Den store transferrygte-tråd

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #4465 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Konate udtaler at Mbappe til Liverpool, tror I virkelig på at han kommer til her, vi ved alle hvor han skal hen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #4466 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​Gider heller ikke Mbappe - det bliver simpelthen alt for meget drama omkring ham. Og selvom han løn bliver væsentlig lavere en man har talt om tror jeg der kommer til at gå en sæson hvorefter han vil skabe drama sammen med sine forældre for at få endnu mere.

Men udmeldingen om at han skal væk kan nok godt forsvares. Det vil give PSG arbejdsro til at fokusere på CL, så det var et ok klogt træk.

Mht. Davies så er det lidt ambivalent her... Har hørt hans skadeshistorik ikke ligefrem er prangende. Og vi har både Mendy og Garcia der bør få lidt mere tillid og tid og derudover også Alaba som måske kan presses derud.. 
Sidste redigering: 2 år 6 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 6 måneder siden #4467 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Den store transferrygte-tråd
​Jeg håber Florentino Perez stadigvæk er præsident, når Mbappe vil have en kontraktforlængelse og mere i løn, for her har Perez vist sig som iskold og kynisk når det kommer til den slags, uanset om spilleren hedder Sergio Ramos eller Cristiano Ronaldo. Jeg kan på ingen som helst måde overskue hvis Mbappe og hans mor skal bringe sådan et cirkus til byen, som jeg har på fornemmelsen at det har været i Paris, hver gang der skal forhandles kontrakt.

Med det sagt, så er manden jo garant for mål, og han kan sagtens være den spiller som giver de sidste 5-10% i Champions League når man kommer langt, og render ind i de andre store klubber rundt omkring.

Han har en aura af at være lejesoldat, meget på samme måde som jeg synes Cristiano Ronaldo havde, så det bliver nok aldrig en spiller jeg sådan for alvor kommer til at holde af, men de 35-40 mål på en sæson vil jeg naturligvis gerne have.

DC19

2 år 6 måneder siden #4468 af Hamid8210
Mbappe til Madrid er absolut vanvittig stort - ligeså stor som da Ronaldo kom i 09.

Kan slet ikke vente med at se ham i den hvide trøje ved siden af Vini og Jude

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #4469 af 9eren
SER: un ‘emisario’ de Mbappé, en Mánchester

🧐 Dos representantes de Mbappé han estado en contacto en los últimos días con City y Real Madrid

City er i følge AS også inde i billedet

2 år 6 måneder siden #4470 af Siempre Madrid

9eren post=172676 skrev: SER: un ‘emisario’ de Mbappé, en Mánchester

🧐 Dos representantes de Mbappé han estado en contacto en los últimos días con City y Real Madrid

City er i følge AS også inde i billedet

​Mbappé til City, Haaland til Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #4471 af 9eren
Jeg er sgu heller ikke den store fan af Håland

2 år 6 måneder siden #4472 af Lars1991
​Spørgsmålet er også om Haaland passer ind i omklædningsrummet.. kommer det ikke til at være lidt Bale/Ødegaard agtigt? 
Mbappe kan jeg til gengæld sagtens se gå direkte ind i den sociale kernegruppe. Han kender også allerede flere fra landsholdet.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #4473 af 9eren
Medierne spekulere igen i om Nico Williams kommer til Madrid. Den tror jeg ikke på længere.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 6 måneder siden #4474 af Madridista02

Lars1991 post=172680 skrev: ​Spørgsmålet er også om Haaland passer ind i omklædningsrummet.. kommer det ikke til at være lidt Bale/Ødegaard agtigt? 
Mbappe kan jeg til gengæld sagtens se gå direkte ind i den sociale kernegruppe. Han kender også allerede flere fra landsholdet.

​At dømme ud fra diverse videoer jeg har set med Håland, så virker han ret frembrusende/social. Det virker til der er gang i ham og han er typen der laver sjov i omklædningsrummet. Hvor Blade og Ødegaard, finder jeg mere tilbageholdende/generte. 
Der er lidt Zlatan over Håland synes jeg.

Jeg savner Pepe :(

2 år 6 måneder siden #4475 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Hamid8210 post=172675 skrev: Mbappe til Madrid er absolut vanvittig stort - ligeså stor som da Ronaldo kom i 09.

​Ligeså stort som da ronaldo kom i 9 ?! No offense, men du har squ tabt sutten, hvis det ikke er ironisk skrevet...

Ronaldo kom som verdens klart bedste spiller på det tidspunkt, hvor mbappe... han kunne ikke engang slå Messi som allerede halvt er gået på pension...

Mbappe er ikke i NÆRHEDEN af at være et talent på Ronaldo / Messi niveau, og han er 25 år nu, så det kommer han naturligvis heller ikke til at blive...

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #4476 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=172689 skrev:

Hamid8210 post=172675 skrev: Mbappe til Madrid er absolut vanvittig stort - ligeså stor som da Ronaldo kom i 09.

​Ligeså stort som da ronaldo kom i 9 ?! No offense, men du har squ tabt sutten, hvis det ikke er ironisk skrevet...

Ronaldo kom som verdens klart bedste spiller på det tidspunkt, hvor mbappe... han kunne ikke engang slå Messi som allerede halvt er gået på pension...

Mbappe er ikke i NÆRHEDEN af at være et talent på Ronaldo / Messi niveau, og han er 25 år nu, så det kommer han naturligvis heller ikke til at blive...

​Er det virkelig nødvendigt med den tone overfor folk? “Tabt sutten”… Come on! 

Leveret af Kunena Forum