger på stats. Det er endda uden at være fast mand. Men de er begge gode og jeg syntes det er svært at vælge og desuden dumt, så længe den nye træner ikke er på plads.
Men vi må jo se hvad der sker. Kommer Laudrup, AVB eller Wenger så skal der talenter op, så længe det ikke bliver på bekostning af Segunda-overlevelse. Det er trods alt der talenterne får flest spilleminutter.
Heldigvis er stats ikke det vigtigste i fodbold, og heldigvis er du ikke RM træner :D. At Benzema har været decideret dårlig i år, er en anden ting. Real Madrids spil er bygget op omkring vores wing og ikke angriber. Benzema passer perfekt ind her, da han kan drible, skubbe og samtidig assistere vores kære Ronaldo. Higuain kan score, men når han ikke kan det er han decideret dårlig. Og ðet kan han ikke i øjeblikket, desværre. havde han accepteret at være backup havde det været ok, men han vil selvfølgelig gerne spille hver kamp. Der er nok en grund til at man bruger Benzema i de store kampe? Higuain kan intet på egen hånd, mod de store modstandere, og man kan heller ikke bruge som spilstation.
Jeg hater ikke på Higuain.. Kan stadig huske hans mål til 4-3 mod Espanyol.. Er du sindssyg en kamp :D
Stavefejl og skæve sætninger grundet ipad :)
Dios du har takket mig for de sidste 4-5 indlæg, bliver det en mere? ;)
Haha :D.
Da jeg sad og læste dine indlæg, så ville jeg faktisk skrive, at jeg overhovedet ikke behøver og blande mig, fordi du siger al det jeg mener. Og dit seneste indlæg er ikke en undtagelse :).
Specielt dine argumenter angående Benzema og Higuain.
Så selvfølgelig får du også et tak for dit sidste indlæg :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
NDR skrev: Der er nogle der vil have en ny træner, og de samme vil også have nogle af de unge spillere til at spille fast og konkurrere mod spillere som Ronaldo og Benzema, og her er bla. tale om Morata. Man klager over at de ikke bliver brugt nok, og man vil have dem på i vigtige kampe og ikke kun i ligegyldige kampe hvor man føre 4-0.
Syntes faktisk du er inde på noget af det rigtige. For problemet i Real Madrid, er jo netop trænerne ikke har/får tiden til og bygge et hold op, hvis der kommer en længere stime med dårlige resultater. Træneren står og falder med resultaterne, og derfor er Mourinho heller ikke fyret endnu. For resultaterne har været langt bedre end de seneste 10 år, og vi bliver endelig betragtet som et af de bedste hold i verden igen. Også er der også det med de penge.
Det samme vil ske med Toril. Han er så ukendt, så han skal levere fra dag 1 af, og derfor vil han sikkert heller ikke bruge vores canteranos. Og det er jo netop problemet i Real Madrid. Det er her og nu det drejer sig om. La Decima, og intet andet.
Og imorgen er faktisk lige meget, så længe resultatet er der idag.
Heldigvis bliver der flere og flere, som rent faktisk hellere vil se en revolution, end og se Real Madrid vinde La decima (forstå mig ret). Der er flere og flere bannere på stadion, hvor der står, vi vil have det gamle Real Madrid tilbage, og med god grund. Vi vandt titler dengang, og vigtigst af alt, så varede succesen længere end 1 år, og med langt mere anerkendende fodbold.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.