VM 2018

8 år 1 måned siden #325 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne VM 2018

Steen skrev:

Daniel skrev: Godt rygterne om Tite ikke havde noget på sig - man fravælger simpelthen ikke Casemiro til så store kampe!

Karantæne.

Jeg caller den: Vi henter Courtois efter VM.

Du er en idiot, Daniel! Tak for påmindelsen, Steen :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #326 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne VM 2018

Steen skrev:

Daniel skrev: Godt rygterne om Tite ikke havde noget på sig - man fravælger simpelthen ikke Casemiro til så store kampe!

Karantæne.

Jeg caller den: Vi henter Courtois efter VM.

Ja er du åndssvag han er solid.

Jeg er her stadig XOXO

8 år 1 måned siden #327 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne VM 2018
Det er ikke så meget møntet på idag specifikt, men er Marcelo ikke bedre for Real end for Brasilien, eller er jeg helt blæst??? :/

Og jeg troede virkelig, at Belgien ville blive udspillet i dag... Det har virket som om, at Brasilien hele tiden havde et gear eller to flere, mens Belgiens manglende defensive balance burde koste dem. Vildt, hvis de holder den!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

8 år 1 måned siden #328 af Wpee86DK
Besvaret af Wpee86DK på emne VM 2018

ChrillRM14 skrev: Det er ikke så meget møntet på idag specifikt, men er Marcelo ikke bedre for Real end for Brasilien, eller er jeg helt blæst??? :/

Han er langt mere defensivt bundet hos Brasilien. Og så har han gerne en bred kant foran sig, så ikke de samme muligheder for at udfordre og gå til baglinjen, som han har hos os

8 år 1 måned siden #329 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne VM 2018

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Real Madrid.

8 år 1 måned siden #330 af Daniel
Hazards markedsværdi er ifølge transfermarkt.com 110 millioner euro og in mente det VM belgieren er ved at fyre af, er det absolut plausibelt, at denne bliver endnu højere - Real Madrid skal med andre ord til at reagere, hvis Hazard skal landes for en spiselig pris.
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Daniel.

8 år 1 måned siden #331 af REAL
Besvaret af REAL på emne VM 2018

Daniel skrev: Hazards markedsværdi er ifølge transfermarkt.com 110 millioner euro og in mente det VM belgieren er ved at fyre af, er det absolut plausibelt, at denne bliver endnu højere - Real Madrid skal med andre ord til at reagere, hvis Hazard skal landes for en spiselig pris.

En tanke. Hazard har før udtrykt interesse for skiftet til os men denne sommer har været anderledes. Han har direkte sagt, at "de (læs: Real Madrid) ved hvad de skal gøre".
Kunne man forestille sig en klausul som udelukkende er møntet på et skifte til os, eller måske en aftale med Chelsea om en mere positiv tilgang denne sommer?
Jeg tænker bare, at det ihvertfald må stå klart hvad der skal til, hvilket ikke ville være tilfældet, hvis hans pris fulgte efter hans præstationer ved VM.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 1 måned siden #332 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne VM 2018

REAL skrev:

Daniel skrev: Hazards markedsværdi er ifølge transfermarkt.com 110 millioner euro og in mente det VM belgieren er ved at fyre af, er det absolut plausibelt, at denne bliver endnu højere - Real Madrid skal med andre ord til at reagere, hvis Hazard skal landes for en spiselig pris.

En tanke. Hazard har før udtrykt interesse for skiftet til os men denne sommer har været anderledes. Han har direkte sagt, at "de (læs: Real Madrid) ved hvad de skal gøre".
Kunne man forestille sig en klausul som udelukkende er møntet på et skifte til os, eller måske en aftale med Chelsea om en mere positiv tilgang denne sommer?
Jeg tænker bare, at det ihvertfald må stå klart hvad der skal til, hvilket ikke ville være tilfældet, hvis hans pris fulgte efter hans præstationer ved VM.

Læg dertil at han ikke nødvendigvis er 1.valget da man nok arbejder på Mbappe eller Neymar i første afgang. Fælles for dem alle er at VM er i gang og indtil i aftes var alle 3 stadig med, så de skal selvfølgelig have ro og fokus på at præstere for sit land.

Det glæder mig at se hvor meget ansvar Hazard tager og hvor meget han skaber.

8 år 1 måned siden #333 af Daniel

REAL skrev:

Det kan jeg sagtens forestille mig, du har ret i. Jeg mener heller ikke, Hazard kan gøre mere i medierne for at gøre Real Madrid opmærksomme på, at han er interesseret i et skifte til den spanske hovedstad.

Det er udelukkende op til Real Madrid selv nu, som jeg ser det. Og med det han har vist under VM, er jeg faktisk mere tændt på Hazard end eksempelvis Neymar. Hazard er en leder og det får vi brug for, når hullet efter Ronaldo skal lukkes. Han er konstant farlig, han er klog i sin beslutninger (det er Brylle også inde på) og så brokker han sig aldrig over at få lidt knubs, hvilket er ganske beundringsværdigt.

Ser ham gerne i Real Madrid og mon ikke han kan erhverves for under 200 millioner euro - det kan Neymar og Mbappé ikke trods alt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Fondo_Sur, REAL

8 år 1 måned siden #334 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne VM 2018
Hvad synes folk i øvrigt om Hazard?

Han er lidt svær at vurdere grundet manglende mål, men på trods af det synes jeg, at han er helt fantastisk. Han gør et helt fodboldhold bedre. Det er min fornemmelse. Bør hentes uanset om Cristiano bliver eller går.
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Fondo_Sur.

8 år 1 måned siden #335 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne VM 2018
Jeg er stor fortaler for Hazard, har ønsket ham til klubben siden han slog igennem i Lille. Hans manglende mål kan måske ses som et lille problem, men det har heller ikke altid været nemt at skinne igennem i Chelsea. Skiftende trænere, specielt de sidste to har været mere defensivt indstillet end offensivt, hvilket ikke hjælper en spiller som Hazard, og så er hans nuværende og flere af hans tidligere holdkammerater i offensiven jo milevidt fra hans niveau, der er ikke noget at sige til at han ikke barn meget hjælp at hente ifht. at score flere mål.

Han er imo en af de absolut bedste driblere i verden, specielt på små områder, og han er virkeligt hurtig med pucken ved fødderne. Med et skifte til et offensivt indstillet hold som Real, og med langt bedre medspillere, så er jeg ikke i tvivl om at han kommer til at score flere mål. Og det er ikke fordi han skal score bunkevis af mål, han skaber mange chancer og tiltrækker så meget opmærksomhed, hans pasningsspil er godt og han indgår godt i kombinationerne, så jeg tror han vil komme hele offensiven til gode.

Og med hans konstante kærlighedserklæringer til Real er det vel en no-brainer at få hentet ham denne sommer.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

8 år 1 måned siden #336 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne VM 2018

Fondo_Sur skrev: Hvad synes folk i øvrigt om Hazard?

Han er lidt svær at vurdere grundet manglende mål, men på trods af det synes jeg, at han er helt fantastisk. Han gør et helt fodboldhold bedre. Det er min fornemmelse. Bør hentes uanset om Cristiano bliver eller går.

Hans drive med bolden er fuldstændig vanvittigt. I går mod Brasilien kunne de kun stoppe ham ved at nedlægge ham. Han gjorde hele holdet bedre. Jeg tror han ville kunne udløse det sidste potentiale i Madrid, som han lige mangler.

Folk herinde har vist efterspurgt en spiller som er god i de små rum og der er Hazard en oplagt mulighed. Real Madrid ved hvad de skal gøre, som Hazard så fint sagde så hvorfor ikke bare få det gjort. Hvis vi henter ham bliver det nok efter Belgien er færdige ved VM. Jeg kunne dog godt frygte at Perez laver noget lort og så i stedet for investerer i en ny ung Brasilianer i stedet for en klassespiller som Hazard.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Leveret af Kunena Forum