Den store transferrygte-tråd

2 år 4 måneder siden #4453 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

nono post=172653 skrev: Er der andre der har lagt mærke til ham der Estevão Willian "Messinho", som rygtes til Barcelona disse dage? Synes altså at han ser ekstraordinært spændende ud og så tager han endda ofte sit udgangspunkt i højrekanten. Selvfølgelig stadig kun 16 og meget at lære, men hvis han fortsætter med at lægge til sit talent og har den rette indstilling, så tror jeg mere på ham som den næste Brasilianske superstjerne end Endrick må jeg indrømme.. Den ubegribelige boldkontrol og overnaturlige evne til at sno sig ind og ud ml. modstanderne er bare noget der er så få forundt.

Drop Mbappe og byg videre på det fundament klubben allerede har i Vinicius, Rodrygo, Jude, Endrick og Jesulu (med Brahim og Guler i kulissen) de næste 1-2 år og så smid istedet en 40-50mio euro efter den her unge mand. Tror sgu godt han kunne tage den spanske liga 2026/2027 med storm.

​Enig !

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #4454 af 9eren

2 år 4 måneder siden #4455 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Er sikkert alene om denne holdning. Men hvis vi har Mbappe på holdkortet fra sommeren af, så er jeg ikke særligt interesseret i at der bliver brugt penge på A. Davis. Med Vini, Mbappe, Jude og Valverde til at lege oppeforan, fortrækker jeg en ekstrem stærk defensiv spiller som Mendy. 

Til gengæld synes jeg at J. Frimpong vil være en oplagt mulighed til at dele tiden med Carvajal næste sæson og derefter overtage pladsen efterfølgende. Denne sæson her synes jeg netop har vist at Carvajal er den der har fået “frie tøjler” til at bevæge sig med frem og fortage forskellige offensive løb. Her ser jeg Frimpong som en fantastik spiller til at forsætte med de frie tøjler, mens Mendy, Militao og Rüdiger bliver tilbage. 

2 år 4 måneder siden #4456 af Raul7-2880

Dybbøl post=172662 skrev: Er sikkert alene om denne holdning. Men hvis vi har Mbappe på holdkortet fra sommeren af, så er jeg ikke særligt interesseret i at der bliver brugt penge på A. Davis. Med Vini, Mbappe, Jude og Valverde til at lege oppeforan, fortrækker jeg en ekstrem stærk defensiv spiller som Mendy. 

Til gengæld synes jeg at J. Frimpong vil være en oplagt mulighed til at dele tiden med Carvajal næste sæson og derefter overtage pladsen efterfølgende. Denne sæson her synes jeg netop har vist at Carvajal er den der har fået “frie tøjler” til at bevæge sig med frem og fortage forskellige offensive løb. Her ser jeg Frimpong som en fantastik spiller til at forsætte med de frie tøjler, mens Mendy, Militao og Rüdiger bliver tilbage. 

​Kan godt følge din tanke, men det er spørgsmål om tid før Mendy bliver skadet igen igen. Derefter skal han bruge tid på at finde formen. Har vi mulighed for at købe Davies, skal vi naturligvis hente ham. 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

2 år 4 måneder siden #4457 af FranciscoISCO
slet

Altid Real Madrid.
Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved FranciscoISCO.

2 år 4 måneder siden #4458 af FranciscoISCO
Courtois/Lunin

Carvajal/Vazquez--Militao/Nacho--Rudiger/Alaba--Mendy/Fran

Valverde/Cama--Kroos/Tchou

Brahim/Arda--Bellingham/Rodrygo

Mbappe/Joselu--Vini/Endrick

4-2-2 er mit bedste bud på, hvordan vi finder plads til 22 klasse spillere (Ceballos i periferien) på holdet. Kan også godt lide Mendy pt., Joselu er nok den nemmeste at lade gå, men han tilbyder bare noget til holdet, ingen andre kan. Synes i øvrigt vi har spillet noget af det bedste bold i sæsonen, i netop en 4-2-2. 

Rigtig meget af det offensive spil vil forgå i den venstre side, hvorfor jeg er også er fuldstændig enig i, at en højre back ala Frimpong eller TAA (den frække) vil være så vild, nøj en plads de vil få at løbe på i højre side. 

Altid Real Madrid.
Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved FranciscoISCO.

2 år 4 måneder siden #4459 af Siempre Madrid
​HVIS det nu er rigtigt at han har meddelt at han vil væk fra Paris, er der så slet ingen af jer, der synes at tidspunktet er vildt mærkeligt? Dagen efter at man har slået Real Sociedad med 2-0 og har sikret sig et godt udgangspunkt.

Hvis en spiller havde gjort det i Real Madrid......*slettet af redaktionen*

Man kan næsten ikke få andet end kvalme af ham og alle hans gerninger og alt hans væsen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, Dragam

2 år 4 måneder siden #4460 af El Siete

Siempre Madrid post=172666 skrev: ​HVIS det nu er rigtigt at han har meddelt at han vil væk fra Paris, er der så slet ingen af jer, der synes at tidspunktet er vildt mærkeligt? Dagen efter at man har slået Real Sociedad med 2-0 og har sikret sig et godt udgangspunkt.

Man kan næsten ikke få andet end kvalme af ham og alle hans gerninger og alt hans væsen.

​Vil tidspunktet ikke altid være dårligt? Det har forlydt de seneste måneder at beslutningen ville komme her til februar, så det er jo ikke et kæmpe chok, og jeg tænker det også er i PSG's egen interesse, så de i god tid kan forberede sig på en tilværelse uden Mbappe og planlægge truppen til næste sæson.

Jeg er selv helt vildt træt af denne saga, næsten så man ikke glædes over den seneste nyhed, og jeg tror på intet før han står i Valdebebas, men størstedelen af alt den snak omkring ham er jo skabt af medierne og ikke ham selv, da der er gode penge i at bruge hans navn. Når det så er sagt så har han virkelig alt at bevise HVIS han kommer til RMD for de seneste års tovtrækkeri har jo været en farce. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

2 år 4 måneder siden #4461 af NadaMás
​Jeg mener, at han selv har sagt offentligt at han ikke vil trække det i langdrag denne gang.
Det er jo fordelagtigt for alle at vide i god tid - Både for PSG, Real, og ham selv.

Fabrizio meldte også, at han havde kommunikeret det nogle dage før medierne meldte det, ergo også før Sociedad-kampen.

Det blev jo også allerede klart i sommers at han ikke havde tænkt sig at blive.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

2 år 4 måneder siden #4462 af Siempre Madrid

El Siete post=172667 skrev:

Siempre Madrid post=172666 skrev: ​HVIS det nu er rigtigt at han har meddelt at han vil væk fra Paris, er der så slet ingen af jer, der synes at tidspunktet er vildt mærkeligt? Dagen efter at man har slået Real Sociedad med 2-0 og har sikret sig et godt udgangspunkt.

​Vil tidspunktet ikke altid være dårligt? Det har forlydt de seneste måneder at beslutningen ville komme her til februar, så det er jo ikke et kæmpe chok, og jeg tænker det også er i PSG's egen interesse, så de i god tid kan forberede sig på en tilværelse uden Mbappe og planlægge truppen til næste sæson.

Jeg er selv helt vildt træt af denne saga, næsten så man ikke glædes over den seneste nyhed, og jeg tror på intet før han står i Valdebebas, men størstedelen af alt den snak omkring ham er jo skabt af medierne og ikke ham selv, da der er gode penge i at bruge hans navn. Når det så er sagt så har han virkelig alt at bevise HVIS han kommer til RMD for de seneste års tovtrækkeri har jo været en farce. 

​Måske, men der er tidspunkter, der er bedre end andre. 1. januar havde være ideelt, alternativt når Paris SG inden så længe er færdige i CL.

Jeg får fornemmelsen af, at han virkelig elsker de her perioder, hvor et lille hint kan øge hypen om ham. Beklager, men jeg synes han er virkelig svær at holde af.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, Dragam

2 år 4 måneder siden #4463 af longwind
Bliver et klart nej tak til Mbappe herfra. For mange kokke osv. osv. Vi har en god balance i truppen nu - Mbappe har et kæmpe ego, Bellingham fortjener helt klart at være the main man, med Vini som konkurrent.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, Lukita, Dragam

2 år 4 måneder siden #4464 af The European Super League
​Jeg har ogsaa svaert ved tilgive Mbappe efter forrige sommer men han er dygtig

Bellingham Camavinga Tchouameni

Leveret af Kunena Forum