VM 2018
- ChrillRM14
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Raul7-2880 skrev: Udover den første kamp, har Ronaldo i bedste fald præsteret middelmådigt. At han blev man of the match i kampen mod Marokko var i øvrigt fuldstændig til grin.
Håber bestemt ikke at Perez forlænger og giver en lønforhøjelse til en spiller hvis nye kontrakt udløber når han er i nærheden af 40 år!
På en hel sæson er det reelt set kun april måned der har levet op til at kunne retfærdiggøre en ny kontrakt.
At præsterere verdensklasse niveau på én måned i en hel sæson er simpelthen ik godt nok hvis man skal - med afstand, være den bedste betalte spiller hos Real Madrid.
Sælg ham nu og giv ham en værdig afsked.
Køb Neymar eller Mbappe istedet.
Arh, stop nu... Én måned er decideret forkert. Fra medio januar til start-maj, har han været fremragende og mere afgørende end nogensinde.
Kan vi ikke bare blive enige om, at sådan en som Mbappe ville være forfriskende og den rette erstatning for en aldrende Ronaldo med lavere og lavere bundniveau, uden at der skal prædikes underlige overdrevne stats om hans forår i lyset af Ronaldos elendige kampe mod Iran og Uruguay?
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvad hvis real byder mere end PSG...lad os sige 200 mio EUR..? Monaco må gave indplaceret en klausul ..
Nej, så vidt jeg har forstået handlen, så er handlen aftalt forud. Den effektueres her den 1. juli hvor transfervinduet åbner, og ingen af parterne kan bakke ud af den. PSG har i 2017/2018-sæsonen betalt hele Mbappés løn i den kontrakt han havde med Monaco. Monaco og PSG har så aftalt et beløb på omkring 1,3 mia. kroner, og Mbappé har accepteret den kontrakt som PSG tilbød ham sidste sommer, men som først træder i kraft her nu. Handlen er strikket sammen på den her måde, så PSG ikke kom i problemer med FFP, da de også havde brugt en masse penge på Neymar.
Men nu hvor handlen er gennemført, så er der jo intet der forhindrer Real i at prøve at forhandle med PSG og Mbappé, men som sagt sælger PSG ikke deres profiler, og jeg kan slet ikke forestille mig at de vil gå med til at sælge Mbappé, det utvivlsomt største talent i verden.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Lukita skrev:
Hvad hvis real byder mere end PSG...lad os sige 200 mio EUR..? Monaco må gave indplaceret en klausul ..
Nej, så vidt jeg har forstået handlen, så er handlen aftalt forud. Den effektueres her den 1. juli hvor transfervinduet åbner, og ingen af parterne kan bakke ud af den. PSG har i 2017/2018-sæsonen betalt hele Mbappés løn i den kontrakt han havde med Monaco. Monaco og PSG har så aftalt et beløb på omkring 1,3 mia. kroner, og Mbappé har accepteret den kontrakt som PSG tilbød ham sidste sommer, men som først træder i kraft her nu. Handlen er strikket sammen på den her måde, så PSG ikke kom i problemer med FFP, da de også havde brugt en masse penge på Neymar.
Men nu hvor handlen er gennemført, så er der jo intet der forhindrer Real i at prøve at forhandle med PSG og Mbappé, men som sagt sælger PSG ikke deres profiler, og jeg kan slet ikke forestille mig at de vil gå med til at sælge Mbappé, det utvivlsomt største talent i verden.
Milan er lige blevet hårdt ramt af FFP. PSG kan blive de næste.
www.bbc.com/sport/football/44474415
Daniel skrev: Kampens store oplevelse fra sofaen: William Carvalho.
Fremragende 6’er. Mener Zyconith har agiteret for ham et par gange herinde. Ham må Presi kan sætte lidt sejl ind på for at hente som supplement til Casemiro.
Et par rigtig fine kampe i dag. Det må gerne fortsætte i morgen.
Han var været fremragende de sidste 5 år hos Sporting CP, samt alle EM/VM kampene. Casemiro når ham ikke til sokkeholderne. Og så er han fabelagtig til at ligge guldbolde til offensiven.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev:
Daniel skrev: Kampens store oplevelse fra sofaen: William Carvalho.
Fremragende 6’er. Mener Zyconith har agiteret for ham et par gange herinde. Ham må Presi kan sætte lidt sejl ind på for at hente som supplement til Casemiro.
Et par rigtig fine kampe i dag. Det må gerne fortsætte i morgen.
Han var været fremragende de sidste 5 år hos Sporting CP, samt alle EM/VM kampene. Casemiro når ham ikke til sokkeholderne. Og så er han fabelagtig til at ligge guldbolde til offensiven.
Jeg fokuserede ikke så meget på ham i Portugals gruppespil, men ville lige give ham et skud her i går mod Uruguay.
Han spillede simpelthen bare fremragende. Jeg lagde godt mærke til hans evner på kuglen, men han imponerede mig mere i sin vanvittige forudseenhed i defensiven, hvor han fandeme lukkede alt af, om det så var i midten af banen eller ude i siderne.
Hvis Sporting virkelig sælger ud grundet økonomiske kvaler, giver det ingen mening ikke at hive ham ind. Så må M. Llorente lige en tur på græs andetsteds et par sæsoner.
Bringer mig til et lille spørgsmål. Alle herinde virker overbeviste om, at han ender i Real. Men hvorfor? (udover at være verdens bedste klub - som vi alle sætter over alt andet). Han har fået taget et foto med Ronaldo, og vores træner var Zidane. Her var den nem at koble - mest pga. DEN franske træner (for hvem ønsker ikke et foto med Ronaldo i den alder). Jeg er så uheldig at sidde på kontor med en Barca-fan, som føler sig lige så overbevist om, at Mbappé lander i Barca.
Hans argument. En dokumentar, 'Kylian Mbappé - Hors normes' filmet af tv-kanalen L'Equipe 21. Ifølge L'Equipe 21 var alt på plads. Mbappés fly til Barcelona stod klar i lufthavnen, men handlen brød sammen i de sidste timer (alt sammen før PSG kom på banen).
Jeg får decideret ond i maven ved tanken om, at Mappé skulle lande i Barca. Nu vil Messi-æraen snart slutte, og hvis den erstattes af en ny med Mbappé - det er svært at overskue. I en Neymar-Mbappé duel i fremtiden, så jeg gerne vi stod med Mbappé.
REAL skrev: Det kan godt være at Neymar kan få sit ønske om Ballon d'or opfyldt en gang eller to. Men Mbappé - han ligner en knægt som kommer til at domminere ala Messi/Ronaldo.
Bringer mig til et lille spørgsmål. Alle herinde virker overbeviste om, at han ender i Real. Men hvorfor? (udover at være verdens bedste klub - som vi alle sætter over alt andet). Han har fået taget et foto med Ronaldo, og vores træner var Zidane. Her var den nem at koble - mest pga. DEN franske træner (for hvem ønsker ikke et foto med Ronaldo i den alder). Jeg er så uheldig at sidde på kontor med en Barca-fan, som føler sig lige så overbevist om, at Mbappé lander i Barca.
Hans argument. En dokumentar, 'Kylian Mbappé - Hors normes' filmet af tv-kanalen L'Equipe 21. Ifølge L'Equipe 21 var alt på plads. Mbappés fly til Barcelona stod klar i lufthavnen, men handlen brød sammen i de sidste timer (alt sammen før PSG kom på banen).
Jeg får decideret ond i maven ved tanken om, at Mappé skulle lande i Barca. Nu vil Messi-æraen snart slutte, og hvis den erstattes af en ny med Mbappé - det er svært at overskue. I en Neymar-Mbappé duel i fremtiden, så jeg gerne vi stod med Mbappé.
Skal vi ikke også liiige tage en slapper med Mbappé. Ja han var god imod Argentina, men det var da også på en billig baggrund. Udover Argentina generelt var dårlige, så stod de jo mega højt på banen med en af VM's langsommeste bagkæder. Det er der jo ikke andre hold der kunne finde på imod så hurtige spillere som Frankrig havde. Der kunne Bale også have strålet.
- Brylle
- Gæst
-
Jeg tror ikke der er noget de hellere vil end at finde medspillere i mellemrummet og sætte tempo, for både Silva og Iniesta har søgt de rum gang på gang, så hvad skal Spanien ellers gøre? Der skal to til at danse tango, og Russerne vil heller ikke andet end at vente på Spaniens bodtab, så de "dræber" det i lige så høj grad. På den måde kan jeg ikke se hvad du mener, for det handler jo i bund og grund om at Spanien ikke har den fornødne kvalitet til at gøre noget andet i dag. Skal de så sparke indlæg på Aspas?Kiwes skrev: Spanien dræber seriøst fodbolden med det spil der - hold da op det går langsomt og alt for mange afleveringer sidelæns og tilbage...
Og skal vi så ikke få stoppet den diskussion om målmand tak! Vi har Lunin som fremtidens mand og for nuværende, en fremragende klassemålmand og vindertype i Navas, der med sine evner og personlighed nok skal få sat præg på vores nye talent.