Den store transferrygte-tråd
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hamid8210 post=172963 skrev: Real skulle åbenbart også have fået Ethan Mbappe med i handlen……..
Er han bare fyld på Castilla, eller har han noget af det samme talent som bror?
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Alt andet end Haaland, er en downgrade fra Mbappé.9eren post=172976 skrev: Sesko kunne være cool i stedet for Mabppe
Emiren af Qatar er på statsbesøg i Frankrig, og Macron inviterer til middag hvor en lang række gæster, heriblandt Mbappe, er inviteret.Dybbøl post=172953 skrev: Nogen der er kloge i hvorfor Macron, Frankrigs øverste leder, nu for anden gang er i kontakt med en fransk fodbold spiller?
Er han bare fodbold interesseret? Og hvis ja, må han så overhovedet blande sig grundet hans position?
Betaler Qatar nogle penge under bordet eller bestiller 400 Airbus-fly?
Hvad fanden sker der?
I har én fodbold spiller ud af ud af en befolkning på over 67 mio. Lad dog for fanden knægten spille fodbold hvor han kan og vil uden I hvisker ham i øret.
Mbappe spiller for Qatars PSG, er anfører for landsholdet, og en fremtrædende figur i Frankrig, så det er vel en ok forklaring på hvorfor han er der. Meeen, synes også Macron snakker lige lovligt meget med ham. Macron fik iøvrigt fortalt at Qatar investerer 10 milliarder euro i Frankrig de kommende år, så det er vel også noget af forklaringen - Macron skylder :)
Macron skulle have sagt til Mbappe noget i retningen af, "du kommer til at skabe problemer for os igen, gør du ikke", og Emiren skulle have sagt "held og lykke" til ham.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Bevares, har set ham spille nogle fede og offensive kampe. Men hvis Mbappe ender i Madrid (som jeg håber), så begynder jeg at frygte for balancen. Og her synes jeg jo, at F. Mendy bliver den ene af de to “nøgler”.
Min lille (STORE) drøm for den kommende sæson:
4-3-3 (bænken)
Mbappe
(Joselu/Endeick)
Vinicius Valverde
(Rodrygo) (Diaz/Endrick)
Kroos Bellingham
(Camavinga) (Ceballos/N. Paz)
Tchoumani
(Kroos)
Mendy Alaba Militao Frimpong
(Garcia) (Nacho) (Rüdiger) (Carvajal)
- Mbappe bliver vores ny CR7, ikke en ægte madridismo, men en “lejesoldat. Han kommer til at lave så fandens mange mål for os.
- Joselu, jeg elsker ham. Hans hjerte er guld. Køb ham for det ekstremt lille beløb han vil koste. Hans tilstedeværelse i boksen kommer til hente os point i de kampe hvor vi kommer til at kæmpe med spillet.
- Vini får meget mere frihed af modstanderne som nu også skal forholde sig til Mbappe.
- Valverde (den ene nøgle) er på papiret placeret på højrekant. Men i virkeligheden skal han trække ind i banen og fylde boksen op samt være med til at starte genpres foran modstanderens felt.
- Frimpong ser jeg som den perfekte højreback. Han kan i 90min angribe hele den højre side som Valverde har åbnet op for ham.
- Kroos SKAL tag ét år mere. Vores unge spillere vil kunne nyde meget af ham igen og hans ro den kommende sæson.
- Bellingham er kommet lidt længere væk fra boksen, men han skal være med til at sætte hele spillet op. Samtidig med at når han tager offensive løb i feltet, så dækker Valverde af for ham inde centralt.
- Tchoumani er et kæmpe bæst og skal bare spille den defensive midt.
- Mendy (den anden nøgle) skal forsætte med at være det defensive monster han er og være med til at dække af bag ved med Alaba og Militao, når vi angriber. For er Frimpong stukket af på højresiden.
- Alaba og Militao håber jeg genfinder deres spil fra sidste sæson. Alaba’s ro og teknik på bolden er guld.
- Nacho skal blive én sæson mere. Dog forhåbentlig ikke med så mange kampe som denne har budt. Få kampe og han er guld værd.
- Carvajal vil stadig nyde godt af en del kampe næste sæson da Frimpong skal køres ordentlig ind på holdet.
- Camavinga står først i køen til spilletid på midtbanen af udskrifterne, så der bliver også mange kampe og minutter til ham.
- Rodrygo bliver vores supersup
- Diaz og Endrick deles om minutterne på højrekanten, mens Endrick også deles om minutter med Joselu på toppen.
- Güler håber jeg man kan finde en leje aftale i Spanien. Synes han er mega spændende, men skal spille mange minutter næste sæson. Forhåbentlig.
- Modric skal have et kæmpe kys og en High five. Legende. Men legen slutter for ham i Madrid til sommer.
Opsummering:
Mbappe, Endrick, Joselu og Frimpong ind.
Jeg ser dette hold, med Ancelotti i spidsen, være ustoppelig.
- Brylle
- Gæst
-
Har du tænkt dig at nævne samtlige angribere, du lige ser på en skærm, frem til sommer, hvor Mbappe hentes?9eren post=172976 skrev: Sesko kunne være cool i stedet for Mabppe
Han er i det mindste ikke tilføjet til den mest redigerede ønskeliste i mands minde......... endnu forstås ;-)Brylle post=172981 skrev:
Har du tænkt dig at nævne samtlige angribere, du lige ser på en skærm, frem til sommer, hvor Mbappe hentes?9eren post=172976 skrev: Sesko kunne være cool i stedet for Mabppe
- 9eren
- Gæst
-
jeg har ikke nævnt Lautaro fordi Florentino P ikke kan lide argentinere :)Brylle post=172981 skrev:
Sesko har været on off hos mig i en meget lang periode. Han har længe været i fokus hos medierne.
- 9eren
- Gæst
-