Næste års hold-Hvem skal ind og hvem skal ud?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Realmadrid94 skrev:
Dios skrev: BBB skrev:
Yes! Så kan vi komme tilbage til den tid, hvor vi blev slået ud af CdR af Segunda hold. Det var altid en fest.
Hvordan var det nu lige det gik for Arsenal i weekenden, da Wenger skulle spare spillere?
Jeg tror ikke rigtig på, at man kan oplære talenter, og samtidig være så dominerende i liga- og cup-kampe som vi bør være. I England har de ligacuppen til at give talenterne kamptræning, men vi har ikke en lige så ligegyldig cup. CdR betyder noget fordi vores konkurrenter tillægger den værdi.
Det er så sørgeligt, når folk ikke kan sætte tingene i perspektiv. Det er helt fint du ikke mener Wenger er en god træner, men du mener ikke spillermaterialet er afgørende?. Hele vores grundstamme er de bedste spillere i verden, men hvor mange har Arsenal? Wilshere er den tætteste vi kommer på noget der minder om en verdensstjerne.
En anden ting er trænerens prioritet. Det er vel reelt set kun Mourinho, som 100 % er gået efter Cdr trofæet. Ikke nok med det, så er der tale om et af Real Madrid's bedste mandskaber. Ikke bare i år, men i historien.
Så kan man stille sig selv det spørgsmål, om Mourinho har fået nok ud af truppen?. Personligt, så er vi ikke i nærheden af noget der minder om tilfredsstillelse.
Angående dine analyser af Benzema og Higuain. Så har du da ret i, at Higuain måske er en bedre afslutter. Problemet er bare, at spillet er bygget op omkring Ronaldo, og ikke vores angribere. Og derfor er Higuain altid så fandens anonym.
Benzema er langt bedre med bolden, og deltager rigtig godt i spillet, og holdet virker bedre med ham end med Higuain. Det er også derfor han altid bliver valgt foran Higuain.
Du kunne ligeså godt have kopieret min del ;)
Men som du selv skriver, så handler det jo ikke KUN om at score for en angriber i Real Madrid. Det handler om at gavne Ronaldo mest muligt. jeg forstår faktisk ikke du prøver at overbevise nogen om at Higuain er bedre end Benzema. Det fint nok at have en holdning, men i forhold til at være angriber i RM er Benzema lysår foran Higuain. Hvis Higuain ikke scorer, har han spillet ENORMT dårligt, da det er hans eneste plus. Benzema har flere ting der kan være afgørende mht. hans præstation. :)
Dette var henvendt BBB :)
EDIT: BBB - www.marca.com/2013/02/15/en/football/rea...drid/1360961210.html
Ozil løber mere end mange tror, inklusiv mig. Han har bare en slap løbestil, hvis man kan formulere det på den måde. Han løber mere end man skulle tro ;)
Er der nogen der ved hvorfor Jese ikke bliver brugt eller bare udtaget til 1.holdet? Jeg har forstået at han skal udvikle sig på Castilla og at det er bedst for ham bla bla bla. Det virker dog som om han ikke har fået besked, da han virker meget frustreret over at spille med de ´´dårlige´´. Der er 2 spillere som jeg blev ked af Real Madrid solgte. Den ene var Mata og den anden var Diego Lopez. Den ene er vendt hjem, mens den anden er en stjerne i Chelsea.
Så længe trænerne skifter, vil Castilla-talenterne aldrig få en chance, og derfor skifte væk.. Det er virkelig øv. Laver lige en liste over solgte RM Castilla spillere som godt kunne bruges nu som startere/reserve spillere:
Soldado
Javi Garcia
Miguel Torres ( Kan huske Capello sagde han var det største forsvarstalent han havde arbejdet med.. Hvad skete der? :O )
Mata
Negredo
Af dem du nævner der er det da kun Mata der kan bruges. Aner ikke hvad der skete med Miguel Torres men han kan jo ikke engang spille sig på holdet i Getafe.. hvis han overhovedet er der mer nu?
Soldado og især Negredo kan da slet ikke bruges og Javi Garcia ville være den klart dårligste midtbane hvis han kom tilbage.. ligesom han var da han var her!
Har valgt at takke af på forum!
Nej mener ikke vores Castilla spillere er bedre, men forstår stadig ikke hvor du vil hen med det?.
Özil er bare langt vigtigere end Di María. Han er den med flest assist på holdet, og selvom jeg ikke kender statestikken, så tør jeg næsten godt og sige, at Özil spiller færre minutter på banen. Det er ikke nødvendigvis en god ting, for oftest virkede Özil rigtig træt efter 1 times spil, men i denne sæson virker han til og være i bedre form. Han viste igen storspil igår med 2 assist.
Jeg er enig med dig i, at Di María er bedre på mange punkter, men Di María er for ivrig, og rigtig mange af hans afleveringer ender hos modstanderne. Bedre skud er jeg dog ikke enig i.
Jeg er nok en af Khedira's største beundrere, og han er fandens vigtig, men der burde jo ingen tvivl være. Alonso er langt mere vigtig end Khedira. For Alonso er playmakeren, hvor Khedira er slideren. Begge er dog utrolige vigtige.
Jeg talte om hvor Jesé skulle spille. Jeg anser ikke Di María som god nok, og derfor kunne Jesé spille på hans plads. Jeg skrev godt nok venstrekanten, men mente højrekanten.
Som tidligere nævnt, så håber jeg inderligt på, at man spiller med Alonso, Khedira og Modric på den centrale midtbane. Özil og Ronaldo på kanterne, og Benzema på toppen.
Så kunne vi have Di María, Jesé, Callejon og Morata til og dække de 4 forreste pladser. Så også meget gerne Callejon bliver brugt som angriber i stedet for offensiv midtbanespiller. For nok er han god til og tage de løb bag modstandernes forsvar, og en rigtig dygtig afslutter, men han erstatter en af vores kreative spillere, og derfor mangler der altid noget kreativitet når han er inde.
Nacho er heller ikke et talent mere. Han er en marginal spiller, og vil højst sandsynligt også ende på bænken i Getafe. Han kan måske stadig udvikle sig, men mere end en marginal spiller bliver han aldrig. Ramos, Varane, Pepé og Nacho kunne jeg sagtens se som en mulighed. Alt afhænger dog af, om Albiol vælger og blive eller tager videre.
Med Ramos og Pepé i truppen, så skal vi som min. bruge 4 midterforsvarer, og faktisk helst 5. Og kan Nacho acceptere en lignende rolle som nu, så ville jeg ikke klage.
Jeg deler overhovedet ikke din mening omkring ligaen. Den kan aldrig være lige meget, og slet ikke når lillesøstrene kan ende som 2'er foran os. Ja den er tabt, men man kan ikke tillade sig og spille uden ære. Den er nok sidste prioritet, men der er ingen grund til og gøre sig mere til grin end højst nødvendigt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Jeg er nok en af Khedira's største beundrere, og han er fandens vigtig, men der burde jo ingen tvivl være. Alonso er langt mere vigtig end Khedira. For Alonso er playmakeren, hvor Khedira er slideren. Begge er dog utrolige vigtige.
Nu var der heldigvis en grund til at jeg valgte den formulering jeg gjorde. ;-) Det var defensivt jeg omtalte, for Khedira har svært ved at måle sig med Alonsos diagonalafleveringer, det bliver vi hurtigt enige om.
Fair nok, så forstår jeg bedre. Problemet er så bare, at Jesé er højrebenet, og vil komme til at lave udadskruede indlæg fra højrekanten, og ditto skud, desværre. Det ville svare til at smide Robben på venstrekanten, hvilket virker, hvis han skal gå mod baglinien og lave indlæg, men ellers fjerner noget af hans farlighed. Det er selvfølgelig ikke udpræget negativt, da vi centralt nogle gange har for mange spillere, når både di María og Ronaldo trækker mod Benzema og Özil, så på den måde kan der blive lidt mere plads til de andre derinde.Dios skrev: Jeg talte om hvor Jesé skulle spille. Jeg anser ikke Di María som god nok, og derfor kunne Jesé spille på hans plads. Jeg skrev godt nok venstrekanten, men mente højrekanten.
Nu må du rette mig, hvis jeg tager fejl, men Jesé er bedre til at sætte en modstander, når han kommer i fart, end han er fra stående, right? For der ser jeg en af DM's kompentencer.
Dios skrev: Som tidligere nævnt, så håber jeg inderligt på, at man spiller med Alonso, Khedira og Modric på den centrale midtbane. Özil og Ronaldo på kanterne, og Benzema på toppen.
Jeg tror det bliver for nemt at dæmme op for, desværre. Det vil reelt kun være Ronaldo og Benzema, som skal dækkes godt op for, imens man skal være klar på Khediras løb ind i feltet.
I forhold til tidligere sæsoner, og fremtidige sæsoner, hvor der er mulighed for at vinde ligaen, så ser jeg det som bedre at man bruger tid på at give talenter hår på brystet i denne. Jeg forstår ikke din uvilje mod dette. Hvis indlægget udelukkende var rettet mod formuleringen, så var det blot en formulering for at understrege pointen - at vi har tid og råd nu, så lad os udnytte det.Dios skrev: Jeg deler overhovedet ikke din mening omkring ligaen. Den kan aldrig være lige meget, og slet ikke når lillesøstrene kan ende som 2'er foran os. Ja den er tabt, men man kan ikke tillade sig og spille uden ære. Den er nok sidste prioritet, men der er ingen grund til og gøre sig mere til grin end højst nødvendigt.
Mht. ligaen og muligheden for at give talenterne chancen:
"10 stamspillere og 1 akademispiller burde da også kunne vinde en kamp eller to mod upåagtede modstandere. Hvis alt står og falder på om man har 10 eller 11 dyrt betalte og højt anerkendte spillere i startopstillingen, så er man da heller ikke titlen som et af verdens bedste hold værdig." --> Derfor burde det ikke koste os det store i kampen om 2. pladsen. Atletico er heller ikke et skræmmende hold, og med den vaklende form de udviser for tiden, kan jeg ikke se hvordan de kan holde os bag dem. 4 point er ikke det store længere.
Mht. Alonso, Modric og en 3 mands midtbane:
"Mine bekymringer mht. en startende opstilling med 3-mandskonstellationen på midtbanen: Alonso, Khedira og Modric og offensiven med Özil, Ronaldo og Benzema er; Først og fremmest, at jeg tvivler en smule på om Alonso overhovedet vil være til stede. Bliver han solgt? med kun et år tilbage af sin kontrakt og en alder på over de 30, er det måske noget vi skal forholde os til. Vil han passe til det (måske) nye system? Han er jo som bekendt ikke verdens hurtigste mand længere."
Han er en fantastisk spiller, en af mine yndlingsspillere på holdet, en sand gentleman og har stor betydning for vores nuværende spillesystem. Men samtidig husker jeg også flere brugere, mig inklusiv, der tidligere har skrevet om, hvordan Alonso begrænser vores måde at spille fodbold på til hovedsagligt at være et omstillingsorienteret system.
Med en ny træner, en ny filosofi, en ændret trup og forhåbentligt den nye spillestil vi alle kræver, er Alonso måske ikke egnet som hovedfigur længere... Hvor meget det end piner mig at sige.
"Plus, jeg føler også at vi får brug for noget nyt blod til næste sæson i startopstillingen, og ikke bare på trænerposten. Det hverken behøver eller skal være et halvt hold der skal udskiftes, men lige én ændring i offensiven tror jeg er tiltrængt. Og som tidligere sagt, så har Modric desværre ikke fået overbevist mig endnu. Han er lige præcis den type spiller vi har brug for, men berettiger hans nuværende niveau til en plads i startopstilling til næste sæson? Jeg har i hvert fald mine tvivl.."
Summa summarum: Noget skal der simpelthen ske til sommer. Vi har tidligere talt om radikale ændringer og en genopbyggelse efter en turbulent og moralsk-ødelæggende periode på 3 år under Mourinho. Jesé skal op, Morata skal bruges mere og så siger jeg det igen, igen, igen: Silva eller Mata, evt. Isco. Lutter verdensstjerner er ikke nødvendige, men spiller vi næste sæson med præcis samme folk og startopstilling, har jeg mine bekymringer.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Nu var der heldigvis en grund til at jeg valgte den formulering jeg gjorde. ;-) Det var defensivt jeg omtalte, for Khedira har svært ved at måle sig med Alonsos diagonalafleveringer, det bliver vi hurtigt enige om.
Men det ændre jo stadig ikke på, at vi ikke er "afhængige" af Khedira. Som sagt, så er han fantastisk, men fjerner man Alonso, så fjerner du omdrejningspunktet på holdet. Vi er i bund og grund helt enige.
Fair nok, så forstår jeg bedre. Problemet er så bare, at Jesé er højrebenet, og vil komme til at lave udadskruede indlæg fra højrekanten, og ditto skud, desværre. Det ville svare til at smide Robben på venstrekanten, hvilket virker, hvis han skal gå mod baglinien og lave indlæg, men ellers fjerner noget af hans farlighed. Det er selvfølgelig ikke udpræget negativt, da vi centralt nogle gange har for mange spillere, når både di María og Ronaldo trækker mod Benzema og Özil, så på den måde kan der blive lidt mere plads til de andre derinde.
Nu må du rette mig, hvis jeg tager fejl, men Jesé er bedre til at sætte en modstander, når han kommer i fart, end han er fra stående, right? For der ser jeg en af DM's kompentencer.
I alle de kampe jeg har set Jesé spille, så har han faktisk spillet samme rolle som Ronaldo. Han er her og der, og alle vejne. På begge kanter, i midten, og i feltet. Den sidste kamp jeg så med Castilla, der scorede han faktisk fra højrekanten af :).
Er selv stor fan af "kanter" der trækker ind i banen, så det giver plads til vores backs, og det fungere perfekt med Ronaldo og Marcelo. Men lidt variation gør heller ikke noget. Di María f.eks. trækker aldrig til baglinjen, men stopper op, og slår en svær aflevering. Jesé kunne være et frisk pust, men som sagt, så skal han køres ind på holdet som Varane.
Jesé spiller som Ronaldo, og deres hurtighed gør dem farlig fra stående position, eller i fart. Men de er ikke i nærheden af Di María's eksplosive ryk fra stående position.
Jeg tror det bliver for nemt at dæmme op for, desværre. Det vil reelt kun være Ronaldo og Benzema, som skal dækkes godt op for, imens man skal være klar på Khediras løb ind i feltet.
Kan ikke helt se forskellen?. Di María har scoret 15 mål i ligaen for Real Madrid på 3 sæsoner. Jeg er sikker på, at Modric sagtens ville kunne matche det samtidig med, at han ville stå for en god portion assist.
Han vil få en mere fremtræden rolle end i Tottenham, og stå længere fremme på banen, og allerede nu, så har han været rigtig tæt på og score et par mål.
I forhold til tidligere sæsoner, og fremtidige sæsoner, hvor der er mulighed for at vinde ligaen, så ser jeg det som bedre at man bruger tid på at give talenter hår på brystet i denne. Jeg forstår ikke din uvilje mod dette. Hvis indlægget udelukkende var rettet mod formuleringen, så var det blot en formulering for at understrege pointen - at vi har tid og råd nu, så lad os udnytte det.
Det var nok nærmere formuleringen. Men jeg er også rigtig frisk på, og give vores canteranos chancen. Det skal bare ikke være det rene B hold, som vi stiller med i ligaen. Det var fantastisk og se Morata i start 11'eren igår, og hvor er det ærgeligt Mourinho er den kujon som han er.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Kaka skal væk, hans løn er alt for høj, og han er et for stort navn til fortsat at rådne op på bænken og tribunen.
Essien kan man vel godt beholde, men det er ikke fordi jeg er ovenud lykkelig over at have ham i klubben.
Higuain er for uskarp, hvis man kan få Falcao skal man imo slå til!
Ud - Carvalho, Adán, Essien, Kaka', Higuain - evt. Modric hvis man kan få nogenlunde samme beløb som man selv gav. Di Maria er næppe sandsynlig, men jeg håber virkelig man smider ham afsted, han er så rystende ustabil og rammer sjældent sit ellers forrygende topniveau.
Ind:
Falcao, han er den bomber vi mangler. Det vil utvivlsomt være helt vildt giftigt med ham oppe foran!
Ramires, jeg håber man henter Ramires til at styrke midtbanen. Han er en komplet CM, han er stærk i defensiven, hurtig, driblestærk og så har han et godt skud. Nok ikke lige så stærk offensiv som Modric, men langt stærkere defensivt!
Kyle Walker, han er fremragende, og jeg bliver mere og mere hooked på idéen om ham som HB, for hver gang jeg ser ham. Lynhurtig og stærk offensiv, habil defensiv.
Gareth Bale, i stedet for Di Maria. Han er så vild!
Real Madrids samarbejde med Tottenham giver en fordel hvis man ønsker at hente deres spillere, så jeg håber man kan finde ud af at hente Walker og Bale, og så eventuelt i samme ombæring skibbe et par spillere den anden vej. Tottenham har vel nærmest vist interesse for samtlige Real-spillere de sidste 3-4 år, og også hentet et par stykker. Ser det ikke som værende urealistisk at man forhandler gennem hele sommeren, og til sidst ender med en stor "byttehandel".
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Det håber jeg så sandelig ikke sker.
Når Mourinho nok er fortid til sommer, håber jeg der kommer mere ro omkring både Ronaldo og Real.
- L.Ahrendsen
- Gæst
-
Manageremner:
Jeg har et par stykker i tankerne, men vil især fremhæve to. Mit favorit til posten, omend jeg godt selv ved at det ikke er særlig realistisk (ville i hvertfald overraske mig enormt meget), er Vicente Del Bosque. Gode gamle DB. For det første kender han klubben som få, han er spanier, enormt vellidt og meget rolig end tilfældet er med Mou. En klubmand der kender klubbens værdier og ikke pisser på dem som Mourinho har gjort (fy fy). En mand som spiller effektiv offensiv fodbold som enhver spanier ville elske. Kunne ikke drømme om mere end at DB ville vende tilbage på posten som Real Madrid manager.
Så er der næste emne, som jeg dog er mere i tvivl om, men det trods alt en meget smuk kærlighedshistorie. En mand ved navn Alberto Toril. Succesfuld Castilla træner. Først om fremmest ung og spanier, meget vigtigt dette! Det er selvfølgelig noget af en sammenligning, men hvis vi ser på hvordan Guardiola tog det store spring og hentede enorm succes til Barcelona, så er det ikke umuligt for at Toril kan gøre det samme. Det er nogle parametre der spiller ind og jeg skal ikke være bleg for at indrømme at jeg synes at Pep gjorde det helt afsindigt god i Barca. Han havde selvfølgelig enormt stort talent i truppen, men har også suppleret med nogle gode køb (minus Zlatan) og holdt fast i spillekonceptet og titlerne væltede efterhånden ind bl.a. fordi han også fik frihed til det. Det kan blive et problem i RM med Pérez på formandsposten, mere vil jeg ikke sige om det, folk kender godt den kære Florentino. Og på den anden side så ønsker jeg også at han forsætter sit arbejde i Castilla, at eventyret skal fortsætte, mindst et par år endnu før han skulle overtage førsteholdet for at få mere erfaring, evt. køres langsomt i stilling som træner, men det dur bare heller ikke at have en "midlertidig" træner indtil en anden skal tage over.
Til sidst kunne jeg godt se Arsené Wenger eller André Villas-Boas. Wenger ikke som en langsigtet løsning, hvilket selvfølgelig til hver en tid ville være at foretrække, men jeg er også Pro-Wenger, men hvor jeg hader at se ham i Arsenal nu, det vil jeg dog ikke sige så meget om. Er sikker på at han ville kunne gøre underværker med hans evner et stod som i Real Madrid med væsentlig mere talent i truppen og mere handlefrihed. Villas-Boas er meget ung og har ikke bevist meget endnu, men man har klart set glimt af hans enorme talent som manager. Han mangler et projekt hvor langsomt kan bygge noget op, fanme svært sådan fodboldverdenen ser ud nu og det ville heller ikke blive nemt i Real Madrid. Ikke med Pérez på øverste post.
Opsummering:
Jeg tror ikke nogen af disse emner er realistiske og det er rigtig ærgerligt, hvis du spørger mig. Hvis ikke én af disse kunne være en mulighed, så synes jeg man skal beholde Mourinho. Han skal ikke kyles ud for enhver pris.
Priotering:
1. Del Bosque
2. Toril
3. Wenger
4. Villas-Boas
Spillere:
Ud:
Higuaín
Kaká
Carvalho
Essien
Ind:
Llorente (skifter desværre til Juventus)
Jesé
Sahin
Carvajal
Har slet ikke reflekteret færdig over dette, for det bliver jeg heller aldrig færdig med, det ændrer sig nemlig jævnligt, men jeg skal da give jer nogle ord med på vejen.
Higuaín's tid i Real Madrid er med sikkerhed løbet ud. Er slet ikke på tidligere niveau og jeg tror ikke han kan komme op på det igen. Nogle gange trænges der også bare til fornyelse og jeg har stor fidus til Llorente, og jeg kan slet ikke forstå at andre ikke har forslået ham som potentielt emne. For det allerførste er han en væsentlig anden angribertype end både Higuaín og Benzema. Stor, stærk, fylder godt og meget vigtigt, god med hovedet og så er han selvfølgelig spanier. Et våben jeg synes vi mangler fra andre end lige Ronaldo og forsvarsspillerne. Men tilfældet er desværre at man er for sent ude og det var hverfald et last call uanset, pga. Llorentes alder, desværre.
Kaká skulle bare have været solgt for længe længe siden, mere vil jeg ikke sige om det. Og så synes jeg Jesé skal hives permanet op og ikke nok med det, så skal han spille jævnligt(!) Kaká og Jesé er nu ikke helt samme type spiller, men vi har en Özil i storform og en Modric, som forhåbentlig kommer i topform til næste sæson. Di María må se sig henvist til bænken noget oftere for at give lidt mere plads til Jesé. Jeg har væsentlig mere fidus til Jesé end jeg har til Morata må jeg sige.
Carvalho's kontrakt udløber og man lader ham gå. Fornuftigt valg, han har ikke mere at tilbyde.
Sahin skal have sin sidste chance når han vender hjem. Skader har godt nok ødelagt meget for ham, men jeg havde så store forventninger til ham, som direkte erstatter for Alonso, som jeg mener nok kun har én sæson mere. Han har ikke fået vist meget af det han kan, men jeg synes det er for tidligt at smide ham ud. Værste scenarie ville være at man smed ham ud og han blomstrede op på ny i en anden klub.
Carvajal er jeg kæmpe fan af. Den Canterano som har været mest overset ifht. at spille på førsteholdet efter min mening. Han skal bare hentes tilbage NU og så skal han langsomt spille Arbeloa af. Så kan Arbeloa henvises til bænken og sidde der en sæson eller indtil han runder karrieren af. Carvajal på højre back kommer til at skabe mere offensivt op ad højre siden og mere dynamik i spillet generelt. En lille "stor" mand med masser af styrke. Ikke en type man lige sådan vælter.
Flere tanker har jeg egentlig ikke rigtig gjort mig endnu, men når jeg har reflektere yderligere samt vendt og drejet det i mit hoved, kan det være at der kommer et nyt "spiller ud, spiller ind" indlæg.
Fortsat god tirsdag aften.
- Casper HN
- Gæst
-
Real trænger til at lave en et par udrensninger som fx at skille sig af med Kaka, Abiol og måske Higuain.
Higuain er en god angriber, men han viser igen og igen i de store kampe til at "falde ud" af kampen. Han viser ofte de tendenser i mod de store hold, hvor han ofte falder igennem. Desuden så minder han for meget om Benzema. Man kan friste at råbe efter bomberen fra bysbørnene, Falcao. Han ville sikker blive taget i mod med kyshånd fra klubbens supportere - jeg vil hellere ikke skælde señor Perez ud.
Men jeg håber lidt, at klubben vil vise tillid til den "nye bølge" med Morata, Jesé og Jose. Derfor håber jeg på Morata får delvis chancen, når Benz skal have pause eller er skadet.
Højrekanten er alt for sløv, derfor håber jeg personligt, at højrekanten vil få en "make-over" med spillere som Carvajal på backen, og Callejon/ Jesé på den offensive højrekant.
Jeg ser gerne, at Mou satser på Varane til næste sæson.
"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.