Næste års hold-Hvem skal ind og hvem skal ud?
Jeg håber på Laudrup, har det fint med Wenger og frygter i skrivende stund (men har desværre en fornemmelse af) Benitez.
Mine bekymringer mht. en startende opstilling med 3-mands konstellationen på midtbanen Alonso, Khedira og Modric og offensiven med Özil, Ronaldo og Benzema er; Først og fremmest, at jeg tvivler en smule på om Alonso overhovedet vil være til stede. Bliver han solgt? med kun et år tilbage af sin kontrakt og en alder på over de 30, er det måske noget vi skal forholde os til. Vil han passe til det (måske) nye system? Han er jo som bekendt ikke verdens hurtigste mand længere.
Plus, jeg føler også at vi får brug for noget nyt blod til næste sæson i startopstillingen, og ikke bare på trænerposten. Det hverken behøver eller skal være et halvt hold der skal udskiftes, men lige én ændring i offensiven tror jeg er tiltrængt. Og som tidligere sagt, så har Modric desværre ikke fået overbevist mig endnu. Han er lige præcis den type spiller vi har brug for, men berettiger hans nuværende niveau til en plads i startopstilling til næste sæson? Jeg har i hvert fald mine tvivl..
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- LaDecima
- Emne forfatter
- Gæst
-
Håber bestemt ikke på Benitez må jeg indrømme, Laudrup har høj status i Madrid, men jeg har mine tvivl mht om han er den rette lige nu.
Jeg er nu heller ikke 100% sikker på at Mou ryger, så skal han selv gå, især ikke hvis vi får la decima.
UD:
Pepe, di maria, carvalho, adan, kaka, higuain
IND:
isco, gotze, carvajal, carvani
Jese, Nacho, Morata permanent op
Træner:
UD:
Mou spaden
IND:
Ancelotti
I så det først her:)
Med al respekt så holder det ikke en meter.
Desuden er det ved at blive en plage at læse om, at så mange gerne vil af med Pepe for at give plads til Varane. Fint nok hvis man synes at konstellationen Varane/Ramos i midterforsvaret er det bedste, men det vil så bare betyde, at vi har en voldsom god substitut i Pepe på bænken. En klubmand, som Pepe virker til at være, tror jeg vil kunne acceptere denne rolle i mindst et år, da han grundet et hårdt program, skader og karantæner nok skal få masser af spilletid alligevel.
Jeg er dog enig i, at de sidste 4 af dem, du nævner, ryger ud.
Jeg tror også på, at Isco, Carvajal og Carvani kommer og at Jese rykkes op.
Nacho og Morata lejes til gengæld ud. Det tør jeg godt sætte en lille isvaffel på...
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
AVB er min joker til pladsen, HVIS han formår at udrette noget i Tottenham i år. Han kender kulturen (Sådan da), er ydmyg og har masser af gode år foran sig. Samtidig kan man sige han ikke er bleg for at bruge unge spillere, selv til vigtige kampe.
Håber på at man rykker Jese og Morata op permanent. Jose R skal udlejes, helst til en La Liga klub. Det samme skal Denis. Så er de klar om et år eller 2.
Ud: Di Maria, Carvalho, stakkels Adan og Higuain
Ind: Jese, Morata og en målmand fra Castilla. Jeg håber på Essien, for han giver noget tiltrængt styrke til tider. Han løber solen sort (No Racism :P), og samtidig virker han OK tilfreds med at spille hver 2. kamp. Til sidst håber jeg på Wilshere. Langt ude, men for fanden hvor jeg elsker den dreng :D kæmpe potentiale.
- Hiller
- Gæst
-
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Hiller skrev: Mit bud på det "nye" hold er helt klart at Mordic, kaka, Charvalho, Adan, Higuin, Essien og måske Di María skal ud til sommer. Og så synes jeg at Bale, Silva og Carvani vil være rigtige gode at få ind på holdet til sommer. Forsvaret skal måske laves lidt om med Pepe og Varane i midter forsvaret og Ramos og Marcelo på backerne Midtbanen har vi så Alonso, Bale, Ronaldo Silva, Khedira, Ozil at vælge i mellem og et angreb med Benze og Carvani, det vil vare et super hold. Der vil ikke et hold som kunne stoppe et sådan kontra hold Bale og Ronaldo.
Modric kan ikke engang snakke spansk endnu..
- Brylle
- Gæst
-
Jeg tror ikke nødvendigvis Essien er interesseret i at blive hvis Mou er væk. Manden kalder ham gladeligt 'Daddy' til pressemøder, det er ikke et helt normalt forhold de to har.
Modric skal INGEN vegne, han bliver kanon god næste sæson når han har været med i optakten og lært fornuftig spansk.
Jesus Navas, Er det en joke?? Manden kan jo ikke tage med til CHL kampe pga flyskræk:). Så hellere gotze derude.
asp3200 skrev: Jesus Navas, Er det en joke?? Manden kan jo ikke tage med til CHL kampe pga flyskræk:). Så hellere gotze derude.
Jeg tror nu ikke han svømmede til Sydafrika - det var hjemvé, ikke flyskræk, der tidligere holdt ham tilbage fra at rejse med landsholdet, men det har ikke været et problem i tre-fire år nu. Dermed ikke sagt at jeg tror han er jordens mest realistiske bud på et sommerindkøb.
Vigtigst er det, at Mou er fortid og der skal da ryddes lidt ud i truppen Kaka, Carvalho, Albiol og eventuelt Pepe og en af vores angrigere.
Jeg har mest fidus tillid til Higuain, men vil egentlig helst give dem begge chancen under en ny træner.
Den nye træner er vigtig og jeg vil derfor ikke skifte for meget ud i truppen, da jeg mener den indeholder kvalitet og alsidighed nok som den er. Kaka er dog for dyr, har fået tid og chancer nok til at overbevise fans. Carvalho er for gammel, Albiol tror jeg ikke kan leve med en bænkplads en sæson mere. Pepe skal ud fordi han er pepe og ryger nok alligevel med Mou alligevel.
Desuden håber jeg for alvor, at Modric stadig er at finde i klubben efter sommer, han er som spiller ret unik i min optik. Han passer bare overhovedet ikke ind i Mou's system og jeg fatter ikke hvorfor Mou har købt ham og ikke gør rigtig brug af ham. Men det er ikke første gang vi ser Mou købe en kreativ midtbane og at denne er faldet igennem. Under næsten enhver anden træner vil han være en
instans-succes. Det samme ville være gældende for Sahin og til dels Carnales. Det er i hvert fald spillere jeg gerne så på fremtiden hold, med en anden træner ved roret
Ind skal:
Som træner håber jeg man vælger en træner som går fuldstændig udenom enhver idoldyrkelse(a la Del Bosque). Der passer vores danske ydmyghedhed fantastisk. Michael Laudrup er en af dem jeg håber på, det samme med Villas-boas, Wenger eller Van gaal.
De ville kunne gøre underværker med den trup vi har i øjeblikket.
Ind i forvaret håber jeg på Luiz eventuelt i en byttehandel med Pepe. Chelsea har angiveligt før forhørt sig om Pepe. Luiz kan desuden bruges som defensiv midt, så det vil ikke være direkte blive på bekostning af Varane. Mange andre kan også bruges, det bliver dog svært, at finde en der er god nok, uden at det bliver på bekostning af Varane. Carvajal skal ind og han skal bruges til backup for Arbeloa og have flere og flere kampe, med henblik på at være førstevalg i fremtiden.
Jeg synes desuden det er vigtigt at vores Castilla-stjerner bliver holdt nede en sæson endnu og med sikkerhed sikrer overlevelsen i Segunda. Selvfølgelig med en forbedret kontrakt og lovning om fremtidig førsteholdsfodbold.
Det er vigtigt, at når de spillere der udmærker sig bliver rykket op, er et reelt brugbart alternativ til startopsillingen på førsteholdet og ikke periferi-spillere hvis talent falmer på bænken.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...