VM 2018

8 år 1 måned siden #253 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne VM 2018

mohbar skrev: Sæt igang Perez!!!!!!!!!

Jesus christ, hvor er Mbappe god. Jeg var skuffet over ham, da vi spillede mod PSG, men han er jo helt ustyrlig i dag!!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #254 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne VM 2018

nono skrev: Mbappe er 100 gange mere interessant at hente, end Neymar.

Forrygende spiller. Han kan det hele.

8 år 1 måned siden #255 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne VM 2018
Der er et eller andet der siger mig at det er Messi der styrer holdet ig indskiftningerne og at han bare ikke kan lide Dybala.

8 år 1 måned siden #256 af nono
Besvaret af nono på emne VM 2018
Pavard ligner da iøvrigt også et bud på en der ku’ kæmpe med Carvajal om højrebacken?

Skal dog ærligt indrømme at jeg ikke kender noget til ham...
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved nono.

8 år 1 måned siden #257 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne VM 2018

nono skrev: Pavard ligner da iøvrigt også et bud på en der ku’ kæmpe med Carvajal om højrebacken?

Han scorede et smukt mål, men han er ikke den klassiske moderne back, som særligt er vigtigt i Real Madrid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

8 år 1 måned siden #258 af nono
Besvaret af nono på emne VM 2018

Real Madrid skrev:

nono skrev: Pavard ligner da iøvrigt også et bud på en der ku’ kæmpe med Carvajal om højrebacken?

Han scorede et smukt mål, men han er ikke den klassiske moderne back, som særligt er vigtigt i Real Madrid.

Tænkte faktisk på hans raids fremad og gode boldegenskaber. Var ligeglad med hans fluke mål..

8 år 1 måned siden #259 af PMO
Besvaret af PMO på emne VM 2018

Chamartin skrev:

nono skrev: Mbappe er 100 gange mere interessant at hente, end Neymar.

Forrygende spiller. Han kan det hele.

Hvordan er det med Mbappé? Er det en købsobtion eller købsobligation PSG har på ham? Der er jo potentielt mere end +10 år i den knægt - kæmpe talent.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

8 år 1 måned siden #260 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne VM 2018
Det der med at Messi sikkert igen stopper på landsholdet.. hold kæft jeg synes det er en lorte indstilling at have. Bliv og kæmp så længe du er god nok og landstræneren ønsker dig. Hvis du vil væk, så gør det, men så bliv for helvede væk...

Jeg er her stadig XOXO

8 år 1 måned siden #261 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne VM 2018
Meget kan siges om Messi, men ham som anfører? Fører ikke meget an.

8 år 1 måned siden #262 af elle44
Besvaret af elle44 på emne VM 2018
Det mest imponerende ved Suarez er hans hårlinje. Den afviger jo overhovedet ikke i en alder af 31.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JimmyBroe

8 år 1 måned siden #263 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne VM 2018

Hvordan er det med Mbappé? Er det en købsobtion eller købsobligation PSG har på ham? Der er jo potentielt mere end +10 år i den knægt - kæmpe talent.

Det er en købsobligation, det er jeg ret sikker på. Kan slet ikke forestille mig at Monaco bare ville gå med til en "almindelig" lejeaftale med købsoption. PSG er tvunget til at købe Mbappé denne sommer (hvilket de selvfølgelig intet har imod), og så vidt jeg har forstået løber hans kontrakt frem til 2023. Så tidligst i 2023 kan vi måske hente ham til klubben på en fri transfer. PSG sælger ikke deres profiler desværre.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

8 år 1 måned siden #264 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne VM 2018
Godt nok et sejt hold, Uruguay. Især hvor svært det er at lave et kontra mod dem. De er jo så pokkers godt organiseret!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Leveret af Kunena Forum