Den store transferrygte-tråd
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
Læs f.eks den her søforklaring:
9eren post=171019 skrev: Efter Di stefano går bort går der ikke længe før både Higuain og Di Maria får at vide at de skal søge andre klubber.
Higuain bliver solgt til Napoli 1. juni 2013.
Di Stefano går bort 13 måneder og 6 dage senere 7. juli 2014.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hvis du fortsat slkal være en del af forum, skal du holde op med at gå mere efter manden end bolden. Det her var sidste advarsel.Estadio Santiago Bernabéu post=171069 skrev: Det drejer sig ikke om vi ender med at have argentinere i truppen. Det drejer sig om årsagen til hvorfor.
Læs f.eks den her søforklaring:9eren post=171019 skrev: Efter Di stefano går bort går der ikke længe før både Higuain og Di Maria får at vide at de skal søge andre klubber.
Higuain bliver solgt til Napoli 1. juni 2013.
Di Stefano går bort 13 måneder og 6 dage senere 7. juli 2014.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Væk
- Platin bruger
-
Årsagen kan da ikke være noget der ikke er sket endnu!
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Bellingham Camavinga Tchouameni
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
9eren har rettet, at han tog fejl med Higuaín/Di Stéfano. Derfor behøver du ikke at trampe rundt i det mere.
Bidrag konstruktivt eller bliv væk.
- Væk
- Platin bruger
-
Siempre Madrid post=171074 skrev: Det var IKKE et oplæg til diskussion - Overhovedet.
9eren har rettet, at han tog fejl med Higuaín/Di Stéfano. Derfor behøver du ikke at trampe rundt i det mere.
Bidrag konstruktivt eller bliv væk.
Jeg synes jeg har bidraget konstruktivt utallige gange. Læser du kun med når 9eren får alle på nakken?
Jeg har netop læst tråden igennem igen. Jeg kan slet ikke se det, du siger. Hvor skriver han at han tog fejl med Higuain og di Stefano? Jeg kan se at 9eren har rettet i de fleste af sine indlæg men intet om Higuain. Ret mig hvis jeg tager fejl.
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
Den er da nem at diskutere - endda på en sober måde: Florentino Pérez skilte sig ikke af med Redondo, fordi han var argentiner. Men Redondo var ret klar i spyttet under præsidentkampen mellem Lorenzo Sanz og Florentino Pérez og støttede helt åbenlyst førstnævnte. Det tilgav Pérez ikke, da han blev valgt.Fondo_Sur post=171077 skrev: Der skrives også, at Florentino har skilt sig af med Redondo fordi han var argentiner. Han skriver netop ikke, at han har taget fejl, og derfor er det ikke muligt at have en debat.
Sådan - helt uden stikpiller eller hovedrysten.
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
Dels har man en ekspert som Juni Calafat, der kender det brasilianske marked og de brasilianske klubber. Dels er det alt andet lige lettere at integrere en brasiliansk spiller, når man i forvejen har en stor gruppe af brasilianere på holdet, samt netop Calafat og Roberto Carlos i kulissen.
Dermed ikke sagt, at der ikke kan falde en argentiner i kurven på et tidspunkt, men jeg forstår godt, hvis man kigger mod Brasilien.
- Væk
- Platin bruger
-
Lad mig prøve på en mere sober måde uden stikpiller og hovedrysten. Det kommer her.
9eren post=171019 skrev: Efter Di stefano går bort går der ikke længe før både Higuain og Di Maria får at vide at de skal søge andre klubber.
Det kan altså umuligt passe eftersom Gonzalo Higuain blev solgt til Napoli mere end et år før Alfredo di Stefano gik bort.
- Væk
- Platin bruger
-
Er der et klogt hoved der kan svare på om vi har en dygtig talentscout i Argentina? Jeg føler vi burde have en når man tænker på at de konstant producerer nogle af de dygtigste spillere i verden.
- 9eren
- Gæst
-
nej det står der faktisk ikke at det var pga han var argentiner. Men det var det han startede med at gøre, vildt nok at tænke på den aktion når Redondo varFondo_Sur post=171077 skrev: Der skrives også, at Florentino har skilt sig af med Redondo fordi han var argentiner. Han skriver netop ikke, at han har taget fejl, og derfor er det ikke muligt at have en debat.
mega populær blandt fans. Jeg kan give at mit indlæg blev en smule rodet, og som Siempre også sagde så rettede jeg det med Higuain. Ikke at det havde nogen betydning om at blev solgt før eller efter: med henblik på pointen at vi ikke har haft købt en argentiner siden Di Stefano gik bort.
Det med Higuain, bundede i hans fars udtalelser omkring Florentino. Faren mente at Florentino hadede argentinere. Den udtalelse kom efter han blev solgt
Når alt kommer til alt, så er Real Madrid ikke en klub som investere i argentinere på nuværende tidspunkt og et godt stykke tid frem. Pga brasilienerne, Calafat og fordi vi har en komplet ung trup.