Den store transferrygte-tråd
Forsvaret skal have en mindre foryngelseskur over de næste forestående sæsoner.
Davies kommer sandsynligvis ind på VB.
Carvajal/Lucas er begge oppe i årene, så der skal jo også hentes en ny HB, tror først det bliver 2025.
Det samme gælder centerforsvaret. Her skal der vel nok hentes to nye ind til senest sommeren 2026, for at erstatte Nacho og Alaba.
Forsvaret skal klart være hvor det umiddelbare fokus ligger, efter Perez har fået Mbappé, Endrick etc.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Jeg har opdateret min ønskeliste til ære for de fans jeg har på forummet :)
Ligner det en Alonso der skal overtage i 2025?!
Hamid8210 post=173831 skrev: Liverpool har droppet Alonso ( eller omvendt) og Bayern tror ikke på ham denne sæson. 2/3 af ikterresserer klubber ude af Alonso racet
Ligner det en Alonso der skal overtage i 2025?!
Det ville være smukt hvis det skete :)
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Helt enig! Håber Alonso tager en sæson eller to mere i Leverkusen og , at de holder på deres profiler, så Alonso kan fortsætte det flotte arbejde han har udført. Dejligt med et friskt pust i CHL og et nyt hold der måske kan udfordre de store mastodonter.NadaMás post=173835 skrev: Objektivt ville det jo også være smadderfedt, hvis Leverkusen formår at holde på Alonso, Wirtz, Frimpong, Grimaldo osv. til næste sæsons ChL.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
kilde: As
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
Man skal også forsøge at lade være med at “push to add drama” som jo opstår på baggrund af gisninger.
Men altså, venstrebacken har været en af de mest omdiskuterede positioner i en del år efterhånden, og Davies passer den profil vi tidligere har set på venstrebacken med Marcelo og Carlos. Dertil er han ung, og kan potentielt være manden for de næste ti år. Og sidst, så gør hans kontraktsituation at han kan komme til under reel markedspris. Der er jo også en grund til, at Bayern vil beholde ham.
Men ja, det er da helt klart reelt at sætte spørgsmålstegn ved hans skadeshistorik. Har ikke læst op på den, men mit indtryk er som sagt også at han relativt hyppigt er ude.
Og jeg tror personligt at det er de to spillere som det står imellem, når Real Madrid tænker førstevalget på venstreback. Samtidig må vi jo allesammen nok også forberede os på at der i fremtiden bare bliver flere skader til spillerne over hele linjen, i takt med at UEFA og FIFA opfinder flere og flere kampe.
DC19