VM 2018
- ChrillRM14
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
mohbar skrev: Sæt igang Perez!!!!!!!!!
Jesus christ, hvor er Mbappe god. Jeg var skuffet over ham, da vi spillede mod PSG, men han er jo helt ustyrlig i dag!!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
nono skrev: Pavard ligner da iøvrigt også et bud på en der ku’ kæmpe med Carvajal om højrebacken?
Han scorede et smukt mål, men han er ikke den klassiske moderne back, som særligt er vigtigt i Real Madrid.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
nono skrev: Pavard ligner da iøvrigt også et bud på en der ku’ kæmpe med Carvajal om højrebacken?
Han scorede et smukt mål, men han er ikke den klassiske moderne back, som særligt er vigtigt i Real Madrid.
Tænkte faktisk på hans raids fremad og gode boldegenskaber. Var ligeglad med hans fluke mål..
Chamartin skrev:
nono skrev: Mbappe er 100 gange mere interessant at hente, end Neymar.
Forrygende spiller. Han kan det hele.
Hvordan er det med Mbappé? Er det en købsobtion eller købsobligation PSG har på ham? Der er jo potentielt mere end +10 år i den knægt - kæmpe talent.
Jeg er her stadig XOXO
Hvordan er det med Mbappé? Er det en købsobtion eller købsobligation PSG har på ham? Der er jo potentielt mere end +10 år i den knægt - kæmpe talent.
Det er en købsobligation, det er jeg ret sikker på. Kan slet ikke forestille mig at Monaco bare ville gå med til en "almindelig" lejeaftale med købsoption. PSG er tvunget til at købe Mbappé denne sommer (hvilket de selvfølgelig intet har imod), og så vidt jeg har forstået løber hans kontrakt frem til 2023. Så tidligst i 2023 kan vi måske hente ham til klubben på en fri transfer. PSG sælger ikke deres profiler desværre.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
- ChrillRM14
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu