VM 2018

8 år 1 måned siden #289 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne VM 2018
Så er vejen fandeme banet for en dansk semifinale!

Simpelthen utroligt at man har skulle lægge ører til den DDG-propaganda herinde hele sæsonen.

Navas er minimum på samme niveau. Og det er som minimum.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Raul7-2880

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #290 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne VM 2018

Brylle skrev:

Kiwes skrev: Spanien dræber seriøst fodbolden med det spil der - hold da op det går langsomt og alt for mange afleveringer sidelæns og tilbage...

Jeg tror ikke der er noget de hellere vil end at finde medspillere i mellemrummet og sætte tempo, for både Silva og Iniesta har søgt de rum gang på gang, så hvad skal Spanien ellers gøre? Der skal to til at danse tango, og Russerne vil heller ikke andet end at vente på Spaniens bodtab, så de "dræber" det i lige så høj grad. På den måde kan jeg ikke se hvad du mener, for det handler jo i bund og grund om at Spanien ikke har den fornødne kvalitet til at gøre noget andet i dag. Skal de så sparke indlæg på Aspas?

De laver jo 100 afleveringer tilbage/sidelæns før de prøver noget fremad. Det er jo det samme billede man ser uanset hvem Spanien spiller imod. Ingen risiko.
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Kiwes.

8 år 1 måned siden #291 af Steen
Besvaret af Steen på emne VM 2018

mohbar skrev: Vi skal ikke have DeGea. Navas havde taget mindst 2 af russernes ret dårlige skud på straffe.

Og skal vi så ikke få stoppet den diskussion om målmand tak! Vi har Lunin som fremtidens mand og for nuværende, en fremragende klassemålmand og vindertype i Navas, der med sine evner og personlighed nok skal få sat præg på vores nye talent.

Keylor Navas er lige så ringe til straffespark. Meget dumt, at komme med sådan en kommentar. De Gea er stadig verdens bedste målmand, det har han vist for United. Kun Neuer har vist samme niveau.
Ronaldo og Portugal røg ud i gruppespillet i 2014. De var i gruppe med Tyskland, USA og Ghana. Han floppede kolossalt. Syntes du også dengang, at Ronaldo ikke var en top 2 spiller?

8 år 1 måned siden #292 af Steen
Og selvfølgelig skal vi have en ny målmand. Det får vi heldigvis også. Så skal vi ikke længere være vidne til en målmand, som dropper 5-10 gange i løbet af en sæson. Så kan man beholde Keylor Navas som reserve, og sælge ham næste år.
Courtois i de næste 5 år. Når han er færdig, er Lunin klar.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 1 måned siden #293 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne VM 2018

mohbar skrev: Vi skal ikke have DeGea. Navas havde taget mindst 2 af russernes ret dårlige skud på straffe.

Og skal vi så ikke få stoppet den diskussion om målmand tak! Vi har Lunin som fremtidens mand og for nuværende, en fremragende klassemålmand og vindertype i Navas, der med sine evner og personlighed nok skal få sat præg på vores nye talent.

Helt enig. Og Navas er faktisk rigtig fin på straffespark, selvom nogle haters prøver at kaste om sig med falske påstande om andre ting, uden jeg skal nævne navne :)

Jeg glæder mig til at se Navas i næste sæson, for jeg er overbevist om at man ikke degraderer en målmand med så mange kvaliteter og endda en keeper som sikrede finalepladsen da han reddede holdet igen og igen mod Bayern.

@Kiwes
Jeg kan godt følge dig. Men det er også svært at gøre meget når russerne var så gode til at gøre alle rum små. De er trods alt nød til at få dem ud at løbe før man kan finde huller i et system hvor alle mand skal være bag bolden.

8 år 1 måned siden #294 af Steen
@Brylle @Mohbar

Keylor Navas:
SAVED PENALTIES - TOTAL 14
NOT SAVED PENALTIES - TOTAL 28

De Gea:
SAVED PENALTIES - TOTAL 11
NOT SAVED PENALTIES - TOTAL 33

Hold da op, hvor er Keylor Navas dog bare vild på straffe! Og hold da op, hvor er De Gea bare uduelig på dem!

8 år 1 måned siden #295 af Jakobsif555
Besvaret af Jakobsif555 på emne VM 2018
Ja han er da væsentlig bedre end De Gea. Hvad er det du vil vise med den statistik?

8 år 1 måned siden #296 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne VM 2018

Steen skrev: @Brylle @Mohbar

Keylor Navas:

De Gea:

Hold da op, hvor er Keylor Navas dog bare vild på straffe! Og hold da op, hvor er De Gea bare uduelig på dem!

Steen: Du er desperat. Navas er og har bevist at han er god for os. Ogdå i dette VM. Men DDG har langtfra overbevist om at han skal til Real. Vi skal styrke os på flere pladser end på målmandspladsen.

tribuna.com/realmadrid/en/news/2625824/
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Brylle, Zyconith

8 år 1 måned siden #297 af Steen
Jeg glæder mig ufatteligt meget til at vi får en ny målmand, så kan folk endelig begynde at bedømme spilleren efter evne, og ikke hvor sympatisk han er. Det er kvalmende at være vidne til det cirkus der følger med Keylor.

8 år 1 måned siden #298 af Steen

mohbar skrev:

Keylor Navas:

De Gea:

Steen: Du er desperat. Navas er og har bevist at han er god for os. Ogdå i dette VM. Men DDG har langtfra overbevist om at han skal til Real. Vi skal styrke os på flere pladser end på målmandspladsen.

Det har han simpelthen bevist ved at levere århundredets drop mod Juve, på et tidspunkt hvor vi var bagud 0-2? Endnu et drop mod Bayern? Eller dengang mod Napoli? Jeg har tidligere vist statistik der bekræfter, at han er den RM spiller, der har været skyld i flest mål i CL.
For ikke at nævne de ca. 10-20 drops i la liga siden han er kommet til...

8 år 1 måned siden #299 af nono
Besvaret af nono på emne VM 2018

Steen skrev:

mohbar skrev:

Keylor Navas:

De Gea:

Det har han simpelthen bevist ved at levere århundredets drop mod Juve, på et tidspunkt hvor vi var bagud 0-2? Endnu et drop mod Bayern? Eller dengang mod Napoli? Jeg har tidligere vist statistik der bekræfter, at han er den RM spiller, der har været skyld i flest mål i CL.

Steen. Du er fuld og ubehagelig igen. Gå i seng.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Brylle, mohbar

8 år 1 måned siden #300 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne VM 2018

Steen skrev:

mohbar skrev:

Keylor Navas:

De Gea:

Det er trods alt mod store hold ift. West Bromwich, Norwich, Basel olign. hold :-))

Leveret af Kunena Forum