VM 2018

8 år 1 måned siden #265 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne VM 2018
Hvor jeg savner pepe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #266 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne VM 2018
Sådan, Pepe!

Edit: Og så fejler han stort i den anden ende...
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Daniel.

8 år 1 måned siden #267 af elle44
Besvaret af elle44 på emne VM 2018

ChrillRM14 skrev: Godt nok et sejt hold, Uruguay. Især hvor svært det er at lave et kontra mod dem. De er jo så pokkers godt organiseret!

Især fordi de gør det uden at lave den ene svinestreg efter den anden. I det hele taget en behagelig kamp at se, stort set ingenting hvor man sidder og græmmes. Altså hvis man ser bort fra Suarez.
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved elle44.

8 år 1 måned siden #268 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne VM 2018
Pudsigt at se Ronaldo og Messi ryge ud af VM på samme aften. Fortjent, vel at mærke.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

8 år 1 måned siden #269 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne VM 2018

Real Madrid skrev: Pudsigt at se Ronaldo og Messi ryge ud af VM på samme aften. Fortjent, vel at mærke.

På en måde er det meget fint, for alt handler om Messi v Ronaldo på klubbasis, så nu når de begge er ude af VM, kan det handle om nogle andre.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

8 år 1 måned siden #270 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne VM 2018
Var det 2 afslutninger og 2 mål Uruguay havde? Men endnu engang må man sige at Catenaccio kan give resultater og faktisk ikke er så kedeligt som Drillo bold.

8 år 1 måned siden #271 af nono
Besvaret af nono på emne VM 2018
Jeg er skuffet - havde fidus til at en GOAT provokeret Ronaldo ville bære Portugal lidt længere...

Men Uruguay var klart den rette vinder i aften.
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved nono.

8 år 1 måned siden #272 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne VM 2018
Kampens store oplevelse fra sofaen: William Carvalho.

Fremragende 6’er. Mener Zyconith har agiteret for ham et par gange herinde. Ham må Presi kan sætte lidt sejl ind på for at hente som supplement til Casemiro.

Et par rigtig fine kampe i dag. Det må gerne fortsætte i morgen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 1 måned siden #273 af BBB
Besvaret af BBB på emne VM 2018
Er Mbappe ikke bare en Bale med marginalt bedre teknik? Jeg kan godt lide ham, men jeg tror, at han får ser svært mod Godin og co.

8 år 1 måned siden #274 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne VM 2018
Udover den første kamp, har Ronaldo i bedste fald præsteret middelmådigt. At han blev man of the match i kampen mod Marokko var i øvrigt fuldstændig til grin.
Håber bestemt ikke at Perez forlænger og giver en lønforhøjelse til en spiller hvis nye kontrakt udløber når han er i nærheden af 40 år!

På en hel sæson er det reelt set kun april måned der har levet op til at kunne retfærdiggøre en ny kontrakt.
At præsterere verdensklasse niveau på én måned i en hel sæson er simpelthen ik godt nok hvis man skal - med afstand, være den bedste betalte spiller hos Real Madrid.

Sælg ham nu og giv ham en værdig afsked.
Køb Neymar eller Mbappe istedet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

8 år 1 måned siden #275 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne VM 2018

Raul7-2880 skrev: Udover den første kamp, har Ronaldo i bedste fald præsteret middelmådigt. At han blev man of the match i kampen mod Marokko var i øvrigt fuldstændig til grin.
Håber bestemt ikke at Perez forlænger og giver en lønforhøjelse til en spiller hvis nye kontrakt udløber når han er i nærheden af 40 år!

På en hel sæson er det reelt set kun april måned der har levet op til at kunne retfærdiggøre en ny kontrakt.
At præsterere verdensklasse niveau på én måned i en hel sæson er simpelthen ik godt nok hvis man skal - med afstand, være den bedste betalte spiller hos Real Madrid.

Sælg ham nu og giv ham en værdig afsked.
Køb Neymar eller Mbappe istedet.

Det er farlig snak men hold op hvor er jeg enig.
Vil dog sige at Neymar har banket sidste søm i kisten for mig ved dette VM, han er ikke den hvide trøje værdig.

8 år 1 måned siden #276 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne VM 2018

Lukita skrev:

Hvordan er det med Mbappé? Er det en købsobtion eller købsobligation PSG har på ham? Der er jo potentielt mere end +10 år i den knægt - kæmpe talent.

Det er en købsobligation, det er jeg ret sikker på. Kan slet ikke forestille mig at Monaco bare ville gå med til en "almindelig" lejeaftale med købsoption. PSG er tvunget til at købe Mbappé denne sommer (hvilket de selvfølgelig intet har imod), og så vidt jeg har forstået løber hans kontrakt frem til 2023. Så tidligst i 2023 kan vi måske hente ham til klubben på en fri transfer. PSG sælger ikke deres profiler desværre.

Hvad hvis real byder mere end PSG...lad os sige 200 mio EUR..? Monaco må gave indplaceret en klausul ..

Leveret af Kunena Forum