Den store transferrygte-tråd

2 år 5 måneder siden #4261 af Estadio Santiago Bernabéu
​Skal Ancelotti stadig stå for ansvaret for Brasilien under Copa America som præsidenten for fodboldforbundet bekræftede eller var det en løgn? Det kan da næsten umuligt passe at han skal dobbelt-jobbe tænker jeg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #4262 af Estadio Santiago Bernabéu
Det normalt troværdige abonnement-baserede New York medie The Athletic har netop meldt ud af Real Madrid forsøger sig med Kylian Mbappé igen.

2 år 5 måneder siden #4263 af Estadio Santiago Bernabéu
​Hvor længe tror I der går før PSG kommer med endnu en arrogant udtalelse om Mbappé og Real Madrid? Noget i stil med “Han kommer ikke til at forlade os gratis.”

2 år 5 måneder siden #4264 af Hamid8210
13 timer så er Kylian Mbappe free agent. Er dette året hvor vi skal se Vini, Rodrygo, Jude og Mbappe på samme hold?!

2 år 5 måneder siden #4265 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Den store transferrygte-tråd

Hamid8210 post=171002 skrev: 13 timer så er Kylian Mbappe free agent. Er dette året hvor vi skal se Vini, Rodrygo, Jude og Mbappe på samme hold?!

Hvad spår du selv?

2 år 5 måneder siden #4266 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg tror ja. Tror ikke Perez er lige så smålig som mange Madridistaer.

Det er meget kvalitet for pengene. Og han er elsket overalt han går. Det er nærmest kun ‘os’ der er lidt irriteret på ham. Andre fans er selvfølgelig trætte af at høre på den samme transfersaga.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #4267 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

Vi skal huske på at Mbappe først meldte ud noget sidste gang da hans kontrakt var udløbet. Derfor kan det godt være, at vi kan signe ham om 12 timer 8 min og 10 sekunder, men vi kommer ikke til at vide noget før til sommer. 

Jeg husker at vi kort før hans kontraktforlængelse så en kovending i de spanske medier på hans mulige ankomst til Madrid. Så længe sæsonen er i gang, så får vi intet at vide. 

Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved 9eren.

2 år 5 måneder siden #4268 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=171005 skrev:

Vi skal huske på at Mbappe først meldte ud noget sidste gang da hans kontrakt var udløbet. Derfor kan det godt være, at vi kan signe ham om 12 timer 8 min og 10 sekunder, men vi kommer ikke til at vide noget før til sommer. 

Jeg husker at vi kort før hans kontraktforlængelse så en kovending i de spanske medier på hans mulige ankomst til Madrid. Så længe sæsonen er i gang, så får vi intet at vide. 

​Jeg tænker at forskellen denne gang er, at vi har lært fra situationen dengang og hvis vi ikke får en underskrift tidligt i det nye år, så planlægger man sæsonen 24/25 uden ham. Denne sommer har han jo skriftligt informeret PSG om at han ikke forlænger kontrakten. Han blev undladt fra alt aktivitet i sommers, men blev taget til nåde fordi han har opgivet en bonus. Han kan selvfølgelig have skiftet mening i mellemtiden.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #4269 af 9eren

Kiwes post=171006 skrev:

9eren post=171005 skrev:

​Jeg tænker at forskellen denne gang er, at vi har lært fra situationen dengang og hvis vi ikke får en underskrift tidligt i det nye år, så planlægger man sæsonen 24/25 uden ham. Denne sommer har han jo skriftligt informeret PSG om at han ikke forlænger kontrakten. Han blev undladt fra alt aktivitet i sommers, men blev taget til nåde fordi han har opgivet en bonus. Han kan selvfølgelig have skiftet mening i mellemtiden.

​slet ikke uenig, men det var også en Mbappe som viste sig utroværdig, og derfor ved vi i princippet, at han kan have lavet samme move i sommers, hvor han hurtigt kom tilbage på PSGs hold igen. Han kan sagtens have lavet nogle underhånds aftaler der. Jeg stoler ikke på ham 

2 år 5 måneder siden #4270 af Lars1991

Estadio Santiago Bernabéu post=171004 skrev: ​Jeg tror ja. Tror ikke Perez er lige så smålig som mange Madridistaer.

Det er meget kvalitet for pengene. Og han er elsket overalt han går. Det er nærmest kun ‘os’ der er lidt irriteret på ham. Andre fans er selvfølgelig trætte af at høre på den samme transfersaga.

Det er altså bare ikke rigtigt. Der er utrolige mange fans af forskellige klubber, der synes han er en klovn.

Derudover har han også skabt meget drama i PSG. Noget på rygtebasis, som vi jo ikke kan være sikre på er sandt, men også andre gange hvor man ikke kan betvivle sandheden. Som når han går imod sin egen klub i offentligheden. Var det f.eks. noget med nogle rettigheder til hans image eller noget i den stil? Hvilket måske kan være fair nok (selvom jeg altid har det lidt stramt med sådan noget), men han tog jo diskussionen i offentligheden og ikke igennem klubben.

Det kan da godt være at, de fleste af, hans holdkammerater kan lide ham, men det jo ikke særlig underligt. Sådan er det faktisk med de fleste spillere, som ellers ikke er særlig elsket. Især dem der afgør kampe for sine holdkammerater hele tiden :D

2 år 5 måneder siden #4271 af Estadio Santiago Bernabéu

Lars1991 post=171009 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=171004 skrev: ​Jeg tror ja. Tror ikke Perez er lige så smålig som mange Madridistaer.

Det er altså bare ikke rigtigt. Der er utrolige mange fans af forskellige klubber, der synes han er en klovn.

Derudover har han også skabt meget drama i PSG. Noget på rygtebasis, som vi jo ikke kan være sikre på er sandt, men også andre gange hvor man ikke kan betvivle sandheden. Som når han går imod sin egen klub i offentligheden. Var det f.eks. noget med nogle rettigheder til hans image eller noget i den stil? Hvilket måske kan være fair nok (selvom jeg altid har det lidt stramt med sådan noget), men han tog jo diskussionen i offentligheden og ikke igennem klubben.

Det kan da godt være at, de fleste af, hans holdkammerater kan lide ham, men det jo ikke særlig underligt. Sådan er det faktisk med de fleste spillere, som ellers ikke er særlig elsket. Især dem der afgør kampe for sine holdkammerater hele tiden :D

Du har ret!

Jeg formulerede mig forkert. Han er elsket i alle omklædningsrum. Det bliver han også på Bernabeu, hvis han vælger os. Det er sådan set op til ham ligesom det var for to år siden.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #4272 af 9eren
Tic Tac

Leveret af Kunena Forum