Om vores rivaler VII
- Brylle
- Gæst
-
11 år 6 måneder siden #6025
af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII
Klart når jeg ikke bliver holdt i snor af JimmyPelle skrev: I'll be there for you, brother. Vi manglede dig også i går - Brylle var slet ikke sig selv. Sagde grimme ting om Bale, osv :-D
Emnet er blevet låst.
- andersokis
- Gæst
-
11 år 6 måneder siden #6026
af andersokis
Besvaret af andersokis på emne Om vores rivaler VII
Håper alltid på uavgjort, alltid ;)
Ellers håper vi på en særdeles slitsom krige-kamp, hvor 4 spillere blir utvist, inkl Godin, Messi og Suarez, som pådrar seg karantene for et "uhell" med en kald skulder.... ;)
Ellers håper vi på en særdeles slitsom krige-kamp, hvor 4 spillere blir utvist, inkl Godin, Messi og Suarez, som pådrar seg karantene for et "uhell" med en kald skulder.... ;)
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
11 år 6 måneder siden #6027
af DarioGomez
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Hvis jeg må - Jimmy - så kigger jeg også forbi?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6028
af JimmyBroe
Jeg er her stadig XOXO
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
I har fuldstændig misforstået det drenge. I skal give mig et tak for at kunne kommer på chatten. Ellers bliver i sgu kicked:O
Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
11 år 6 måneder siden #6029
af Siempre Madrid
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Den var de vist lige gode om....... ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6030
af JimmyBroe
Jeg er her stadig XOXO
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
Det var sgu ikke lige hvad jeg havde forventet i forhold til styrkeforholdet mellem de to hold. Atl. spillede skræmmende naivt, og ringe mod et Barca hold på hjemmebane. Storesøster(:O) skulle tage og sprede dere greatness over flere kampe, end kun dem mod os.
Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
- Inspektøren
- Gæst
-
11 år 6 måneder siden #6031
af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Den her kamp viser, at ingen er urørlige. Jeg havde forventet en Atletico en relativ nem Atletico sejr, med det vi havde set fra begge hold på det seneste. Hvis Barca kan, så kan vi også. Der er dog det lille men, at Atletico faktisk ikke behøver at gå frem på banen mod os og dermed efterlade plads i bagkæden. Kommer vi foran 1-0 tidligt i først halvleg tror jeg dog godt, at en remontada kunne vente os på torsdag, hvis Carlo også samtidigt har lært noget fra første opgør.
Hånd eller ej, så må man sgu også lette hatten for Messi. Kæft, hvor spiller han godt. Suarez ser også ud til at komme igang for dem.
Nå, lad os se, om Atletico kommer tilbage i anden halvleg.
Hånd eller ej, så må man sgu også lette hatten for Messi. Kæft, hvor spiller han godt. Suarez ser også ud til at komme igang for dem.
Nå, lad os se, om Atletico kommer tilbage i anden halvleg.
Emnet er blevet låst.
- Inspektøren
- Gæst
-
11 år 6 måneder siden #6032
af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Jeg håbede faktisk lige, at Raul Garcia og Godin dummede sig til sidst og fik et rødt kort. Dommeren var sød mod dem i dag. Forhåbentlig er der en anden dommer til vores, så vi kan komme levende fra kampen på torsdag.
Neymar og Iniesta var fænomenale i dag, iøvrigt. Især Neymar. Han skal nok betale tilbage for alle de penge han blev købt.
Anyway, tillykke med kampen @Storken og så må vi sgu sige, at kampen om Ligaen er genoptaget, for jeres vedkommende. At vinde over Atletico og så samtidig score 3 mål imod dette stærke (i dag knap så meget) defensive mandskab er præstation i sig selv.
Neymar og Iniesta var fænomenale i dag, iøvrigt. Især Neymar. Han skal nok betale tilbage for alle de penge han blev købt.
Anyway, tillykke med kampen @Storken og så må vi sgu sige, at kampen om Ligaen er genoptaget, for jeres vedkommende. At vinde over Atletico og så samtidig score 3 mål imod dette stærke (i dag knap så meget) defensive mandskab er præstation i sig selv.
Emnet er blevet låst.
- Storken
- Gæst
-
11 år 6 måneder siden #6033
af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII
Tak for lykønskningen, Inspektøren. Det var dejligt at slå Atletico. Det var snart et stykke tid siden sidst.
Det er slet ikke umuligt, at I kan gøre det samme mod Atletico på torsdag. De er fuldstændig ufarlige på alt andet end dødbolde. De har knap nok skabt en chance i de to opgør mod Real og Barca. Derudover virker de slet ikke usårlige, hvis man kan få dem frem på banen. Det er dog tvivlsomt om de vil risikere noget med en 2-0 sejr i baghånden.
Jeg vil ikke blive irriteret, hvis I gik videre. Jeg er ved at være træt af Atletico og deres usympatiske opførsel.
Det er slet ikke umuligt, at I kan gøre det samme mod Atletico på torsdag. De er fuldstændig ufarlige på alt andet end dødbolde. De har knap nok skabt en chance i de to opgør mod Real og Barca. Derudover virker de slet ikke usårlige, hvis man kan få dem frem på banen. Det er dog tvivlsomt om de vil risikere noget med en 2-0 sejr i baghånden.
Jeg vil ikke blive irriteret, hvis I gik videre. Jeg er ved at være træt af Atletico og deres usympatiske opførsel.
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6034
af M_linding
Jeg forstå hvad du mener!
Jeg har en underlig lyst til at "overlade" de to Atletico-kampe til jer..... De er bare for træls og svinske.
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Storken skrev: Tak for lykønskningen, Inspektøren. Det var dejligt at slå Atletico. Det var snart et stykke tid siden sidst.
Jeg forstå hvad du mener!
Jeg har en underlig lyst til at "overlade" de to Atletico-kampe til jer..... De er bare for træls og svinske.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6035
af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om vores rivaler VII
Ufatteligt Atletico kan få lov til så mange svinestreger. Der kan også være højspænding og ballade i luften når det er os mod Barca, men Atletico er 100% garanti for vold mod både os og Barca. Det hører ingen steder til at individualister skal frygte for karrieren hver gang de møder dem. Gid de ikke vinder en skid i år med deres sindsyge tilgang til kampene.
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6036
af Gotten
Besvaret af Gotten på emne Om vores rivaler VII
Jeg bryder mig slet ikke om Neymar og kan slet ikke tage hans attitude på banen, men jeg har dog kæmpe respekt for han ikke lossede juanfran ned til sidst hvor han bliver ved med gå ind i ham, mens Neymar ligger ned efter at være blevet fældet.
Emnet er blevet låst.