Den store transferrygte-tråd
Det kunne måske være tilgiveligt, hvis det var en spiller vi kort havde vist interesse i, men som vælger et andet projekt. Men en spiller vi havde jagtet i fem år, som selv var klar på at skifte året før og som havde indgået en mundtlig aftale, løber fra aftalen fordi han bliver tilbudt mange flere penge, det kan jeg personligt ikke tilgive efterfølgende. Det er fair hvis andre kan, men jeg kan ikke :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lige den forstår jeg ikke
Galactico downfall version 2
9eren post=172809 skrev: Men i dag står han og tager billeder med en Barcelona fan i lufthavnen. I barcelonas lufthavn.
Han er på ferie med Hakimi i Barcelona. Måske lidt spøjst sted at tage hen når man er ved at skrive under med Madrid. Det kan da også være han skal mødes med Laporta for at høre om deres fantastiske projekt :)
- schreiber77
- Væk
- Senior bruger
Mbappe er en af verdens mest promoveret fodboldspillere og i ca enhver by i verden må der formodes at være et enkelt barn med en Barcelona trøje. Når han så befinder sig i Barcelona lufthavn, må man måske endda formode at der er mere end et barn...
Jeg kan ikke fordrage Barcelona, men at få ondt i røven over at en ung fodbold fan får taget et billede med en af de største fodbold stjerner i verden hører vist ingen steder hjemme, og virker udelukkende som en måde at se problemer på.
Havde det været en hvilken som helst Real Madrid spiller, havde jeg absolut heller ikke set et problem i at fremme børn og unge fans interesse og fornøjelse ved fodbold.
Hadet til Barcelona, eller andre klubber kommer med alderen, og det er ikke et hensyn en fransk fodboldspiller, der vel at mærke slet ikke spiller i Spanien skal tage!
Det er ikke alt der skal eller kan tillægges betydning!9eren post=172809 skrev: Men i dag står han og tager billeder med en Barcelona fan i lufthavnen. I barcelonas lufthavn.
Barcelona er en dejlig by at tage på ferie i, og ethvert fodboldinteresseret barn vil selvfølgelig gerne have et billede at vise i skolegården.
Løn der ligger på samme niveau som Vini og Jude (bliver nok også et lille hak over dem).
Courtois, Lunin evt Cañizares
CB: Militao, Rüdiger, Alaba, Leny Yoro og Jacobo
Backs: Lucas V, Carvajal, Fran Garcia (Frimpong) eller Mendy og Alphonso Davies
Midtbane: Kroos, Camavinga, Tchouameni, Valverde, Nico P, Arda Güler og Bellingham
Angribere: Endrick, Mbappe, Rodrygo, Vini og Brahim
Exits
Nacho
Modric
Ceballos
Mendy eller Fran Garcia
Lucas V hvis vi får Frimpong
Kroos hvis vi kan få Florian Wirtz
Joselu
Tilgang: Mbappe, Endrick, Miguel Gutierrez
Exit: Fran Garcia, Modric, Arda Guler (udlejes)
Joselu
Vini Jr.
Brahim
Rodrygo
Endrick
Valverde
Güler
Bellingham
Kroos
Ceballos
Tchouameni
Kroos
Davies
Fran/Mendy
Rüdiger
Alaba
Militao
Nacho
Carvajal
Lucas
Courtois
Lunin
Ind:
Mbappé
Endrick
Davies
Joselu
Ud:
Paz (udlejning / salg med tilbagekøbsklausul)
Modric
Mendy/Fran
Joselu og Ceballos som yderste trupspillere. Ville ikke have noget i mod at Ceballos blev skudt afsted, hvis han skal stjæle minutter fra Arda. Omvendt har denne sæson vist, at en stor trup er guld værd. Joselu håber jeg kommer bag Endrick i køen. Han er dog i den grad brugbar, da han bringer noget holdet ellers ikke har oppe foran. Hans præstationer beretter i den grad en permanent kontrakt.
Jeg tror Nacho bliver. Ikke grundet niveau, men grundet at jeg har svært ved at se at en Yoro også kan hentes, når jeg budgetterer med Mbappé og Davies. Hvis Davies glipper, kan det ske at Nacho ryger for Yoro, og Fran og Mendy begge for lov til at blive.
- Siempre Madrid
- Administrator
Kilde: Le Parisien.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.