VM 2018

8 år 4 uger siden #349 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne VM 2018
Ej, hvor orker jeg minus, hvis England skal videre :( kom så Modric og medspillere!!!!!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, AmorMadrid, Jbner

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 uger siden #350 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne VM 2018
Nej jeg magter dem heller ikke. Men vi får godt nok en frisk Modric tilbage til Madrid :D

8 år 4 uger siden #351 af ChrillRM14

Elto92 skrev: Nej jeg magter dem heller ikke. Men vi får godt nok en frisk Modric tilbage til Madrid :D

Han har efter idag spillet en hel ekstra kamp med alle de gange forlænget spilletid :P hold kæft, han løber og løber og løber!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

8 år 4 uger siden #352 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne VM 2018
Så er Modric kun én sejr fra Ballon d'Or! ;-)

Ballon d'Oro – Luka Ballon d'Oro – Ballon d'Oro – Luka Ballon d'Oro

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14, Jbner

8 år 4 uger siden #353 af PMO
Besvaret af PMO på emne VM 2018
Forhåbentlig vinder Frankrig. Kroatien er godt nok et tarveligt hold.

Portugal fik kritik for deres vej til finalen i 16 - Kroatien skaber jo intet i knock-out kampene.
Sidste redigering: 8 år 4 uger siden ved PMO.

8 år 4 uger siden #354 af ChrillRM14

PMO skrev: Forhåbentlig vinder Frankrig. Kroatien er godt nok et tarveligt hold.

Tarveligt? De var i hvert fald et KLART bedre hold i dag :D

Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Jbner

8 år 4 uger siden #355 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne VM 2018

PMO skrev: Forhåbentlig vinder Frankrig. Kroatien er godt nok et tarveligt hold.

Portugal fik kritik for deres vej til finalen i 16 - Kroatien skaber jo intet i knock-out kampene.

Og Frankrig skabte intet i gruppespillet.
For min skyld må begge hold vinde. Lige meget hvad får Real Madrid en verdensmester hjem :) Jeg håber dog lidt på Kroatien, da det giver muligheder for en balon d'or til Modric, som ville være fantastisk :D
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Real Madrid, andreashn

8 år 3 uger siden #356 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne VM 2018
Om Hazard skal hentes eller ej er en såkaldt "no-brainer" med tanke på de manglende muligheder på markedet. Det var en helt vild god kamp af ham mod England.

Han ville falde ligeså godt til - hvis ikke bedre - end da Kroos skiftede til Real Madrid.
Sidste redigering: 8 år 3 uger siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Dragam

8 år 3 uger siden #357 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne VM 2018

Fondo_Sur skrev: Om Hazard skal hentes eller ej er en såkaldt "no-brainer" med tanke på de manglende muligheder på markedet. Det var en helt vild god kamp af ham mod England.

Han ville falde ligeså godt til - hvis ikke bedre - end da Kroos skiftede til Real Madrid.

Helt enig - en ting er iøvrigt, at han er sublim i duelerne, noget andet er at han også har et fantastisk blik for holdkammeraterne, og deres løb. Kunne godt se ham danne et rigtig godt partnerskab med Bale, som netop ofte foretager dybe løb, men hvor de andre Real Madrid spillere ofte enten ikke ser det, eller vælger ikke at spille bolden.

8 år 3 uger siden #358 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne VM 2018

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Chamartin, Jbner, Dragam

8 år 3 uger siden #359 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne VM 2018

DarioGomez skrev: Vild kilde:

as.com/futbol/2018/07/14/primera/1531588425_990346.html

:-D

Ja, den undrede godt nok også mig. 13 år mellem de har spillet i chelsea. Hvorfor skulle Hazard så betro sig om noget sådan til Laudrup. Weird stuff.

8 år 3 uger siden #360 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne VM 2018
Gud, hvor er jeg træt af dødbolde. Mere specifikt af hold, der nærmest kun formår at være reelt farlige på dem. Bliver irriteret af at se et hold som Frankrig med de bedste spillere og den bedste trup i verden, som ikke kan skabe noget i åbent spil. At være foran 2-1 i en VM-finale på et selvmål og et utroligt tyndt straffespark, huer mig ikke...

Kom så Kroatien!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Leveret af Kunena Forum