Den store transferrygte-tråd
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men udmeldingen om at han skal væk kan nok godt forsvares. Det vil give PSG arbejdsro til at fokusere på CL, så det var et ok klogt træk.
Mht. Davies så er det lidt ambivalent her... Har hørt hans skadeshistorik ikke ligefrem er prangende. Og vi har både Mendy og Garcia der bør få lidt mere tillid og tid og derudover også Alaba som måske kan presses derud..
Med det sagt, så er manden jo garant for mål, og han kan sagtens være den spiller som giver de sidste 5-10% i Champions League når man kommer langt, og render ind i de andre store klubber rundt omkring.
Han har en aura af at være lejesoldat, meget på samme måde som jeg synes Cristiano Ronaldo havde, så det bliver nok aldrig en spiller jeg sådan for alvor kommer til at holde af, men de 35-40 mål på en sæson vil jeg naturligvis gerne have.
DC19
Kan slet ikke vente med at se ham i den hvide trøje ved siden af Vini og Jude
- 9eren
- Gæst
-
🧐 Dos representantes de Mbappé han estado en contacto en los últimos días con City y Real Madrid
City er i følge AS også inde i billedet
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Mbappé til City, Haaland til Madrid.9eren post=172676 skrev: SER: un ‘emisario’ de Mbappé, en Mánchester
🧐 Dos representantes de Mbappé han estado en contacto en los últimos días con City y Real Madrid
City er i følge AS også inde i billedet
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- 9eren
- Gæst
-
Mbappe kan jeg til gengæld sagtens se gå direkte ind i den sociale kernegruppe. Han kender også allerede flere fra landsholdet.
- 9eren
- Gæst
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
At dømme ud fra diverse videoer jeg har set med Håland, så virker han ret frembrusende/social. Det virker til der er gang i ham og han er typen der laver sjov i omklædningsrummet. Hvor Blade og Ødegaard, finder jeg mere tilbageholdende/generte.Lars1991 post=172680 skrev: Spørgsmålet er også om Haaland passer ind i omklædningsrummet.. kommer det ikke til at være lidt Bale/Ødegaard agtigt?
Mbappe kan jeg til gengæld sagtens se gå direkte ind i den sociale kernegruppe. Han kender også allerede flere fra landsholdet.
Der er lidt Zlatan over Håland synes jeg.
Jeg savner Pepe :(
Ligeså stort som da ronaldo kom i 9 ?! No offense, men du har squ tabt sutten, hvis det ikke er ironisk skrevet...Hamid8210 post=172675 skrev: Mbappe til Madrid er absolut vanvittig stort - ligeså stor som da Ronaldo kom i 09.
Ronaldo kom som verdens klart bedste spiller på det tidspunkt, hvor mbappe... han kunne ikke engang slå Messi som allerede halvt er gået på pension...
Mbappe er ikke i NÆRHEDEN af at være et talent på Ronaldo / Messi niveau, og han er 25 år nu, så det kommer han naturligvis heller ikke til at blive...
- Brylle
- Gæst
-
Er det virkelig nødvendigt med den tone overfor folk? “Tabt sutten”… Come on!Dragam post=172689 skrev:
Ligeså stort som da ronaldo kom i 9 ?! No offense, men du har squ tabt sutten, hvis det ikke er ironisk skrevet...Hamid8210 post=172675 skrev: Mbappe til Madrid er absolut vanvittig stort - ligeså stor som da Ronaldo kom i 09.
Ronaldo kom som verdens klart bedste spiller på det tidspunkt, hvor mbappe... han kunne ikke engang slå Messi som allerede halvt er gået på pension...
Mbappe er ikke i NÆRHEDEN af at være et talent på Ronaldo / Messi niveau, og han er 25 år nu, så det kommer han naturligvis heller ikke til at blive...