VM 2018

8 år 1 måned siden #301 af Steen
Besvaret af Steen på emne VM 2018

mohbar skrev:

Steen skrev:

mohbar skrev:

Steen skrev: @Brylle @Mohbar

Keylor Navas:
SAVED PENALTIES - TOTAL 14
NOT SAVED PENALTIES - TOTAL 28

De Gea:
SAVED PENALTIES - TOTAL 11
NOT SAVED PENALTIES - TOTAL 33

Hold da op, hvor er Keylor Navas dog bare vild på straffe! Og hold da op, hvor er De Gea bare uduelig på dem!

Steen: Du er desperat. Navas er og har bevist at han er god for os. Ogdå i dette VM. Men DDG har langtfra overbevist om at han skal til Real. Vi skal styrke os på flere pladser end på målmandspladsen.

Det har han simpelthen bevist ved at levere århundredets drop mod Juve, på et tidspunkt hvor vi var bagud 0-2? Endnu et drop mod Bayern? Eller dengang mod Napoli? Jeg har tidligere vist statistik der bekræfter, at han er den RM spiller, der har været skyld i flest mål i CL.
For ikke at nævne de ca. 10-20 drops i la liga siden han er kommet til...

Det er trods alt mod store hold ift. West Bromwich, Norwich, Basel olign. hold :-))

Ja, Chelsea, Manchester City, Arsenal, Liverpool og Tottenham er jo små hold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #302 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne VM 2018

Kiwes skrev:

Brylle skrev:

Kiwes skrev: Spanien dræber seriøst fodbolden med det spil der - hold da op det går langsomt og alt for mange afleveringer sidelæns og tilbage...

Jeg tror ikke der er noget de hellere vil end at finde medspillere i mellemrummet og sætte tempo, for både Silva og Iniesta har søgt de rum gang på gang, så hvad skal Spanien ellers gøre? Der skal to til at danse tango, og Russerne vil heller ikke andet end at vente på Spaniens bodtab, så de "dræber" det i lige så høj grad. På den måde kan jeg ikke se hvad du mener, for det handler jo i bund og grund om at Spanien ikke har den fornødne kvalitet til at gøre noget andet i dag. Skal de så sparke indlæg på Aspas?

De laver jo 100 afleveringer tilbage/sidelæns før de prøver noget fremad. Det er jo det samme billede man ser uanset hvem Spanien spiller imod. Ingen risiko.

Det er hvad du opnår når du bygger holdet omkring typer som Isco. Holdet skal sættes op til dem der skal lave mål, men det ser Lopetegui (Hierro kunne ikke nå at ændre noget) ikke ud til at forstå. Det skal nok blive godt næste sæson (ironisk)

8 år 1 måned siden #303 af PMO
Besvaret af PMO på emne VM 2018
Det er jo tåbeligt at erstatte Navas med DDG. Navas har udfald, men det har DDG sandelig også, hvilet dette VM viser. Medmindre pengekisten er bundløs er det ikke målmandsposten som er 1., 2. eller sågar 3. prioritet.

Der skal økonomisk set gøres forberedelser til at Ronaldo, Benzema, Modric og nok også Bale skal udskiftes - hvis der er penge efter dette - kan der købes en målmand.

8 år 1 måned siden #304 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne VM 2018
Hold kæft, hvor er Schmeichel dog god!

Hold kæft, hvor er Nicolai Jørgensen ringe. Jesus christ...

Modric ligner en, der er drænet for kræfter... Han har godt nok også løbet mange km de seneste 9 måneder... Med den indsats for Kroatien generelt, så skal der sgu ikk meget til, før England bliver finalisten i den side af knock-out-spillet.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: FanOfMagicalTeams

8 år 1 måned siden #305 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne VM 2018
Nøj hvor har Eriksen været elendig og nøj hvor har medierne hyped ham!

Han kommer aldrig til Barca eller en anden absolut topklub
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, FanOfMagicalTeams

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 1 måned siden #306 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne VM 2018

ChrillRM14 skrev: Hold kæft, hvor er Schmeichel dog god!

Modric ligner en, der er drænet for kræfter... Han har godt nok også løbet mange km de seneste 9 måneder... Med den indsats for Kroatien generelt, så skal der sgu ikk meget til, før England bliver finalisten i den side af knock-out-spillet.

Tja synes Nicolai Jørgensen kommer ind og leverer et fint indhop i en svær kamp i dag. Man skulle dog have tænkt anderledes hvis han har meldt sig på banen som skytte og især som 5. mand. Det vrimler dog ikke med oplagte skytter udover de 4 sikre. Man fristes næsten til at have Schmeichel højt oppe på den liste. Og ja, Schmeichel er virkelig fantastisk! Jeg kan ikke forstå, hvis han skal bruge mere tid i Leicester. Det må snart være tid til at tage skridtet mod en af de helt store klubber, modsat Eriksen.

8 år 1 måned siden #307 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne VM 2018

Brylle skrev:

Tja synes Nicolai Jørgensen kommer ind og leverer et fint indhop i en svær kamp i dag. Man skulle dog have tænkt anderledes hvis han har meldt sig på banen som skytte og især som 5. mand. Det vrimler dog ikke med oplagte skytter udover de 4 sikre. Man fristes næsten til at have Schmeichel højt oppe på den liste. Og ja, Schmeichel er virkelig fantastisk! Jeg kan ikke forstå, hvis han skal bruge mere tid i Leicester. Det må snart være tid til at tage skridtet mod en af de helt store klubber, modsat Eriksen.

af hvad? Jørgensen, fint indhop? Han var da den ringeste spiller på banen efter at han kom ind, og at han kroner kampen med et elendigt sparket straffespark gør da bare at man for alvor kan ønske ham så langt væk fra landsholdet som muligt. Man kan altid brænde et straffespark. Som Eriksen hvis spark faktisk var sparket ret hårdt og yderligt. Men Jørgensens var jo bare pivringe.
Tilgengæld en fremragende kamp af Yussuf Poulsen. Nøj hvor var han god, han skabte jo alt farligt for os. Delaney og Schøne var også fremragende. Og så selvfølgelig de to midterforsvarer og den bedste af dem alle, Schmeichel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Kimbo

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 1 måned siden #308 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne VM 2018

Lars1991 skrev:

Brylle skrev:

af hvad? Jørgensen, fint indhop? Han var da den ringeste spiller på banen efter at han kom ind, og at han kroner kampen med et elendigt sparket straffespark gør da bare at man for alvor kan ønske ham så langt væk fra landsholdet som muligt. Man kan altid brænde et straffespark. Som Eriksen hvis spark faktisk var sparket ret hårdt og yderligt. Men Jørgensens var jo bare pivringe.
Tilgengæld en fremragende kamp af Yussuf Poulsen. Nøj hvor var han god, han skabte jo alt farligt for os. Delaney og Schøne var også fremragende. Og så selvfølgelig de to midterforsvarer og den bedste af dem alle, Schmeichel.

Han bliver sat i en situation, hvor han kampen igennem udelukkende skal slås med to forsvarsspillere, og der får han fat i en del bolde, tager nogle ned og får lagt dem af. Derudover er han med i et par gode angreb. Selvfølgelig var han ikke den ringeste spiller, når Eriksen ligger og smider utallige bolde væk, Krohn-Dehli går ind og er tæt på at forære Kroatien sejren og så Jonas Knudsen, der gang på gang blev sat af og derudover var ved at skide i bukserne hver gang han havde bolden ved sine fødder. At man brænder et straffespark efter de 120 synes jeg ikke har en indvirkning på selve billedet af hans præstation. Her handler det om at Åge burde kunne tyde at Jørgensen med den selvtillid ikke skal sparke et straffespark og slet ikke nummer 5.

Yussuf Poulsen lyste virkelig op i dag. Han formåede flere gange at vinde sine dueller så overlegent at han bare kunne pille bolden ned med brystet og så var han en konstant trussel derover. Virkelig god landskamp! Generelt sidder jeg med den tanke at der er rigtig mange muligheder i det danske landshold, for der er virkelig meget kvalitet og rigtig mange spændende typer. Tilmed er de fleste stadig forholdsvis unge.

8 år 1 måned siden #309 af BBB
Besvaret af BBB på emne VM 2018

Brylle skrev: At man brænder et straffespark efter de 120 synes jeg ikke har en indvirkning på selve billedet af hans præstation. Her handler det om at Åge burde kunne tyde at Jørgensen med den selvtillid ikke skal sparke et straffespark og slet ikke nummer 5.

Åge burde vide, at Jørgensen ikke har scoret i sine sidste 12(?) kampe. Kun har sparket to straffespark de sidste 18(?) måneder - og brændt begge. Selvfølgelig skal den mand ikke tage et afgørende straffespark.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Zyconith

8 år 1 måned siden #310 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne VM 2018

BBB skrev:

Brylle skrev: At man brænder et straffespark efter de 120 synes jeg ikke har en indvirkning på selve billedet af hans præstation. Her handler det om at Åge burde kunne tyde at Jørgensen med den selvtillid ikke skal sparke et straffespark og slet ikke nummer 5.

Åge burde vide, at Jørgensen ikke har scoret i sine sidste 12(?) kampe. Kun har sparket to straffespark de sidste 18(?) måneder - og brændt begge. Selvfølgelig skal den mand ikke tage et afgørende straffespark.

Det er så håbløst et valg af skytte.
Ligeså håbløst som at se Isco vælte rundt på den spanske midtbane.
Ender med at være totalt ligeglad med VM, alle mine favorithold er ude :(

8 år 1 måned siden #311 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne VM 2018
Nicolai Jørgensen har været den dårligste spiller ved VM, det er selvfølgelig ikke et faktum. Men det er min klare vurdering efter at have set 90%af alle kampe. Manden har ikke bidraget med noget som helst. Vi er selvfølgelig heller ikke et hold som servicerer vores angriber voldsomt meget. Men alt den mand har rørt ved under denne samt utallige kampe forinden er endt ud i lort. At han er vores førstevalg er decideret skræmmende.

Brylle.. mener du i brændende alvor at manden gjorde et godt indhop igår? Igår var ikke anerledes end nogen af de andre kampe den mand har spillet det sidste lange stykke tid, det var elendigt. Han mangler kynisme, selvtilid, fysik, gennemslagskraft jeg er i det hele taget i tvivl om han har en spidskompetence i noget som helst der angår fodbold. Målscorer er han ikke længere ihvertfald.

Yussuf gjorde det til gengæld helt vildt godt igår, omend han også har haft store udsving i sine præstationer.

Schmeichel... han har været fantastisk under dette VM. Igår var en vanvittig individuel præstation af den danske keeper.

Eriksen, ej men jeg gider næsten ikke begynde. Han har været en skygge af hvad han viser i Tottenham og har vidst de sidste halvanden års tid på det danske landshold. At han ikke stepper op i sådan en kamp, er rystende.

Jeg havde ikke nogen stemme efter kampen igår og jeg fik minsandten en fibersprængning af en art i ryggen efter min jubel i første minut samt Schmeichels redninger. Jeg sidder med en utrolig bitter smag i munden med tanke på hvor tæt vi var på st lave overraskelsen. Men de forfærdelige straffespark gør det hele lidt mere overkommeligt. For hold kæft hvor var det vare sølle af Schøne og Nicolai... eiiih

Jeg er her stadig XOXO

8 år 1 måned siden #312 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne VM 2018
Hvorfor har Wass ikke været udtaget? Hvorfor spillede Dolberg ikke? Hvor er Riza Durmisi?
Vi er sgu ved at få en ny Morten Olsen i Hareide...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum