Næste års hold-Hvem skal ind og hvem skal ud?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Storken
- Gæst
-
Han er madridista, havde succes i Valencia og Liverpool og er et langt større trænernavn end Laudrup.
Ancelotti vil få det svært i Real Madrid. Capello bekræftede alle de fordomme der er om Italienske trænere i Spanien. Derudover passer Ancelottis stil slet ikke til Ronaldo.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Men Benítez´ seneste bedrifter er ikke behæftet med voldsom succes, omend han også kun har været benyttet som brandslukker og det vil jo ikke blive hans rolle i Real Madrid, hvis han er med fra sæson-start.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
www.marca.com/2013/02/20/futbol/equipos/...drid/1361379339.html
Har valgt at takke af på forum!
- LosMerengues30
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Jeg hæfter mig også ved, at Rafa Benítez har fået næsten dobbelt så mange stemmer som Carlo Ancelotti. Det er lidt overraskende, men han kunne måske i højere grad være garant for "la españalización" af Real Madrid, som Florentino Pérez allerede bebudede ved sin indtræden som præsident, men som han har haft lidt svært ved at fuldføre.
Lad det dog for Gud's skyld ikke være Benítez. Det orker jeg simpelthen ikke. Jeg er på ingen måde tilhænger af ham, hverken som træner, hans fodboldfilosofi eller hans personlighed for den sags skyld. I mine øjne udstråler han middelmådighed og af rent princip, så gider jeg simpelthen ikke have en træner, der har tilbragt så lang tid hos Liverpool. Det er på ingen måde sundt for hverken ambitionerne eller attituden. Madridista eller ej. Det er ligeledes efterhånden 10 år siden, at han var blandt de bedre trænere eller relevant for den sags skyld. Jeg håber så sandelig heller ikke, at han kommer i nærheden af La Roja. Det ville jeg ikke kunne bære som halv spanier. Siden hen har det været en lang deroute. Særligt tiden i Inter og Chelsea taler sit tydelige sprog.
Så vil jeg langt hellere se Capello vende tilbage for 3 gang eller Ancelotti, hvis spillestil, personlighed jeg godt kan lide. Italiener eller ej. Derudover er han en langt bedre træner end Benítez og har vundet langt mere.
Personligt håber jeg mest på Villas-Boas eller Klopp. Det kunne være ekstremt spændende. Men det ligner unægteligt at Ancelotti er en af mulighederne og jeg ville ikke være overrasket, hvis han overtog efter Mourinho.
Interessant bliver det hvert fald.
Why...?
Manden skal være 15 år ældre og have noget storklubserfaring, før jeg kan se ham som en kandidat.
- LosMerengues30
- Gæst
-
M_linding skrev: Villas-Boas?
Why...?
Manden skal være 15 år ældre og have noget storklubserfaring, før jeg kan se ham som en kandidat.
Hans store svaghed er uden tvivl alderen og den deraf manglende erfaring, men i mine øjne er han en meget spændende og ung træner, der taktisk er ufattelig stærk. Faktisk det mest interessante unge trænernavn. Manden er altså kun 35 år. Det er altså ret vildt og udsædvanligt. Han minder på mange punkter om Mourinho, dog er han mere kontrollerbar, hvis du vil. Hans præstationer for Porto var fantastiske og tiden i Chelsea var præget af konflikter spillerne imellem. Desuden var valget af Chelsea elendigt. Alle og enhver burde vide, at kombinationen af en ung og forholdsvis uprøvet træner, der tilmed går ind for en offensiv/boldbesiddende type af fodbold på ingen måde passede med Chelsea's spillertrup sidste år. De vandt CL takket været defensiven og ikke offensiven og en god gang afgørende marginaler.
I mine øjne har han gjort det rigtig godt for Tottenham og de spiller en flot omgang fodbold trods det sparsomme spillermateriale. Jeg synes bestemt, at han er en spændende træner, som jeg godt kunne tænke mig at se i RM engang i fremtiden. Ikke nødvendigvis nu til sommer. Men ja, jeg ville hellere foretrække Villas-Boas fremfor Benítez. Det er helt sikkert. Ham gider jeg simpelthen ikke at have i nærheden af vores klub.
- kavver
- Gæst
-
Håber faktisk på at Essien bliver - da jeg tror han er en god person i omklædningsrummet. Lidt ligesom man hørte Adebayor var, en gut der bringer glæde og folk sammen til træning m.m.
Dernæst til hvem jeg tror ryger væk:
Higuain, Kaka, Carvalho, Adan
Og dem som kommer til truppen:
Casemiro, Jesé, Isco, En højre sav(medmindre det kunne tænkes at Ramos bliver rykket lidt mere derud), Falcao/Cavani - sidstnævnte er nok mere ønsketænkning.
- Storken
- Gæst
-
www.telegraph.co.uk/sport/football/teams...ling-philosophy.html
Det er et interview foretaget af en studerende, da Villas Boas var i Porto. Den studerende (intervieweren) er sidenhen blevet ansat under Villas Boas til at analysere modstanderne. Det er rigtig spændende læsning, da man sjældent kan finde lignende tanker fra top-managers.
Jeg fulgte ham under hans tid i Liverpool, hvor jeg så flere fejl-indkøb på kanterne end gode indlæg fra kantspillerne.
Babel, Riera, Mark G., Jovanovic, Pennant osv. Desuden fandt han aldrig Torres' makker, og han formåede aldrig at flytte holdet igen efter Xabi Alonsos fravær.
Selvfølgelig har Benitez opnået en masse, og hans mandskab blæste også Real ud af Anfield, men overordnet set så vil han ikke passe som træner for Los Blancos.
"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.
Vi har ik forladt den onde cirkel som Perez selv har ført os ind i den dag han smed del bosque paa porten.
Traaden her er derfor i sig selv mangelfuld fordi man politisk er ude paa et sidespor.
Har valgt at takke af på forum!
Falcao, isco også, uhhh bliver spændende hvad Perez hiver op ad hatten.