Den store transferrygte-tråd
Jeg viser bare dit indlæg frem igen, så dit ståsted ikke skal se fornuftigt ud. Den ene konspirationsteorier efter den anden.9eren post=171019 skrev: Da Redondo var i klubben var Florentino meget hurtig til at sende ham afsted til Milan. Redondo fik ingen chance.
Efter Di stefano går bort går der ikke længe før både Higuain og Di Maria får at vide at de skal søge andre klubber. Di Maria var ikke synderlig positiv i sin afsked mod Florentino og Real Madrid. Fælles for Di Maria og Higuain er at de har Messi som tæt ven og det falder heller ikke i Real Madrids smag ej heller Florentinos.
Higuains far smider også med hårde ord i mod Real Madrid og Florentino da Higuain smutter. Han mener at Florentino dicideret hader argentinere. Har vi skaffet os nogle argentinere siden? Jeg kan kun nævne Nico Paz.
I fodbold verden går det da heller ikke Real Madrids næse forbi om hvordan det argentinske landshold bliver synderbombet med straffespark til deres fordel og hvor usympstiske de kan være på en fodboldbane.
Der er ingen tvivl om at FIFA er fan af Messi og i flere situationer har udtrykt det og har haft meget anti holdninger mod Cristiano Ronaldo. På politisk plan har Messi jo været beskyttet helt til det grænseløse.
Nu handler det ikke længere om Messi og CR7. Men jeg er ret sikker på at Real Madrid ikke har det bedste forhold til argentinerne. Di Maria var sgu heller ikke særlig sympatisk til tider i Real Madrid. Higuains årsag for at skifte var så af ren og skær af sportslige grunde
Solari har heldigvis et andet forhold til Real Madrid og Valdano. Men kigger du på listen over argentinere i Real Madrid, så er det meget få det har gået rigtig godt med.
Higuain ryger da vist også inden Di Stefano gik bort så Di Maria var den sidste. Vi har ikke hentet argentinere siden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Ingen betvivler dette. Men det er komplet ligegyldigt fordi spillerne bliver ikke fravalgt pga nationalitet. Punktum.
- 9eren
- Gæst
-
Hvor i består det du mener er en konspirationsteori.
- 9eren
- Gæst
-
du kan da ikke sætte det sådan op. Bare henvise til et indlæg uden at uddybe det du mener er en konspirations teori.
og du har overhovedet ikke forstået pointen ift det med Di Stefano. Hvor har det stået at Di Stefanos død har været årsagen til salget af Di Maria. Jeg rettere i øvrigt at Higuain blev solgt før Di stefano gik bort. Jeg var der selv til Di Stefanos begravelses på Bernabeu og stod foran kisten.
tror du skal være mere omhyggelig når du læser indlæg inden du kaster dig ud med kommentarer
nu ønsker jeg ikke du uddyber længere for du lægger ordene i munden på folk.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Du er én stor konspirationsteori.9eren post=171042 skrev: Fondo sur
Hvor i består det du mener er en konspirationsteori.
"-#7-": Hatten af for velovervejet og reflekterende indlæg. Synes du rammer hovedet på sømmet og så formår du at debattere i en sober tone uden at lade dig provokere (som det er enormt fristende at blive).
Jeg savner Pepe :(
Jeg har før forsvaret dig herinde, 9eren. Men det her er spild af tid. Min sobre tone er opbrugt.
- Platin bruger
-
Mon ikke det bare er fordi I ikke har en smule kendskab til klubben, ikke har fulgt med i hvad der sker ude i fodbold verden og fordi I ikke deltog i di Stefanos begravelse og stod foran kisten?
- 9eren
- Gæst
-
Jeg har udtalt ligesiden jeg startede på det her forum, at jeg ikke har brug for medhold eller nogen der forsvarer mig. Jeg har heller ikke et problem med at du er uenig, men jeg kan ikke holde ud når nogen ligger ord i munden på mig.Fondo_Sur post=171046 skrev: @9eren
Jeg har før forsvaret dig herinde, 9eren. Men det her er spild af tid. Min sobre tone er opbrugt.
Min holdning er klar og tydelig og så er der en offentlig debat omkring emnet og så de ting man kan tolke sig til ud fra dette. Ærgerligt det skulle blive en stor gang mismask.
Men lur mig ikke om at de næste mange år, ser vi ikke en argentinsk fodboldspiller i Madrid. Så kan man selv vælge at tro på hvad årsagen omkring dette kan være.
- Platin bruger
-
Spørger 9eren og alle andre der vil byde ind.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg ved ikke, om jeg er helt enig med dig i forhold til argentinere. Julian Álvarez var jo tæt på et skifte til Real Madrid, men ville ikke vente et år på, at Real Madrid fik en ledig udlændingeplads, så han skiftede til Manchester City, hvorfra han jævnligt har været sat i forbindelse med et skifte til Real Madrid. Det bliver dog nok ikke til noget, da man vist kræver i omegnen af 150 millioner € for ham.9eren post=171048 skrev:
Jeg har udtalt ligesiden jeg startede på det her forum, at jeg ikke har brug for medhold eller nogen der forsvarer mig. Jeg har heller ikke et problem med at du er uenig, men jeg kan ikke holde ud når nogen ligger ord i munden på mig.Fondo_Sur post=171046 skrev: @9eren
Min holdning er klar og tydelig og så er der en offentlig debat omkring emnet og så de ting man kan tolke sig til ud fra dette. Ærgerligt det skulle blive en stor gang mismask.
Men lur mig ikke om at de næste mange år, ser vi ikke en argentinsk fodboldspiller i Madrid. Så kan man selv vælge at tro på hvad årsagen omkring dette kan være.
Echeverri har også været meldt interessant for Real Madrid, men du kan have en pointe i, at man er mere interesserede i det brasilianske marked netop nu og måske hellere vil gå efter Palmerias Messinho, Estevao.
Men den næste argentiner i Real Madrid kan måske blive Federico Redondo, søn af Don Fernando Redondo. Han meldes i hvert fald meldt som en mulighed i spansk presse.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- 9eren
- Gæst
-
Det er forholdet mellem de brasilienske og argentinske spillere der kunne blive besværligt, ligesom Spanien havde problemer inden del bosque kom til ift Real Madrid og Barcelona spillere.
Redondo er da velkommen, men hvad der går på rygte basis er jo som regelt ikke aktuelt, vi bliver linket med 50 spillere om året.