VM 2018
- ChrillRM14
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Elto92 skrev: Nej jeg magter dem heller ikke. Men vi får godt nok en frisk Modric tilbage til Madrid :D
Han har efter idag spillet en hel ekstra kamp med alle de gange forlænget spilletid :P hold kæft, han løber og løber og løber!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Ballon d'Oro – Luka Ballon d'Oro – Ballon d'Oro – Luka Ballon d'Oro
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- ChrillRM14
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
PMO skrev: Forhåbentlig vinder Frankrig. Kroatien er godt nok et tarveligt hold.
Tarveligt? De var i hvert fald et KLART bedre hold i dag :D
PMO skrev: Forhåbentlig vinder Frankrig. Kroatien er godt nok et tarveligt hold.
Portugal fik kritik for deres vej til finalen i 16 - Kroatien skaber jo intet i knock-out kampene.
Og Frankrig skabte intet i gruppespillet.
For min skyld må begge hold vinde. Lige meget hvad får Real Madrid en verdensmester hjem :) Jeg håber dog lidt på Kroatien, da det giver muligheder for en balon d'or til Modric, som ville være fantastisk :D
Fondo_Sur skrev: Om Hazard skal hentes eller ej er en såkaldt "no-brainer" med tanke på de manglende muligheder på markedet. Det var en helt vild god kamp af ham mod England.
Han ville falde ligeså godt til - hvis ikke bedre - end da Kroos skiftede til Real Madrid.
Helt enig - en ting er iøvrigt, at han er sublim i duelerne, noget andet er at han også har et fantastisk blik for holdkammeraterne, og deres løb. Kunne godt se ham danne et rigtig godt partnerskab med Bale, som netop ofte foretager dybe løb, men hvor de andre Real Madrid spillere ofte enten ikke ser det, eller vælger ikke at spille bolden.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Vild kilde:
as.com/futbol/2018/07/14/primera/1531588425_990346.html
:-D
Ja, den undrede godt nok også mig. 13 år mellem de har spillet i chelsea. Hvorfor skulle Hazard så betro sig om noget sådan til Laudrup. Weird stuff.
Kom så Kroatien!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también