Den store transferrygte-tråd
- 9eren
- Gæst
-
Du er velkommen til, at benævne de punkter jeg ikke har vendt, som du måske har forventet jeg gjorde.-#7- post=171024 skrev: Den med at springe over punkter er vi vist to om så. Men vi må jo være enige om at være uenige.
Men hele diskussionen udspringer jo egentlig af at du skriver at vi ikke kommer til at spendere penge på argentinere. Vil du alligevel påstå, at hvis den rigtige spiller dukker op, så vil Perez ikke hente ham fordi han er argentiner?
Ikke på nuværende tidspunkt. Florentino og Real Madrid ønsker ikke i mine øjne nogle argentinere som har med Messi at gøre. Nico Paz er en anden case. Bare at du spørger viser jo, at du ikke forstår mit indlæg. Vi går ikke ud og investere i argentinere når vi har brasilienere på holdet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Godt nytår! ;-)
DC19
- 9eren
- Gæst
-
Jeg uddybede det du forlangte. Det er 13 år siden vi sidst har købt en argentiner. Og det er snart 10 år siden Di Maria forlod klubben.
I Spanien er der masser af racisme, jeg hentyder ikke til at nogen er racist. Jeg påpeger de issues der har været i klubben. Men spaniernes syn på sydamerikanerne er ikke synderlig positiv. Hovedpointen er at det er dumt at blande brasilienere med argentinske spillere. Deres historik og kultur er meget anderledes fra hinanden og de har masser af rivalisering.
- Platin bruger
-
- Juni Calafat kender det brasilianske marked rigtig godt. Det er for dyrt at investere i spillere, hvis de ikke er gode nok. Derfor investerer man i, hvad man ved virker. Det er ganske almindeligt i alle sfærer.
- Brasilianerne har en stamme og nyere historie i Real Madrid. De vil blive modtaget nemt. Ligesom Manchester City har en nyere succesfuld historie med offensive spillere fra Argentina.
- Der er fandens mange lovende brasilianske talenter.
- Florentino er nok ærgerlig over at Barcas plan b med at hente Ronaldinho var så heldig. Og at de lykkedes med at hente Neymar ganske vidst på en tvivlsom måde.
- Platin bruger
-
Fondo_Sur post=171030 skrev: - Florentino er nok ærgerlig over at Barcas plan b med at hente Ronaldinho var så heldig. Og at de lykkedes med at hente Neymar ganske vidst på en tvivlsom måde.
100 % enig
Ronaldinho var slet ikke meningen. Det var bare en plan B da det ikke lykkes Laporta at få Beckham.
Neymar blev købt af penge under bordet på ulovlig vis. Aftalen var underskrevet før den måtte underskrives og Neymar blev den store taber. Prøv at forestille jer hvor sympatisk en type han kunne have blevet, hvis han var kommet under den hvide kappe. De gik helt forker på hans opdragelse. Forkælet og arrogant som man også ser det med deres unge spillere nu. Alle undtagen Pedri som sjovt nok ikke er ikke opdraget i Barcelona.
Barcelona har sidenhen hentet Douglas, Courinho, Marlon, Paulinho, Emerson, Malcom, Arthur, Neto, Matheus, Raphinha og Roque. Ikke en eneste succes. Ren nedtur på nedtur.
- 9eren
- Gæst
-
kunne du ikke forklarer hvorfor det er fake news, fremfor at gå direkte til årsagen hvorfor vi henter brasilienere? Det kender vi jo allesammen!Fondo_Sur post=171030 skrev: Det er jo decideret fake news, at Real Madrid ikke vil have argentinere. Real Madrid henter mange brasilianere af flere grunde:
- Juni Calafat kender det brasilianske marked rigtig godt. Det er for dyrt at investere i spillere, hvis de ikke er gode nok. Derfor investerer man i, hvad man ved virker. Det er ganske almindeligt i alle sfærer.
- Brasilianerne har en stamme og nyere historie i Real Madrid. De vil blive modtaget nemt. Ligesom Manchester City har en nyere succesfuld historie med offensive spillere fra Argentina.
- Der er fandens mange lovende brasilianske talenter.
- Florentino er nok ærgerlig over at Barcas plan b med at hente Ronaldinho var så heldig. Og at de lykkedes med at hente Neymar ganske vidst på en tvivlsom måde.
Florentino hentede Ronaldo før Barcelona hentede Ronaldinho.
Det er fake news at skrive, at Real Madrid ikke vil hente argentinere. Der er som ESB nævner nogle andre forklaringer på mønsteret. Ellers ville Solari og Valdano ikke sidde på så centrale pladser. Og Nico Paz ville heller ikke spille i klubben.
@ESB
Enig, de har åbenlyst ikke haft heldet med sig med de spillere. Laporta køber dog mange spillere, så der dukker en åbenbaring op i ny og næ som Araujo og Pedri.
En ny plan b er Vitor Roque. For alle ville jo have Endrick. De kan være heldige med at Vítor Roque er bedre, men nu må vi se. Jeg tvivler!
Noget nyt er, at disse spillere i Claudio Echeverris-klassen ikke ryger til Barca pga. manglende penge og ganske enkel manglende interesse for klubben. Desperate times.
- 9eren
- Gæst
-
Nico Paz er født i Spanien og har dobbelt nationalitet. Han er opvosket i Spanien og har en helt anden kulturel tilgang til tingene.Fondo_Sur post=171034 skrev: @9eren
Det er fake news at skrive, at Real Madrid ikke vil hente argentinere. Der er som ESB nævner nogle andre forklaringer på mønsteret. Ellers ville Solari og Valdano ikke sidde på så centrale pladser. Og Nico Paz ville heller ikke spille i klubben.
@ESB
Enig, de har åbenlyst ikke haft heldet med sig med de spillere. Laporta køber dog mange spillere, så der dukker en åbenbaring op i ny og næ som Araujo og Pedri.
En ny plan b er Vitor Roque. For alle jo have Endrick. De kan være heldige med at Vítor Roque er bedre, men nu må vi se. Jeg tvivler!
Noget nyt er, at disse spillere i Claudio Echeverris-klassen ikke ryger til Barca pga. manglende penge og ganske enkel manglende interesse for klubben. Desperate times.
det er vel ikke fake news at Real Madrid ikke vælger argentinere. Det er 13 år siden vi sidst har hentet nogle. Også Barcelona vælger dem fra.
De bliver ikke fravalgt fordi de er argentinere. Der vælges bare andre spillere fra andre nationaliteter pga. andre årsager, der ikke har noget med Messi at gøre.
- 9eren
- Gæst
-
Det er også en af mine hovedpointer men bestemt også fordi vi har en større brasiliensk stamme på holdet