Næste års hold-Hvem skal ind og hvem skal ud?
Siempre Madrid skrev:
Silva, Bale, Jese, Morata, Carvajal. Ya estamos.
Hugol, må jeg ikke prøve at få dit bud på en holdopstilling i den kommende sæson, for umiddelbart frygter jeg at holdet vil være dårligere på papiret med de spillere, som du vil have ind.
Silva ind Kaka ud
Coentrao ud Bale ind
Essien ud Carvajal ind
Jese ind og Di Maria ud
Morata ind
Så kan du selv lege med opstillingen :-)
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hugol skrev:
Siempre Madrid skrev:
Hugol, må jeg ikke prøve at få dit bud på en holdopstilling i den kommende sæson, for umiddelbart frygter jeg at holdet vil være dårligere på papiret med de spillere, som du vil have ind.
Silva ind Kaka ud
Coentrao ud Bale ind
Essien ud Carvajal ind
Jese ind og Di Maria ud
Morata ind
Du er godt klar over, at Bale ikke er back længere, ikke?
Og ud fra det du skriver her, kommer der ingen erstatning for Coentrao, men to nye ind til venstrekant (Bale og Jesé).
Silva + Bale = 5-700 millioner kroner?
Hugol skrev:
Siempre Madrid skrev:
Silva ind Kaka ud
Coentrao ud Bale ind
Essien ud Carvajal ind
Jese ind og Di Maria ud
Morata ind
Det betyder, at der kommer to verdensklassespillere ind i truppen imens to marginalspillere + Di Maria ryger ud. Jeg kan ikke se hvordan det skal kunne hænge sammen. Både Silva og Bale skal starte hver evig eneste gang medmindre de trænger til hvile. Dvs. Silva, Ronaldo, Özil, Bale og til dels Modriv kæmper om 3 pladser. I min optik er det for mange stjerner om alt for få pladser.
Carvajal Varane Ramos Marcelo
Khedira Alonso
Silva Özil Neymar
Ronaldo
Ind: Neymar, Carvajal, Silva, Morata, Jesé, Essien
Ud: Kaka, Carvalho, Pepe, Di Maria, Higuain, Adan
Castilla rotation: José, Mateos, Alex, Denis, Fabinho
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
nono skrev: Casillas
Carvajal Varane Ramos Marcelo
Khedira Alonso
Silva Özil Neymar
Ronaldo
Ind: Neymar, Carvajal, Silva, Morata, Jesé, Essien
Ud: Kaka, Carvalho, Pepe, Di Maria, Higuain, Adan
Castilla rotation: José, Mateos, Alex, Denis, Fabinho
er du sindssyg en opstilling. Håber ikke du nogensinde får ret. Det er ekstremt offensivt :)
du har 5 spillere i opstillingen som ikke er så defensive. ;)
de 4 forreste og Marcelo.. Samtidig kan både carvajal og Ramos lide at komme med frem. :)
Casillas/Lopez
Carvajal/Arbeloa Pepe/Varane Ramos/Albiol Marcelo/Coentrao
Khedira/Essien Alonso/Sahin/Lass/Granero
Mata/Di maria Özil/Modric Ronaldo/Jese
Falcao/Benzema
Tilbage fra lån: Granero, Lass og "Sahin".
Ind: Mata, Carvajal, Essien, Jesé og Falcao
Ud: Kaka, Carvalho, Higuain, Adan, di maria (håber jeg ikke)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Ud: Kaka, Carvalho, Higuain, Adan
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Arbeloa starter og Carvajal får spilletid i ny og næ, så han gøre sig klar til at overtage pladsen. Det samme gælder med Varane med Pepe. Albiol forbliver reserve. Coentrao og Marcelo skiftes men Marcelo skal være førstevalg da han giver os en helt anden dynamik på den venstre kant når han er med.
På midten har vi stadigvæk Khedira og Alonso som første valg. Essien og Modric bliver ved med at være nogle gode indhopper. Dog skal det siges at Modric får lidt mere spilletid, da Alonso bliver ældre og ældre.
På kanten har man Mata-Øzil der ligger og skifter. De to spillere skal sammen med Alonso skabe spillet og den røde tråd på holdet.
Ronaldo er Ronaldo.
Oppe foran synes jeg at Benzema ville passe perfekt på dette hold, men tror at Falcao er førstevalg og så kan de to ligge og slås om pladsen (ligesom Higuain-Benzema).
Casillas
Arbeloa - Pepe - Ramos - Marcelo
Khedira - Alonso
Mata - Özil - Ronaldo
Falcao
Lopez
Carvajal - Varane - Albiol - Coentrao
Essien - Modric
Di maria - Granero - Jesé
Benzema
Tilbage fra lån: Granero, Lass og "Sahin".
Ind: Mata, Carvajal, Essien, Jesé og Falcao
Ud: Kaka, Carvalho, Higuain og Adan
Vi ved alle at Øzil ikke kan løbe en hel kamp. Samtidig kan man ikke undgå skader, så her ville Di maria være enn god indhop.
Callejon har jeg helt glemt, da han bliver rykket ned til Castilla :)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Jo jeg ved godt at Bale ikke er back, men kunne det ske at vi ændre system med den nye træner ?
Jese kan spille lidt forskelligt oppe foran.
Har valgt at takke af på forum!
Yes! Så kan vi komme tilbage til den tid, hvor vi blev slået ud af CdR af Segunda hold. Det var altid en fest.Realmadrid94 skrev: Derfor er jeg fortaler for enten AVB eller Wenger. De gør det sku godt med middelmådige hold, og er ikke blege for at bruge talenterne, hvis de fortjener spilletid. Samtidig kører de ikke truppen trætte, som Mourinho gør.
Hvordan var det nu lige det gik for Arsenal i weekenden, da Wenger skulle spare spillere?
Jeg tror ikke rigtig på, at man kan oplære talenter, og samtidig være så dominerende i liga- og cup-kampe som vi bør være. I England har de ligacuppen til at give talenterne kamptræning, men vi har ikke en lige så ligegyldig cup. CdR betyder noget fordi vores konkurrenter tillægger den værdi.
Held og lykke til begge vores talenter. Ronaldo vil spille hele tiden, og en fornuftig træner vil lade ham gøre det. Morata har i glimt vist nogle fine ting, men at han uden videre skulle kunne erstatte Higuain tror jeg desværre ikke på.Realmadrid94 skrev: Vildfaren: min pointe er at man sælger Higuain også lader Morata konkurrere med Benzema. Herudover skal Jese konkurrere med Ronaldo og den anden kantspiller som måske er ham selv? :)
Realmadrid94 skrev: Benzema passer perfekt ind her, da han kan drible, skubbe og samtidig assistere vores kære Ronaldo. Higuain kan score, men når han ikke kan det er han decideret dårlig.
Benzema mangler evnen til bedre førsteberøringer. Det har været det samme de sidste tre år, men det virker næsten som om at ingen andre mener det er relevant med en angriber, der kan sparke bolde i kassen. Bare han kan være en spilstation for Ronaldo og Özil, så er det nok. Han har scoret nogle vigtige mål for os det sidste års tid, men han har satme også sin del i vores deroute.
Jeg ved godt youtube ikke skal bruges som argumentation, men folk har åbenbart glemt nogle af de mange misbrugte chancer.
Hvad henviser du til når du skriver "skubbe"? Er det fysisk, eller den måde et løb trækker et forsvar med?
Modsat Benzema, som gerne laver et par fikse driblinger og sætter en mand. Jeg kan huske han snød Abidal engang, men det er vist også en af de få ganger, hvor han sætter en modstander, så vi kommer i en farlig situation (mod store modstandere).Realmadrid94 skrev: Higuain kan intet på egen hånd, mod de store modstandere, og man kan heller ikke bruge som spilstation.
Jeg ved ikke hvor meget Higuain dribler - det er ikke en af de parametre jeg bedømmer en god afslutter på, sjovt nok.
I forhold til at trække forsvaret med sig, så vil jeg mene Higuain gjorde det godt mod United, prøv fx at gense Coentraos afbrænder / De Geas redning i 2. halvleg, hvordan Ramos og Higuain trækker forsvaret, så Khedira ubesværet kan slå et indlæg.
Det der umiddelbart trækker ned for Higuain (udover manglende skarphed i denne sæson) i forhold til Benzema, det er de idiotiske kort han har fået på det seneste.
ZizouMo skrev:
Tilbage fra lån: Granero,
Siden hvornår er Granero blevet lejet ud? ;-)