Den store transferrygte-tråd
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Det er en lang liste du har hængende på køleskabet efterhånden!9eren post=173426 skrev: Lækker lillebror scoring. Køb Jobe
Gobe gør det vel nok meget godt, men der findes jo flere andre som ham. Tænker at navnet gør ham mere attraktiv.
- 9eren
- Gæst
-
Hvis han bliver ligesom storebror så er detNadaMás post=173429 skrev:
Det er en lang liste du har hængende på køleskabet efterhånden!9eren post=173426 skrev: Lækker lillebror scoring. Køb Jobe
Gobe gør det vel nok meget godt, men der findes jo flere andre som ham. Tænker at navnet gør ham mere attraktiv.
om at punge ud
- 9eren
- Gæst
-
9eren post=173564 skrev: Alt det der med at PL er verdens stærkeste liga.
Pengemæssigt? Ja
De største stjerner? Nej
Spillemæssigt? Nej
Jeg synes dog, at Arsenal har gang i et interessant projekt. Ødegaard gør det godt. Han kunne være et interessant emne, omend jeg har min tvivl, om han kan gøre sig på det helt store plan i RM og så har vi så rigeligt på midtbanen i forvejen. Måske Saka?
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- 9eren
- Gæst
-
Folk bliver forblændet af det der kick and rush spil og den eneste grund til at der er noget spillemæssigt at se på, er pga at der er blevet hevet spanske trænere til Pl, som ser pasningsspillet og boldpossesion som en vigtig del af deres spillestil.
De spanske klubber skal have mere tillid til deres trænere fordi de gør det godt. Desværre er topfodbold at der kræves resultater, men ikke alle hold kan have plus på kontoen. Og havde den spanske liga flere penge ville man også kunne holde på nogle af de mere indflydelsesrige trænere. Mens der altid vil være top spillere fordi de får det op igennem ungdommen.
Ødegaard er ikke min kop the længere.
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Han ser utroligt spændende ud, men Bellingham er garanteret starter på hans position. Men kan han spille længere tilbage kunne man gå efter i ham 2026, med et år tilbage af kontrakten, og hvor både Kroos og Modric højest sandsynligt er væk. Der er han stadig kun 23.9eren post=173783 skrev: Wirtz kunne være spændende i Madrid trøjen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Jeg legede også kort med tanken om hvor frækt det kunne være at se Wirtz i en Modric rolle som 8'er, men jeg ser kun highlights af ham, så jeg aner ikke om han som spillertype er gearet til det. Både Modric og Kroos var vel reelt også 10ere i deres unge år og inden de kom til Madrid.El Siete post=173788 skrev:
Han ser utroligt spændende ud, men Bellingham er garanteret starter på hans position. Men kan han spille længere tilbage kunne man gå efter i ham 2026, med et år tilbage af kontrakten, og hvor både Kroos og Modric højest sandsynligt er væk. Der er han stadig kun 23.9eren post=173783 skrev: Wirtz kunne være spændende i Madrid trøjen